pentje
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 15%
oi,
volgende week begint voetbal weer en ik wil die 3x 1.5 uur voetbal per week gaan gebruiken als mijn cardio (interval)
Daarbij wil ik nog gewoon een drie daagse split doen voor de kracht.
Ik wil geen extra cardio doen op de sportschool of duurloop of whatever.
Het enige waar ik nu niet uit kom is mijn voeding.
Mijn doel is om mijn vet % wat omlaag te krijgen.
Ik ben nu 88 kilo ongeveer met een vet % van ongeveer 15 %
Ik wil dit hebben rond de 10 %
Ik eet nu in mijn bulk 300 boven onderhoud ongeveer.
voor het cutten moet ik dit met zo'n 600 verminderen denkik om 300 onder onderhoud te komen , toch ?
Ik heb geen idee wat voetbal verbrand, normale intensiteit. het is geen hoofdklasse ofzo...
Moet ik dit blijven eten wat ik nu eet 2-300 boven onderhoud en zorgt het voetbal er dan voor dat ik vet verbrand, of moet ik een cut schema gaan hanteren?
Ik ben zelf nl. bang dat ik met een cut schema misschien TE laag zit met het voetbal er bij, maar tegelijkertijd bang dat ik met dit bulk schema zowel geen vet verlies als geen gains maak en het voor niks doe.
Graag hoor ik jullie meningen
volgende week begint voetbal weer en ik wil die 3x 1.5 uur voetbal per week gaan gebruiken als mijn cardio (interval)
Daarbij wil ik nog gewoon een drie daagse split doen voor de kracht.
Ik wil geen extra cardio doen op de sportschool of duurloop of whatever.
Het enige waar ik nu niet uit kom is mijn voeding.
Mijn doel is om mijn vet % wat omlaag te krijgen.
Ik ben nu 88 kilo ongeveer met een vet % van ongeveer 15 %
Ik wil dit hebben rond de 10 %
Ik eet nu in mijn bulk 300 boven onderhoud ongeveer.
voor het cutten moet ik dit met zo'n 600 verminderen denkik om 300 onder onderhoud te komen , toch ?
Ik heb geen idee wat voetbal verbrand, normale intensiteit. het is geen hoofdklasse ofzo...
Moet ik dit blijven eten wat ik nu eet 2-300 boven onderhoud en zorgt het voetbal er dan voor dat ik vet verbrand, of moet ik een cut schema gaan hanteren?
Ik ben zelf nl. bang dat ik met een cut schema misschien TE laag zit met het voetbal er bij, maar tegelijkertijd bang dat ik met dit bulk schema zowel geen vet verlies als geen gains maak en het voor niks doe.
Graag hoor ik jullie meningen