XXL Nutrition

Cutting with Zeenius 🤰🏻

Blender: whey + banaan + melk = gains en easy calories
eventueel nog wat oats toevoegen voor de vezeltjes.

of hou je ook niet van banaan

• Topic Starter Topic Starter
Fijn dat eten weer beter gaat en je je kracht al weer terug krijgt!

helloooo, afgelopen zaterdag naar smeerboel gegaan. vantevoren nog ontbeten en naar de maccie geweest met lieftallige @ProudPizza voor de kcals en op het feest zelf nog een banaan (@vntl!!) en wat loempia's gehad :D was echt een heel leuk feestje, heb me enorm geamuseerd. het mooiste moment was toch wel toen er een man van rond de 50 mij aantikte toen ik langs hem liep en vroeg "mag ik je pijpen?" :roflol: toen ik vroeg of die vond dat ik er mannelijk uitzag, was er een pauze van 5 seconden voordat die reageerde met: "ja je moet echt wat aan je snor doen!" raap me op :roflol: ik ging helemaal stuk, vond het wel lachen. :D

dag erna ook lekker veel gegeten (voor mijn doen, want meestal eet ik dan alleen een :pizza:). ontbeten met 2 kaasuibollen, daarna 2 halve breakers gehad, bij de maccie nog friet gehad met mayo en daarna nog een funghi :pizza: van de dominos :D volgens mfp is dat rond 2400 ish kcals, ik reken het goed :piggy:

vanochtend weer gewogen op 64,9kg. komt uiteraard door het vele bewegen afgelopen dagen maar ik schroef mijn kcal ook weer op met 150 kcal, dus deze week op 2150 ipv 2000 van vorige week. heb lekker 80gr witte chocolade kruidnoten ingecalculeerd, ik vind helemaal mooi :eating: vandaag ook weer de eerste training van de week gehad, ging me nog goed af, so im feeling gooood :hoody:

Kruidnoten:heart:

Leuk verhaaltje

Sowieso huilde je wel een beetje van binnen toen hij dat zei :roflol:

Leuk verhaaltje

Sowieso huilde je wel een beetje van binnen toen hij dat zei :roflol:
hihi nee, ben niet zo snel op mijn tenen getrapt als jij :kiss:

daarbij had ik mn snor al geschoren in de ochtend dus wist ik wel dat die een grapje maakte!!!

Banaaaaaaaan!!!!!!!!

Ik ging helemaal stuk om het verhaal van die man, jammer dat ik dr niet bij was op dat moment :roflol:

Vond het ook wel leuk dat we gingen proberen om met hetzelfde ticket binnen te komen
En dr bij die meid dr apparaat stond "scanned 3 seconds ago", whoepsss

papz*k

Bollie

Terug
Naar boven