- Waardering
- 8.812
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nee dat lust alleen @Shadow Project niet, ik ben wel fan, vraag maar aan @vntl!

blender is makkelijk schoon te krijgen door er heet water in te doen met afwasmiddel.nee dat lust alleen @Shadow Project niet, ik ben wel fan, vraag maar aan @vntl!
ben veel te lui voor blender want het afwassen achteraf![]()

f**k waarom heb ik hier nooit aan gedachtblender is makkelijk schoon te krijgen door er heet water in te doen met afwasmiddel.
Even aanzetten en al bijna schoon![]()
sshhhblender is makkelijk schoon te krijgen door er heet water in te doen met afwasmiddel.
Even aanzetten en al bijna schoon![]()

Het bananen meisjeeenee dat lust alleen @Shadow Project niet, ik ben wel fan, vraag maar aan @vntl!
ben veel te lui voor blender want het afwassen achteraf![]()
was jij het ook niet die zn pannenkoek niet kon omdraaien ? hehe just saying

was echt een heel leuk feestje, heb me enorm geamuseerd. het mooiste moment was toch wel toen er een man van rond de 50 mij aantikte toen ik langs hem liep en vroeg "mag ik je pijpen?"
toen ik vroeg of die vond dat ik er mannelijk uitzag, was er een pauze van 5 seconden voordat die reageerde met: "ja je moet echt wat aan je snor doen!" raap me op
ik ging helemaal stuk, vond het wel lachen. 
). ontbeten met 2 kaasuibollen, daarna 2 halve breakers gehad, bij de maccie nog friet gehad met mayo en daarna nog een funghi
van de dominos
volgens mfp is dat rond 2400 ish kcals, ik reken het goed 
vandaag ook weer de eerste training van de week gehad, ging me nog goed af, so im feeling gooood 
hihi nee, ben niet zo snel op mijn tenen getrapt als jijLeuk verhaaltje
Sowieso huilde je wel een beetje van binnen toen hij dat zei![]()
hihi nee, ben niet zo snel op mijn tenen getrapt als jij![]()
daarbij had ik mn snor al geschoren in de ochtend dus wist ik wel dat die een grapje maakte!!!
Food
lekker chick