XXL Nutrition

Cutting with Zeenius 🤰🏻

• Topic Starter Topic Starter
situation.gif
situation.gif
situation.gif

kg per maand is netjes :) heb je nog specifieke doelen?

kg per maand is netjes :) heb je nog specifieke doelen?
thanks :) niet specifiek, maar heb dus nooit >70 gewogen dus eigenlijk wil ik dat nu wel bereiken. misschien dat ik tot de 75 ga maar moet even kijken hoe ik me er dan bij voel en of ik me dan geen :piggy:vind hahaha. dus ik kijk gewoon hoe ‘t loopt nu. wil ‘t cutten zo lang mogelijk uitstellen iig.

thanks :) niet specifiek, maar heb dus nooit >70 gewogen dus eigenlijk wil ik dat nu wel bereiken. misschien dat ik tot de 75 ga maar moet even kijken hoe ik me er dan bij voel en of ik me dan geen :piggy:vind hahaha. dus ik kijk gewoon hoe ‘t loopt nu. wil ‘t cutten zo lang mogelijk uitstellen iig.
Iedere dag McDonald's.

Gaat goed hier, zowel op vlak van trainingen als food!
You go girl!

Met jouw lengte kan je dat best hebben, als het dan ook nog in the right places gaat zitten en met verbeterde krachtstats gepaard gaat wordt je geen varken, maar wel een gruwelijk beest!

swole is the goal!
:heart:
dat is zeker een goed idee, ik zal het meenemen :marvin:
Gaat goed hier, zowel op vlak van trainingen als food!
You go girl!
thanks babe! :kiss::heart:
Met jouw lengte kan je dat best hebben, als het dan ook nog in the right places gaat zitten en met verbeterde krachtstats gepaard gaat wordt je geen varken, maar wel een gruwelijk beest!
klopt inderdaad, zeker geen gek gewicht als ik het zo blijf aanhouden. ben daarom ook heel benieuwd naar wat het gaat worden. we zullen het zien :D ik zal jullie meenemen naar het resultaat :peachy:

30/11/19 - workout B

squat

5x5x30
gaat wel steeds beter voor mijn gevoel :)

benchpress
5x5x22,5
wel alles uitgevoerd maar vond het toch wel zwaar eigenlijk :( volgende keer sowieso zelfde gewicht aanhouden. form was niet zo geweldig helaas.

deadlift
3x5x40
meh, laatste setje ook gewoon geen zin in meer gehad waardoor ik niet meer heb gelet op mijn form eigenlijk. geen enkele set ging zoals ik hoopte.

elevated barbell push ups - extra
1x12
1x10
was toch wel lastiger dan ik had gedacht :p wil toch wat meer ub werk doen en gezien ik graag pushups zou willen kunnen vond ik dit wel een mooie toevoeging. vandaag voor het eerst geprobeerd, denk dat ik het wel er in houd. wil 3x12 aanhouden, had alleen geen zin meer in de training dus geen 3 sets gedaan. :engel:

trainingstijd: 1 uur 50 min (?)

overall echt een matige training :o heb er ook bijna 2 uur over gedaan allemaal en alles voelde meh aan op squats na. volgende keer beter hoop ik :)

was toch wel lastiger dan ik had gedacht :p
Op een bb is dat sowieso lastiger, ivm balans. vind ze zelf ook niet fijn omdat alle druk op maar 2 punten komt te staan in je handen (afhankelijk van hoe 'hoog' je hem hangt). Je kan als alternatief een step of bankje gebruiken, en dan gewoon vanaf de grond (als dat lukt iig).

Laatst bewerkt:
30/11/19 - workout B

squat

5x5x30
gaat wel steeds beter voor mijn gevoel :)

benchpress
5x5x22,5
wel alles uitgevoerd maar vond het toch wel zwaar eigenlijk :( volgende keer sowieso zelfde gewicht aanhouden. form was niet zo geweldig helaas.

deadlift
3x5x40
meh, laatste setje ook gewoon geen zin in meer gehad waardoor ik niet meer heb gelet op mijn form eigenlijk. geen enkele set ging zoals ik hoopte.

elevated barbell push ups - extra
1x12
1x10
was toch wel lastiger dan ik had gedacht :p wil toch wat meer ub werk doen en gezien ik graag pushups zou willen kunnen vond ik dit wel een mooie toevoeging. vandaag voor het eerst geprobeerd, denk dat ik het wel er in houd. wil 3x12 aanhouden, had alleen geen zin meer in de training dus geen 3 sets gedaan. :engel:

trainingstijd: 1 uur 50 min (?)

overall echt een matige training :o heb er ook bijna 2 uur over gedaan allemaal en alles voelde meh aan op squats na. volgende keer beter hoop ik :)
Maar je hebt het wel gedaan. :thumbs:

Je doet toch Stronglifts+?
Dan hoef je maar 1 werkset op je DL.

Op een bb is dat sowieso lastiger, ivm balans. vind ze zelf ook niet fijn omdat alle druk op maar 2 punten komt te staan in je handen (afhankelijk van hoe 'hoog' je hem hangt). Je kan als alternatief een step of bankje gebruiken, en dan gewoon vanaf de grond (als dat lukt iig).
ik vond het nog best meevallen qua balans eigenlijk. ik ga sowieso nog afbouwen qua hoogte en dan dus naar step/bankje totdat ik op de grond kan. voor nu was het op kniehoogte ongeveer. ik kan namelijk geen enkele rep op de grond en wil niet de woman variation doen waar je op je knieen gaat :o
heb een vriendin die het dus zo heeft opgebouwd en die kan nu wel gewoon op de grond dus vandaar dat ik het ook zo wil proberen :)
Maar je hebt het wel gedaan. :thumbs:

Je doet toch Stronglifts+?
Dan hoef je maar 1 werkset op je DL.
ja ik zeg ook vaak na een training die slecht gaat; beter een slechte training dan geen training :)

klopt inderdaad, hoort ook zo. maar omdat ik net ben begonnen en mijn form onder de knieen wil krijgen, vind ik het lastig om dat te kunnen doen met maar één set. vandaar dat ik 2-3 sets doe :)

Hoe gaat het hier? :rolleyes:

afgelopen 2 weken alleen maar kut, vorige training 2 sets laatste reps bench gefaald en gewichten gaan nu al moeilijk omhoog voor alle compounds, plus techniek is een b*ch

daarbij ook op persoonlijk vlak ruk dus helpt niet echt mee, kom met moeite nu aan 2x pw trainen en ga vaker met tegenzin

voeding track ik nu ook niet meer zo goed

zie ‘t dus eigenlijk niet meer zitten gr

Hoe komt dat? Of is dat iets persoonlijks?:(
*knuffel* :aai:

Terug
Naar boven