MuscleMeat

Cutting with Zeenius 🤰🏻

• Topic Starter Topic Starter
Goede zaak dat jij er zoveel plezier in hebt.
ja scheelt al heel veel :D
Plezier is inderdaad een erg onderschatte factor. Naast het mentale gedeelte heb ik gemerkt dat je op lange termijn meer progressie maakt als je ook echt geniet van wat je doet :)
zeker waar, helemaal mee eens!
Die hamstrings rekken! Egt goed dat je nu aan het squatten bent!!
doe m’n best, dankjewel kleine maan!!

25/11/19 - workout B

squat

5x5x25
vind ‘t nog steeds lastig om op diepte te komen, vooral omdat ik moet wennen dat ik op veel queues moet letten. heb wel gemerkt dat als ik let op m’n knieën (die ik dan naar buiten duw) dat ik wat makkelijker op diepte kom. nog even aanvoelen dus.

bench press
5x5x20 !!!!!
blij dat ik ‘t gewoon kon uitvoeren. imo was uitvoering ook stuk beter dan vorige keer dus time will learn. :D

deadlift
5x5x40 per ongeluk ipv 35 :o
rip in rugbolling, hielp natuurlijk ook niet mee dat ik er 10kg op gooide ipv 5

totale trainingstijd: 50 min

over ‘t algemeen gaat het wel goed. ik merk dat ik gewoon kritisch ben qua form goed willen hebben (wat natuurlijk belangrijk is), maar zo overdreven slecht doe ik ‘t ook niet eigenlijk. elke workout gaat het wel wat beter en dat is waar ‘t om draait natuurlijk. :)

ja scheelt al heel veel :D
zeker waar, helemaal mee eens!
doe m’n best, dankjewel kleine maan!!

25/11/19 - workout B

squat

5x5x25
vind ‘t nog steeds lastig om op diepte te komen, vooral omdat ik moet wennen dat ik op veel queues moet letten. heb wel gemerkt dat als ik let op m’n knieën (die ik dan naar buiten duw) dat ik wat makkelijker op diepte kom. nog even aanvoelen dus.

bench press
5x5x20 !!!!!
blij dat ik ‘t gewoon kon uitvoeren. imo was uitvoering ook stuk beter dan vorige keer dus time will learn. :D

deadlift
5x5x40 per ongeluk ipv 35 :o
rip in rugbolling, hielp natuurlijk ook niet mee dat ik er 10kg op gooide ipv 5

totale trainingstijd: 50 min

over ‘t algemeen gaat het wel goed. ik merk dat ik gewoon kritisch ben qua form goed willen hebben (wat natuurlijk belangrijk is), maar zo overdreven slecht doe ik ‘t ook niet eigenlijk. elke workout gaat het wel wat beter en dat is waar ‘t om draait natuurlijk. :)
Af en toe een beetje branch warren kan geen kwaad hoor.

Hee bikkel, heb je niet een powerliftert in de buurt die je mee de gym in kan sleuren zodat je je techniek kan checken?

Hee bikkel, heb je niet een powerliftert in de buurt die je mee de gym in kan sleuren zodat je je techniek kan checken?
neen :( maar zal wel eerdaags met @Shadow Project trainen en wellicht ook nog eens een keer met @ProudPizza :)

27/11/19 - workout A

paar min warmup voor heup mobiliteit

squat
5x5x27,5

stuk stabieler dan vorige keren! die warmup was dus zeker een goeie keuze, rug was deze keren gewoon recht. vorige keren had ik ook echt ‘t gevoel dat ik naar voren leunde tijdens het uitvoeren, deze keer had ik dat totaal niet. enige waar ik nog op moet letten is diepte nog :D

benchpress
5x5x20 ging goed, volgende keer mogen eindelijk de gewichten eraan :D

barbell row
5x5x25 prima

hipthrust - extra
5x5x35 ez

trainingstijd: 60 min

deze training ging echt goed voor mijn gevoel :heart: ik zie en merk verbeteringen dus ik vind helemaal mooi :D

Screenshot 2019-11-28 at 19.46.27.png

bulk afgelopen 3 maanden. slow but steady.. :o vandaag ingewogen op 68.4 dus bijna 3,5 kg aangekomen. toch wel decent vind ik. hoogste wat ik ooit ben geweest tikte net niet de 70 aan dus ben benieuwd hoe lang dat nog gaat duren :p nog steeds bulkende op 2800kcal a day (wanneer ik het track, anders sowieso minder :o) :)

Mooie slow&steady bulk, kilootje per maand. Zoiets wil ik ook.

In!

Screenshot 2019-11-28 at 19.46.27.png

bulk afgelopen 3 maanden. slow but steady.. :o vandaag ingewogen op 68.4 dus bijna 3,5 kg aangekomen. toch wel decent vind ik. hoogste wat ik ooit ben geweest tikte net niet de 70 aan dus ben benieuwd hoe lang dat nog gaat duren :p nog steeds bulkende op 2800kcal a day (wanneer ik het track, anders sowieso minder :o) :)
2800 i wish. Zou gelijk moddervet worden:roflol:

Lekker progressie gemaakt! Ook echt benieuwd naar je gains mbt trainen.

Mooie slow&steady bulk, kilootje per maand. Zoiets wil ik ook.
met ups en downs zoals je kan zien, maar achteraf gezien best prima inderdaad. denk ook het beste zo, niet te gek want wil natuurlijk niet teveel vetmassa erbij krijgen :)

wat leuk, welkom! :D

2800 i wish. Zou gelijk moddervet worden:roflol:

Lekker progressie gemaakt! Ook echt benieuwd naar je gains mbt trainen.
hahah ja heeft bij mij ook een tijdje geduurd voordat ik op zoveel kon zitten :p wel nog steeds wennen denkende dat ik vorig jaar op gemiddeld 1600 pw zat :p
ik ben inderdaad ook echt benieuwd gezien ik nu dus stronglifts doe. zal wel tijdje duren tot ik echt wat merk denk ik want vind het wel lastig in de bulk aangezien ik het niet echt in de spiegel zie zoals bij de cut.
gisteren ook gemeten, hier een overzicht van hoe het is verlopen:
Screenshot 2019-11-28 at 20.28.29.png

vraag me af hoe accuraat ik heb gemeten bij sommige punten maar dat zie ik wel een volgende keer :p

Ziet het op den duur wel denk wanneer je langer met dit schema zal trainen.

Lekker zo doorgaan:)

mooi dat je bent aangekomen! let er wel op dat je niet een groot gedeelte vetmassa aanzet. Zal met jouw bouw en lengte wel niet snel te veel zijn, maar neem aan dat je liever spiertjes kweekt :) zie namelijk dat je taille tov de rest sneller toe neemt, maar goed alles marginaal. Ziet er goed uit! zeker voor iemand die moeite heeft met aankomen.

Trouwens wel echt leuk dat ik iemand volg die precies even lang is. Waarschijnlijk hebben we dezelfde soort bouw!

Ziet het op den duur wel denk wanneer je langer met dit schema zal trainen.

Lekker zo doorgaan:)
kracht zal sowieso wel toenemen iig :D
mooi dat je bent aangekomen! let er wel op dat je niet een groot gedeelte vetmassa aanzet. Zal met jouw bouw en lengte wel niet snel te veel zijn, maar neem aan dat je liever spiertjes kweekt :) zie namelijk dat je taille tov de rest sneller toe neemt, maar goed alles marginaal. Ziet er goed uit! zeker voor iemand die moeite heeft met aankomen.
zal wel meevallen nu, qua vetdistributie kom ik daar nou eenmaal sneller aan evenals bij mijn navel en buik :p maar goed in de ochtend wanneer ik aanspan zie ik nog wel lichte strepen dus het valt nog wel mee allemaal :o ik zal ook gewoon op deze kcal hoeveelheid blijven totdat ik gewoon niet meer aankom :) thanks babe :kiss:
Trouwens wel echt leuk dat ik iemand volg die precies even lang is. Waarschijnlijk hebben we dezelfde soort bouw!
zag het net ook toevallig :p vind het ook leuk! voorheen vergeleek ik mezelf vooral met @ProudPizza gezien zij maar een paar cm korter is dan ik, maar verder dezelfde bouw heeft denk ik. wel een stuk buffer natuurlijk :o:cool:

Is @ProudPizza ook lang ja? Oh dat wist ik echt niet! Ze is idd echt buff :heart:-:heart:

met ups en downs zoals je kan zien, maar achteraf gezien best prima inderdaad. denk ook het beste zo, niet te gek want wil natuurlijk niet teveel vetmassa erbij krijgen :)

wat leuk, welkom! :D

hahah ja heeft bij mij ook een tijdje geduurd voordat ik op zoveel kon zitten :p wel nog steeds wennen denkende dat ik vorig jaar op gemiddeld 1600 pw zat :p
ik ben inderdaad ook echt benieuwd gezien ik nu dus stronglifts doe. zal wel tijdje duren tot ik echt wat merk denk ik want vind het wel lastig in de bulk aangezien ik het niet echt in de spiegel zie zoals bij de cut.
gisteren ook gemeten, hier een overzicht van hoe het is verlopen:
Screenshot 2019-11-28 at 20.28.29.png

vraag me af hoe accuraat ik heb gemeten bij sommige punten maar dat zie ik wel een volgende keer :p
Billen gaan ook goed!

Lekker blijven squatten en hiptrusten.

zag het net ook toevallig :p vind het ook leuk! voorheen vergeleek ik mezelf vooral met @ProudPizza gezien zij maar een paar cm korter is dan ik, maar verder dezelfde bouw heeft denk ik. wel een stuk buffer natuurlijk :o:cool:

Nahhh doe niet zo lief :heart:
Bouw denk ik redelijk hetzelfde, behalve dat ik een stuk vierkanter in m'n torso ben, ook voordat ik ging trainen

Is @ProudPizza ook lang ja? Oh dat wist ik echt niet! Ze is idd echt buff :heart:-:heart:

Ben 178 cm
En jij ook al zo lief! Hou op jongens :heart:

Terug
Naar boven