- Waardering
- 10.506
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 73kg
ja scheelt al heel veel

zeker waar, helemaal mee eens!Plezier is inderdaad een erg onderschatte factor. Naast het mentale gedeelte heb ik gemerkt dat je op lange termijn meer progressie maakt als je ook echt geniet van wat je doet![]()
doe m’n best, dankjewel kleine maan!!Die hamstrings rekken! Egt goed dat je nu aan het squatten bent!!
25/11/19 - workout B
squat
5x5x25
vind ‘t nog steeds lastig om op diepte te komen, vooral omdat ik moet wennen dat ik op veel queues moet letten. heb wel gemerkt dat als ik let op m’n knieën (die ik dan naar buiten duw) dat ik wat makkelijker op diepte kom. nog even aanvoelen dus.
bench press
5x5x20 !!!!!
blij dat ik ‘t gewoon kon uitvoeren. imo was uitvoering ook stuk beter dan vorige keer dus time will learn.

deadlift
5x5x40 per ongeluk ipv 35

rip in rugbolling, hielp natuurlijk ook niet mee dat ik er 10kg op gooide ipv 5
totale trainingstijd: 50 min
over ‘t algemeen gaat het wel goed. ik merk dat ik gewoon kritisch ben qua form goed willen hebben (wat natuurlijk belangrijk is), maar zo overdreven slecht doe ik ‘t ook niet eigenlijk. elke workout gaat het wel wat beter en dat is waar ‘t om draait natuurlijk.

maar zal wel eerdaags met 
nog steeds bulkende op 2800kcal a day (wanneer ik het track, anders sowieso minder