Fitness Seller

Cutting with Zeenius 🤰🏻

• Topic Starter Topic Starter
Hoe komt dat? Of is dat iets persoonlijks?:(
*knuffel* :aai:
heb ‘t er liever niet over in ‘t openbaar, bedankt voor de knuffel :)
giphy (1).gif
:heart:
Die is zoooooow lief. Ik wil ook een katje. :):heart:
@ThuggishRuggish is ook zoooooow lief, dus kan niet anders dan dat hij zoiets post!

welkom op dbb wat zijn je doelen

E
Beste TR,

uitprinten is een contaminatie van de woorden uitdraaien en printen. Het is dus of uitdraaien, of printen. Uitprinten zou hetzelfde zijn als optelefoneren. Voor de zekerheid kan je ook zeggen afdrukken.

groet

Je kan het ook positief bekijken. Ik ben een aardig persoon.

Beste TR,

uitprinten is een contaminatie van de woorden uitdraaien en printen. Het is dus of uitdraaien, of printen. Uitprinten zou hetzelfde zijn als optelefoneren. Voor de zekerheid kan je ook zeggen afdrukken.

groet
Wow, college op zaterdagochtend

Even zo ‘ertussendoor’. :rolleyes:

• Like
Waarderingen: LM
Sterk-te Big Z!

nou gezien jullie toch wel benieuwd zijn naar hoe de trainingen gaan, ik ben net weer terug van de gym en dit is dus hoe een emo kut training eruit ziet:

14/12/19 - workout A - week 4

~ 10 min naar gym lopen
~ 3 min warming up voor heupen en enkels

squat
1x10x20 als warmup want merk als ik gelijk mijn setje begin dat ik dan toch minder goed de techniek uitvoer en pas latere sets het wat beter uit ziet
1x5x30
1x5x30 bar scheef
1x5x30 bar scheef en minder op diepte
1x5x30 bar scheef en minder op diepte, mid set ging er een hollandse melanotan bruine anabolenaap voor mijn camera staan met zn versace schoenen :grumble:
1x5x30 laatste twee reps scheef

bench
1x4x25 want laatste rep was niet zo makkelijk
- toen bleek het dat ik geen batterij had voor m’n airpods dus rip muziek -
1x5x25 lekker op tik tok van ke$ha
1x5x25 lekker op een liedje van black eyed peas en britney spears
1x4x25 laatste rep ziek gefaal, blijkbaar de safety bars iets te laag (als ik ‘m hoger doe dan tik ik de bars aan..) waardoor ik de bar op mijn buik eraf heb gerold rekt
- gevraagd aan een jongen of die me zou kunnen spotten (!!! big accomplishment wel) -
1x3x25 want de spotter zei dat ik niet meer in me had :(

barbell row
1x5x25
1x5x27,5
1x5x27,5
1x5x27,5
1x5x27,5

hip thrust - extra
geskipt, geen zin meer

trainingstijd: 1:19 uur

gewichten zijn dus niet echt omhoog gegaan vergeleken met 2 weken geleden, techniek is er ook niet bepaald beter op geworden, ik faal op sets dus zegt genoeg hoe het gaat. dit was eigenlijk de reden waarom ik geen zin had om het te loggen, het is gewoon steeds hetzelfde en ondanks dat ik het echt probeer om mezelf te verbeteren, lukt het niet. gezien ik nogal een perfectionist ben is het nogal lastig dit te accepteren en moeilijker dit op papier neer te zetten waar men mijn gefaalde momenten kan bijhouden. ook al weet ik dat het er wel bij hoort, dat het wel komt bij tijd, het is gewoon lastig om te accepteren in deze periode.

gr jullie faalhaas

Laatst bewerkt:
Gaat wel goedkomen maandag. Zal voor je duimen.

Ja die gast stond wel in de weg:p

nou gezien jullie toch wel benieuwd zijn naar hoe de trainingen gaan, ik ben net weer terug van de gym en dit is dus hoe een emo kut training eruit ziet:

14/12/19 - workout A - week 4

~ 10 min naar gym lopen
~ 3 min warming up voor heupen en enkels

squat
1x10x20 als warmup want merk als ik gelijk mijn setje begin dat ik dan toch minder goed de techniek uitvoer en pas latere sets het wat beter uit ziet
1x5x30
1x5x30 bar scheef
1x5x30 bar scheef en minder op diepte
1x5x30 bar scheef en minder op diepte, mid set ging er een hollandse melanotan bruine anabolenaap voor mijn camera staan met zn versace schoenen :grumble:
1x5x30 laatste twee reps scheef

bench
1x4x25 want laatste rep was niet zo makkelijk
1x5x25 lekker op tik tok van ke$ha
1x5x25 lekker op een liedje van black eyed peas en britney spears
1x4x25 laatste rep ziek gefaal, blijkbaar de safety bars iets te laag (als ik ‘m hoger doe dan tik ik de bars aan..) waardoor ik de bar op mijn buik eraf heb gerold rekt
- gevraagd aan een jongen of die me zou kunnen spotten (!!! big accomplishment wel) -
1x3x25 want de spotter zei dat ik niet meer in me had :(

barbell row
1x5x25
1x5x27,5
1x5x27,5
1x5x27,5
1x5x27,5

hip thrust - extra
geskipt, geen zin meer

trainingstijd: 1:19 uur

gewichten zijn dus niet echt omhoog gegaan vergeleken met 2 weken geleden, techniek is er ook niet bepaald beter op geworden, ik faal op sets dus zegt genoeg hoe het gaat. dit was eigenlijk de reden waarom ik geen zin had om het te loggen, het is gewoon steeds hetzelfde en ondanks dat ik het echt probeer om mezelf te verbeteren, lukt het niet. gezien ik nogal een perfectionist ben is het nogal lastig dit te accepteren en moeilijker dit op papier neer te zetten waar men mijn gefaalde momenten kan bijhouden. ook al weet ik dat het er wel bij hoort, dat het wel komt bij tijd, het is gewoon lastig om te accepteren in deze periode.

gr jullie faalhaas
Ik vond vooral die voet vervelend.

Je moet ook niet op black eyed peas / britney spears trainen a matsko

Gaat wel goedkomen maandag. Zal voor je duimen.
:heart: thank you
Ja die gast stond wel in de weg:p
Ik vond vooral die voet vervelend.
wat een gast ook, gaf PT zag ik :roflol:
Je moet ook niet op black eyed peas / britney spears trainen a matsko
faka broer, was niet mijn keuze, kaolo gym muziek:

Niet zo streng zijn voor jezelf :heart: plussen komt wel weer, je gaat tenminste.

Hij wilde vast een wit voetje halen?1?1?1?12

Laatst bewerkt:
Lol fl**ker:roflol:

Terug
Naar boven