AndroidHealthClinic

Cutting with Zeenius 🤰🏻

Wauw. Jij bent erg onaardig voor jezelf. Waar is de fun gebleven? Sporten is meer dan alleen maar de gewichten plussen :)

Wat een lelijke m schoenen.

Enneh, train ook gewoon wat je lekker vindt. Je moet het volhouden, dus een beetje leuk moet het ook wel zijn.

het is gewoon steeds hetzelfde
Dat is het niet. Je bent geweest, hebt geoefend, misschien geconstateerd waar het mis of goed ging. In ieder geval tot de conclusie gekomen dat er verbetering in zit.

En zoals ik al eerder zei: Het helpt om met iemand te gaan trainen die je de techniek goed kan uitleggen.

bijna niemand gaat van 0 naar 100 op eigen kracht en doorzettingsvermogen, dus ben niet te hard voor jezelf.

Mijn 2cts, sluit me aan bij LM, gewoon repertoire blijven afwerken, dit soort zaken gaan met ups en downs. Kijk niet per dag of week, maar maand of kwartaal. Stop er eerst eens 50 trainingen in en kijk dan eens naar je vooruitgang.

Ik weet niet wat je doel is en heb niet dit hele log doorgeplozen, maar ik zou in dit geval gewicht verlagen, wat hoger in reps gaan, focussen op een goede techniek en vooral niet tot falen gaan.

Zeker eens met mijn voorganger!
Je gaat wel heen! Je traint er hard voor. EN je gaat er komen!
Is er niet iemand in de buurt om samen te trainen? Die je net wat tips kan geven om dat zetje weer even te krijgen?

Maar wees eens lief naar jezelf. Kijk naar je inzet want je gaat mooi wel!

En volhouden, het is een marathon, geen sprint. De ene dag is kut, de ander geweldig. Vul het zo in dat je het volhoudt. Dan komt de progressie vanzelf.

En dan ben ik zelf ook nog een soort beginner trouwens.

groot (grapje ben ik al naast jou mwhahahaha) en sterk worden
1576346600998.png

Kom op bby.. Rome is ook niet in 1 dag dag gebouw.
Zo'n logje werkt juist stimulerend. Als je straks een paar maanden verder bent en nog steeds het gevoel hebt dat je amper progressie hebt gemaakt, kun je altijd weer een terugblik doen en zie je pas hoeveel progress je geboekt hebt.

K*tdagen- weken, en sommige gevallen dagen horen er helaas bij...blijf volhouden, je zal zien de aanhouder wint:) Er komen echt veel toffere dagen aan, dat weet ik zeker!

Na regen komt zonneschijn. Koppie op. :kiss:

Heej Big Z,

De volgende training gewoon dezelfde gewichten en mikken op beter, da's alles.

De meeste trainingen zijn redelijk, sommige zuigen en een enkele is fantastisch.

Grind 'n repeat, showing up is all there is to it!

Look at all de love! :heart:

wees niet zo hard voor jezelf babe, je bent immers al super goed op weg! Ook in de gym gaat t met vallen en opstaan!

You got this! :kiss:

Zonder kut trainingen heb je ook geen goede trainingen. Hard werken wordt beloond, wees niet te hard voor jezelf. You can do this :kiss:

Ik SQ op dit moment 5x 80 en DL ook, minder dan de helft dan de meeste anderen, boeien? Echt niet! Onthoud: Het is jouw reis en jouw bestemming!

Mijn drive is ook soms wel weg, vooral als je tegen je max aan traint, is het elke week een worsteling, voeding en rust (slaap/vermoeidheid) is mijn factor dan. Probeer wel in je ritme te blijven, soms gaat ie goed en soms gaat ie minder, dat hebben we allemaal wel

Komt wel weer hoor :)

Volg!

Terug
Naar boven