AndroidHealthClinic

Cutting with Zeenius 🤰🏻

Serieus waarom worden mensen met zulke schoenen überhaupt de sportschool binnen gelaten!?

Maar even los daarvan. Wel super goed dat je alsnog gelogd hebt! Deze trainingen zijn rot, maar de aanhouder wint ;)

Serieus waarom worden mensen met zulke schoenen überhaupt de sportschool binnen gelaten!?

Maar even los daarvan. Wel super goed dat je alsnog gelogd hebt! Deze trainingen zijn rot, maar de aanhouder wint ;)
Bij gebrek aan tits and ass of spieren moet je met wat anders shinen, logisch toch, het is niet dat je daar komt om te trainen.

• Topic Starter Topic Starter
Wauw. Jij bent erg onaardig voor jezelf. Waar is de fun gebleven? Sporten is meer dan alleen maar de gewichten plussen :)
:( sorry. vind het gewoon lastig want ik lift niet eens zoveel qua gewicht. vind het wel nog steeds leuk om te doen hoor alleen is het vervelend wanneer je lichaam je tegenwerkt :)
Wat een lelijke m schoenen.

Enneh, train ook gewoon wat je lekker vindt. Je moet het volhouden, dus een beetje leuk moet het ook wel zijn.
hahaha, vond ik ook

ja komt goed, ik blijf de compounds wel gewoon leuk vinden daar niet van, dan maar minder snel hoger in gewicht :)
Dat is het niet. Je bent geweest, hebt geoefend, misschien geconstateerd waar het mis of goed ging. In ieder geval tot de conclusie gekomen dat er verbetering in zit.

En zoals ik al eerder zei: Het helpt om met iemand te gaan trainen die je de techniek goed kan uitleggen.

bijna niemand gaat van 0 naar 100 op eigen kracht en doorzettingsvermogen, dus ben niet te hard voor jezelf.
true dat is waar.

heb ook al gezegd dat ik niemand heb :p maar zal het binnenkort eens doen. komt goed :)
Mijn 2cts, sluit me aan bij LM, gewoon repertoire blijven afwerken, dit soort zaken gaan met ups en downs. Kijk niet per dag of week, maar maand of kwartaal. Stop er eerst eens 50 trainingen in en kijk dan eens naar je vooruitgang.
als ik nu kijk naar mijn eerste keer is er sowieso wel vooruitgang ja. gaat me alleen te sloom maar dat slaat natuurlijk nergens op, zolang ik blijf gaan komt ‘t wel bij tijd, heb je gelijk in :)
Ik weet niet wat je doel is en heb niet dit hele log doorgeplozen, maar ik zou in dit geval gewicht verlagen, wat hoger in reps gaan, focussen op een goede techniek en vooral niet tot falen gaan.
mijn doel is vooral om sterker te worden op de grote 3, waardoor ik dus nu ook ben begonnen met stronglifts. bedankt voor de tips, ik ga voor bench sowieso de reps verhogen omdat bij die sowieso de stap +2,5kg te groot is voor mij. bij squat en dl kijk ik het nog even aan :)
Zeker eens met mijn voorganger!
Je gaat wel heen! Je traint er hard voor. EN je gaat er komen!
Is er niet iemand in de buurt om samen te trainen? Die je net wat tips kan geven om dat zetje weer even te krijgen?

Maar wees eens lief naar jezelf. Kijk naar je inzet want je gaat mooi wel!
dankjewel Marina, zoals je al zegt ik ga tenminste en train er wel voor dus komt zeker goed :D

En volhouden, het is een marathon, geen sprint. De ene dag is kut, de ander geweldig. Vul het zo in dat je het volhoudt. Dan komt de progressie vanzelf.

En dan ben ik zelf ook nog een soort beginner trouwens.
ja helemaal gelijk in, vergeet dat vaak gewoon omdat ik gewoon snel progressie wil boeken maar dat hoort niet zo :p
Kom op bby.. Rome is ook niet in 1 dag dag gebouw.
Zo'n logje werkt juist stimulerend. Als je straks een paar maanden verder bent en nog steeds het gevoel hebt dat je amper progressie hebt gemaakt, kun je altijd weer een terugblik doen en zie je pas hoeveel progress je geboekt hebt.
ja is waar, er is nu al wel verschil ten opzichte van een paar weken terug. thx bby :kiss:
K*tdagen- weken, en sommige gevallen dagen horen er helaas bij...blijf volhouden, je zal zien de aanhouder wint:) Er komen echt veel toffere dagen aan, dat weet ik zeker!
heb je gelijk in, komt goed! :D
Na regen komt zonneschijn. Koppie op. :kiss:
:kiss:
Heej Big Z,

De volgende training gewoon dezelfde gewichten en mikken op beter, da's alles.

De meeste trainingen zijn redelijk, sommige zuigen en een enkele is fantastisch.

Grind 'n repeat, showing up is all there is to it!
mooie woorden, komt helemaal goed :flex:
Look at all de love! :heart:

wees niet zo hard voor jezelf babe, je bent immers al super goed op weg! Ook in de gym gaat t met vallen en opstaan!

You got this! :kiss:
jaa, wat een liefde :heart: komt goed, dankjewel! :)
Zonder kut trainingen heb je ook geen goede trainingen. Hard werken wordt beloond, wees niet te hard voor jezelf. You can do this :kiss:
thanks Luus :heart: en je hebt helemaal gelijk :)
Ik SQ op dit moment 5x 80 en DL ook, minder dan de helft dan de meeste anderen, boeien? Echt niet! Onthoud: Het is jouw reis en jouw bestemming!
helemaal waar en ook ik zal er komen :)
Mijn drive is ook soms wel weg, vooral als je tegen je max aan traint, is het elke week een worsteling, voeding en rust (slaap/vermoeidheid) is mijn factor dan. Probeer wel in je ritme te blijven, soms gaat ie goed en soms gaat ie minder, dat hebben we allemaal wel

Komt wel weer hoor :)
ja probeer vooral gewoon te blijven trainen, als ik dat niet doe is het sowieso een stap achteruit de volgende keer. door te blijven gaan zal er altijd wel iets van progressie zijn denk ik dan :)
welkom :D

ja belachelijk toch :roflol: hij gaf dus ook pt...

thanks, ik hoop het ook :D
Bij gebrek aan tits and ass of spieren moet je met wat anders shinen, logisch toch, het is niet dat je daar komt om te trainen.
:roflol: hij had wel tits maar benen dunner dan de mijne en dat zegt veel, geloof me

bedankt allemaal voor de lieve berichtjes, heeft enorm geholpen en ben vandaag weer eens naar de gym gegaan. deze workout is stukken beter gegaan dan de vorige keer :)

16/12/19 - workout B - week 5

~ 15 min fietsen naar gym
~ 3 min heup mobiliteit stretches

squat
1x10x20
1x4x32,5 5e rep gefaald
1x5x32,5 merkte dat ik niet goed op diepte kwam dus toch maar gewicht verlaagd
1x5x30
1x5x30
1x5x30
goed :)

bench
1x4x25 idk wat er ineens gebeurde, maar coordinatie van 0 waardoor de bar helemaal scheef ging :roflol: dus niet meer voor de 5e rep gegaan
1x5x25 lastige laatste rep wel
1x5x25 ook lastige laatste rep
1x5x25 laatste rep zieke grind
??? idk of ik 5 sets heb gedaan, heb maar 4 filmpjes, maar ga uit van wel dus :roflol:

deadlift
1x5x40
1x5x40
idk vind het nog steeds wel lastig want houd mijn rug niet echt recht, vorige keer 50kg gedaan dat zag er echt rip uit dus maar gewicht verlaagd en nu wat ok-ish

trainingstijd: 1u30m ish

F

Waar blijven die bench filmpjes?????????????????????????

giphy.gif

Toch nog die 5 reps na de fail. Netjes!

Waar blijven die bench filmpjes?????????????????????????

voel me er nog niet comfortabel bij om deze online te pleuren :o:(
Toch nog die 5 reps na de fail. Netjes!
Dank! :engel: ook blij om, vergeleken met vorige keer ook meer reps kunnen doen (gezien ik toen meer falende reps had) dus de progressie is er wel :)
:heart:

Je bent goed bezig @Zeenius! Niet opgeven, stap per stap :).
Binnen een jaar kijk je vol trots op wat je hebt bereikt, geloof me! Je moet het gewoon tijd geven.
Komt goed!

voel me er nog niet comfortabel bij om deze online te pleuren :o:(
Je kan iets voor je schoenen plakken als je je daarvoor zou (moeten) schamen. ;)

Als iemand iets zinnigs kan zeggen over je Grote Drie dan is het @natty87 wel, wat dat betreft zeker doen, pak die kans.

En je bent weer wezen trainen! :thumbs:

Ik zie de uitnodiging wel verschijnen, of niet ;)

• Like
Waarderingen: LM
Ik wil wel samen trainen, werk in Utrecht. :)

Ik nodig je bij deze uit zie je wel verschijnen of niet. :p

ik zie de uitnodiging wel verschijnen, of niet ;)
Ik zie de uitnodiging wel verschijnen, of niet ;)
Ik wil wel samen trainen, werk in Utrecht. :)
Ik nodig je bij deze uit zie je wel verschijnen of niet. :p
allemaal achteraan de rij aansluiten!!!!
Je bent goed bezig @Zeenius! Niet opgeven, stap per stap :).
Binnen een jaar kijk je vol trots op wat je hebt bereikt, geloof me! Je moet het gewoon tijd geven.
Komt goed!
dankjewel lieve Bubs! :engel:
Je kan iets voor je schoenen plakken als je je daarvoor zou (moeten) schamen. ;)

Als iemand iets zinnigs kan zeggen over je Grote Drie dan is het @natty87 wel, wat dat betreft zeker doen, pak die kans.

En je bent weer wezen trainen! :thumbs:
je hebt gelijk, maar op dit moment voel ik me er gewoon niet zo comfortabel bij :engel:
en gelukkig heb ik alsnog @ProudPizza waar ik na elke training m’n videos naar stuur, dus ik word sowieso wel geholpen :heart:

gisteren weer wezen trainen! :D

18/12/19 - workout A - week 5

~ 15 min fietsen naar de gym
~ 3 min stretch

squat
1x10x20
1x5x32,5 laatste rep keek een medewerker die ik vorige keer heb aangesproken om me te filmen mee en die kwam mij feedback geven. hij zei dat ik dus minder diep moet gaan om mijn form te corrigeren en wat meer reps moet doen..:emo: qua diepte ging ik precies parallel als niet erboven lol :roflol: ik heb maar niks gezegd.. :o
1x5x32,5
1x5x32,5 iets minder snel zakken om het wat gecontroleerder te hebben
1x5x32,5 weer wat minder snel zakkende, laatste 2 reps wel lastig :o
1x5x32,5 zelfde als hierboven :o

overall ging het wel goed, mijn probleem is nu dus dat ik, zodra ik wat zwaarder ga, ik meer naar voren kantel en de bar path dus niet verticaal blijft. dit had ik in het begin ook met alleen barbell, maar nu is het met barbell geen probleem en kan ik ook veel dieper zakken dan eerst. dus i guess dat het wel komt bij tijd? i dunno maar het gaat iig beter :)

bench
1x5x25
1x6x25
1x6x25
kwam ineens een mocro opa vragen of ik niet wil dat hij voor me filmt.. :o heb ‘m vriendelijk bedankt en gezegd dat m’n camera goed staat zo :o
1x6x25
1x5x25

reps gingen wat vlotter dan vorige keer, paar setjes een rep meer gedaan omdat het kon. ga sowieso niet gelijk met 2,5kg verhogen want dat is me echt net teveel :o maar voelde goed aan dus :)

barbell row
1x5x30
1x5x27,5 want merkte dat ik laatste rep van vorige setje niet echt goeie form had, idk. dacht beter wat lager en goeie form dan half werk
1x5x27,5
1x5x27,5
1x5x27,5

hipthrust - extra
5x5x60

~ 15 min fietsen naar huis

goede training! blij om :)

Laatst bewerkt:
allemaal achteraan de rij aansluiten!!!!

dankjewel lieve Bubs! :engel:

je hebt gelijk, maar op dit moment voel ik me er gewoon niet zo comfortabel bij :engel:
en gelukkig heb ik alsnog @ProudPizza waar ik na elke training m’n videos naar stuur, dus ik word sowieso wel geholpen :heart:

gisteren weer wezen trainen! :D

18/12/19 - workout A - week 5

~ 15 min fietsen naar de gym
~ 3 min stretch

squat
1x10x20
1x5x32,5 laatste rep keek een medewerker die ik vorige keer heb aangesproken om me te filmen mee en die kwam mij feedback geven. hij zei dat ik dus minder diep moet gaan om mijn form te corrigeren en wat meer reps moet doen..:emo: qua diepte ging ik precies parallel als niet erboven lol :roflol: ik heb maar niks gezegd.. :o
1x5x32,5
1x5x32,5 iets minder snel zakken om het wat gecontroleerder te hebben
1x5x32,5 weer wat minder snel zakkende, laatste 2 reps wel lastig :o
1x5x32,5 zelfde als hierboven :o

overall ging het wel goed, mijn probleem is nu dus dat ik, zodra ik wat zwaarder ga, ik meer naar voren kantel en de bar path dus niet verticaal blijft. dit had ik in het begin ook met alleen barbell, maar nu is het met barbell geen probleem en kan ik ook veel dieper zakken dan eerst. dus i guess dat het wel komt bij tijd? i dunno maar het gaat iig beter :)

bench
1x5x25
1x6x25
1x6x25
kwam ineens een mocro opa vragen of ik niet wil dat hij voor me filmt.. :o heb ‘m vriendelijk bedankt en gezegd dat m’n camera goed staat zo :o
1x6x25
1x5x25

reps gingen wat vlotter dan vorige keer, paar setjes een rep meer gedaan omdat het kon. ga sowieso niet gelijk met 2,5kg verhogen want dat is me echt net teveel :o maar voelde goed aan dus :)

barbell row
1x5x30
1x5x27,5 want merkte dat ik laatste rep van vorige setje niet echt goeie form had, idk. dacht beter wat lager en goeie form dan half werk
1x5x27,5
1x5x27,5
1x5x27,5

hipthrust - extra
5x5x60

~ 15 min fietsen naar huis

goede training! blij om :)
Was vast een map manlet

Mooie training, goed dat je nu focust op vorm en niet zozeer op gewicht! Dat gaat mettertijd zeker zijn vruchten afwerpen :). En nogmaals gefeliciteerd met je "DBB chick" titel :D!

Terug
Naar boven