AndroidHealthClinic

Cutting with Zeenius 🤰🏻

• Topic Starter Topic Starter
10 km in een uur ? Ren jij achteruit ofzo?
mwah.. 10km/u was ongeveer het snelste wat ik deed op de 5km.. sowieso als vrouw ben je minder snel dan man :o vind het dus geen gekke snelheid wat hij voorstelt :)

inb4 noem je @Sparks79 nou een vrouw
De grap is redelijk uitgemolken en word langzaam ook irritant. Er zijn nou eenmaal wat ecto’s hier die graag blijven doorgaan over hetzelfde. Zeg maar degene met de meeste post per dag en de slechtste fysieke...
:heart:
Volgensmij maakt ze gewoon keiharde progressie als je de laatste updates vergelijkt met de openingspost

:woot:
ja idd goeie OP:
:roflol: misschien eem aanpassen met huidige stats :o

jokes aside, thanks bro :heart:
:D

De grap is redelijk uitgemolken en word langzaam ook irritant. Er zijn nou eenmaal wat ecto’s hier die graag blijven doorgaan over hetzelfde. Zeg maar degene met de meeste post per dag en de slechtste fysieke...
Zegt de man die veel mensen hun fysiek belachelijk maakt maar zelf geen foto's post.

mwah.. 10km/u was ongeveer het snelste wat ik deed op de 5km.. sowieso als vrouw ben je minder snel dan man :o vind het dus geen gekke snelheid wat hij voorstelt :)

inb4 noem je @Sparks79 nou een vrouw
Die 10 km/uur was ook niet naar jou gericht, maar naar @Sparks79 :p
Ik meen te hebben gelezen dat je 5:30 / km haalde, dat is toch netjes. Er is zeker een verschil tussen man en vrouw, heb jarenlang bij een vereniging gelopen...
er waren vrouwen die mij eruit liepen :o

Wat een gedoe hier zeg... Als @Zeenius niet van cardio houdt
dan is dat toch gewoon zo? Het is altijd wel iets... De een doet te weinig, de ander teveel,... Elk zijn ding, zolang je maar plezier hebt in wat je doet!

Wat een gedoe hier zeg... Als @Zeenius niet van cardio houdt
dan is dat toch gewoon zo? Het is altijd wel iets... De een doet te weinig, de ander teveel,... Elk zijn ding, zolang je maar plezier hebt in wat je doet!
Eens. En stiekem houdt niemand hier van cardio, ik ook niet. Cardio is de duivel.

Terug
Naar boven