MuscleMeat

Cutting with Zeenius 🤰🏻

• Topic Starter Topic Starter
Nu alweer zin om aankomende week samen te trainen!

:heart: :heart:

Goeie progress. *Re-like OP*:)

metingen

Screenshot 2020-01-06 at 09.53.06.png

de bulk is real :peachy:

S+17,5
B+17,5
D+20

Ook al is dit je eerst keer met een dergelijk schema, top progressie in slechts 5 weken! :D

Wat is je plan hierna? Verder gaan en proberen je S/B/D verder te ontwikkelen?
dank joost :heart: zijn wel 7 hele weken tho ipv 5 :D maar goede progressie inderdaad :)

ik wil inderdaad sterker blijven worden op de grote 3. mijn doel is eigenlijk ook 100kg squat uiteindelijk, maar weet niet of ik dat met stronglifts ga doen of wanneer ik ga overstappen naar een ander schema. voor nu blijf ik stronglifts doen. ik zie wel wanneer ik het saai ga vinden :P

doel dit jaar
S 5x5x70
B 5x5x40
D 1x5x100

denk ik :dunno:

Goed bezig:D

Ga je door met bulken of?

Mooie bulk & mooie doelen! Techniek van de lifts blijven stampen en daarna zullen gewichten wel volgen, dat kan dan ineens hard gaan.

:peachy:

Lekkere progressie! Op hoeveel calorieën bulk je nu? En hoeveel heb je moeten verhogen wekelijks om aan te blijven komen?

62 cm benen, wow.:)

Jouw taille is kleiner dan mijn quads.

Zo... flink wat activiteit in je log als ik de laatste pagina's zo lees :roflol:

Maar ook al flinke progressie geboekt, netjes! Ik lees mee :)

Goed bezig:D

Ga je door met bulken of?
thanks!

jazeker, zie het nut niet om nu al te beginnen met cutten. voel me nog vrij comfortabel met dit gewicht dus ik blijf lekker doorbulken :)
Mooie bulk & mooie doelen! Techniek van de lifts blijven stampen en daarna zullen gewichten wel volgen, dat kan dan ineens hard gaan.

thanks! met jou aan m’n zijde kan dat niet misgaan :heart:
Lekkere progressie! Op hoeveel calorieën bulk je nu? En hoeveel heb je moeten verhogen wekelijks om aan te blijven komen?
dankjewel! lastig te zeggen, heb afgelopen weken niet getrackt wegens vakantie. ik doelde op 2600-2800 kcal maar ben amper aangekomen toen. komt waarschijnlijk doordat ik vrij actief was (gemiddeld 7k stappen per dag en nog fietsen erbij). juist in de afgelopen 2 weken is m’n gewicht omhoog gegaan, terwijl ik niet perse minder at voor mijn gevoel.

ik ben geloof ik begonnen op 2000 en elke week +100 maar ben dus gestopt bij 2800. soms zijn er dagen dat ik meer eet en dagen dat ik minder eet.

het wisselt heel erg eigenlijk dus heb niet echt een concreet antwoord haha
heb eigenlijk geen flauw idee of dat groot is of niet voor een dame :o
Jouw taille is kleiner dan mijn quads.
friendshipgoals!
en je hebt al zulke kleine quads
:roflol:
Zo... flink wat activiteit in je log als ik de laatste pagina's zo lees :roflol:

Maar ook al flinke progressie geboekt, netjes! Ik lees mee :)
ja altijd gezellig in huize Z :o

dankjewel en welkom! :D

Laatst bewerkt:
6/1/20 - workout A - week 8 dag 1

~15 min fietsen naar gym
~4 min stretch

squat - not banded (vergeten), low bar, met dikkere stang :(
1x5x20
1x5x37,5
1x5x37,5
1x6x37,5 (VPR) want ik kan niet tellen
1x5x37,5
1x5x37,5

ging best slecht, barpath was bij geen enkele rep goed zowat en diepte ver te zoeken. en ik vond het kut om zonder bands en een dikkere stang te squatten. maar no biggie, volgende keer beter

bench
1x1x27,5 lag niet goed
1x4x27,5 handen verkeerde grip
1x5x27,5
1x5x27,5
1x6x27,5 (VPR) :1e:
1x5x27,5 focus kwijt omdat iemand na 2e rep voor me schreeuwend zat te praten met iemand..

ging wel ok, wilde sowieso proberen om meer reps te doen als het erin zat en dat lukte me een keer :)

barbell row
5x5x32,5 goed

hipthrust - extra
1x5x60
5x5x80

totale trainingstijd 1:40 uur

IMG_2282.jpg

je girl is weer in utka city dus dat betekent extra cardio:
~30 min fietsen
farmer walks met 2 boodschappentassen
~10k stappen