Robin
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.602
- Lengte
- 1m80
Am I dead to you?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Am I dead to you?
excuses. je staat erbij coach

jep, heb het al vaker tegen dr gezegd maar heb @ProudPizza altijd wel als voorbeeld gezienAh, jij hebt de poten van @ProudPizza gezien en dacht "dat wil ik ook".

En de ass van mij ofzo?"besloten om te beginnen met 5x5 StrongLifts op 18/11/19 onder begeleiding van @ProudPizza (en sinds december ook @Robin) om sterker te worden vooral. "
Ah, jij hebt de poten van @ProudPizza gezien en dacht "dat wil ik ook".

dank joostS+17,5
B+17,5
D+20
Ook al is dit je eerst keer met een dergelijk schema, top progressie in slechts 5 weken!
Wat is je plan hierna? Verder gaan en proberen je S/B/D verder te ontwikkelen?
zijn wel 7 hele weken tho ipv 5
maar goede progressie inderdaad 

en je hebt al zulke kleine quads
Fixed.Zegt de manlet die veel mensen hun fysiek belachelijk maakt maar zelf geen foto's post.
thanks!

thanks! met jou aan m’n zijde kan dat niet misgaanMooie bulk & mooie doelen! Techniek van de lifts blijven stampen en daarna zullen gewichten wel volgen, dat kan dan ineens hard gaan.
![]()

dankjewel! lastig te zeggen, heb afgelopen weken niet getrackt wegens vakantie. ik doelde op 2600-2800 kcal maar ben amper aangekomen toen. komt waarschijnlijk doordat ik vrij actief was (gemiddeld 7k stappen per dag en nog fietsen erbij). juist in de afgelopen 2 weken is m’n gewicht omhoog gegaan, terwijl ik niet perse minder at voor mijn gevoel.Lekkere progressie! Op hoeveel calorieën bulk je nu? En hoeveel heb je moeten verhogen wekelijks om aan te blijven komen?
heb eigenlijk geen flauw idee of dat groot is of niet voor een dame

friendshipgoals!

ja altijd gezellig in huize ZZo... flink wat activiteit in je log als ik de laatste pagina's zo lees
Maar ook al flinke progressie geboekt, netjes! Ik lees mee![]()

En dat op onze 4 year anniversary!