- Waardering
- 21.496
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo is dat! Gewoon positief bekijken Zee

dankjewel BertNiet zo hard zijn voor jezelf, je doet het super. Mooie benches.

sorry, die zijn er niet echt. heb wel deze voor jehoe gaat het met de booty gains? zie weinig foto's voorbij komen, misschien pic's in pm zodat ik ze kan beoordelen?
thanks babe, je bent liefI'M SO PROUD!!!!!!
Goed dat je bent gegaan ondanks andere vestiging, tijdstip en kutregen!
Het is niet erg om te falen, ik snap dat het super kut voelt, maar failure is the best teacher. Komt de volgende keer goed.
Niet zo hard zijn voor jezelf, je bent echt super goed bezig!![]()

ja het zat me inderdaad niet echt mee zeg, al die factoren 
inderdaad

komt goed

dat is ook weer waardoe ik

)
ondanks dat ik de laatste rep op de laatste 2 setjes heb gefaald, vond ik het echt super gaan voor de rest. diepte was echt een stuk beter dan aantal trainingen geleden, dus daar heel blij mee. aangezien ik nu wee highbar heb gesquat, was de barpath helaas niet recht en doordat ik geen bands had, ook meer last van knee cave.

heel blij mee!

Brrrrrr die nagel
dankjewel Bert
sorry, die zijn er niet echt. heb wel deze voor je
thanks babe, je bent liefja het zat me inderdaad niet echt mee zeg, al die factoren
inderdaad![]()
![]()
komt goed
dat is ook weer waar
doe ik![]()
Mag zeker blij zijn met deze training . #gains11/1/20 - workout A - week 8
~ 10 min lopen
~ 4 min stretch
squat - highbar, zonder bands (vergeten)
1x5x20
1x5x37,5
1x5x37,5
1x5x37,5
1x4x37,5 5e rep fail
1x4x37,5 5e rep fail
weer niet met safetybars kunnen squatten dus heb lekker weer alles naar beneden gedonderdondanks dat ik de laatste rep op de laatste 2 setjes heb gefaald, vond ik het echt super gaan voor de rest. diepte was echt een stuk beter dan aantal trainingen geleden, dus daar heel blij mee. aangezien ik nu wee highbar heb gesquat, was de barpath helaas niet recht en doordat ik geen bands had, ook meer last van knee cave.
barbell row - want benches bezet
5x5x32,5 heel nice
bench
1x5x27,5
1x7x27,5
1x7x27,5
1x7x27,5
1x7x27,5
heel blij mee!
laatste 2 setjes zonder shirt getraind (wejooo, gelijk na setje weer aan gedaan want voelde me ongemakkelijk af), omdat ik mijn arch wilde zien. train altijd met een vrij wijd shirt en daardoor lijkt het alsof ik plat bench, maar het valt dus blijkbaar reuze mee.
hipthrust
geskipt sorry @MrDroeftoeter
~10 min lopen
blij met deze training! voelde heel goed. wel beetje last van mijn linkerschouder want toen ik de bar liet gaan bij de squat fail 2x, liet ik bij links later los. voel het helaas nog steeds wel een beetje
maandag met @ProudPizza samen SBD pompen![]()

Misschien gelooft ze het zelf ook als jij het zegtDeze forum chick maakt gainsss! Zowel in training als fysiek
Leuk om weer samen getraind te hebben!
ja echt vreselijk

thank you

dat is ook zeker gelukt

Kijk die train! This chick is after some gains!!!
Lekker hoor!
thanks babe 
dag rien, wanneer samen trainen?

welkom

Deze forum chick maakt gainsss! Zowel in training als fysiek
Leuk om weer samen getraind te hebben!
was zeker leuk!
doen we gauw weer
ik begin het inderdaad steeds meer te geloven 

ik was er zelfs van overtuigd dat ik er 6 heb gedaan, hahaha. oh well.
maar ben zeker blij met de progressie!

iemand op afstand helpen dmv filmpjes is toch wel anders dan in het echt, dus heel fijn dat we samen kunnen trainen. ondertussen ook nog live feedback gekregen van @Robin dat meehielp waar ik dankbaar voor ben 
Ik geloof er niks van dat jij dat niet kon!!!toen moest @ProudPizza helaas ingrijpen want kreeg de bar bij de 4e rep helaas niet omhoog![]()
Lucky you!Thumbless grip en met de handen in een V-vorm als je van achteren kijkt (wat ik gelukkig mocht doen)!

Banaan voor de pijn?snelle training van 45 min wegens afspraak
15/1/19 - workout A - week 9
squat
1x5x20
5x5x37,5
elke rep schoot pijn in m’n schouder, vooral wanneer ik beneden was.
bench
skipped
barbell row
1x5x35
1x5x32,5
1x5x32,5
1x5x32,5
1x3x32,5
kon niet meer reps want m’n schouder deed echt pijn...
bench ook overgeslagen want durfde het niet meer aan
heb echt schouderaids opgelopen doordat ik zaterdag de bar liet vallen tijdens squat, aanhoudende pijn gezien ik na een uurtje stilzitten het nog steeds voel
rip gains
liefs,
sad Z