ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.
graag

ik ga rust nemen iddEven rust nemen of naar de fysio?
Misschien kunnen wij met zijn allen een dbb korting voor de fysio regelen. Aangezien 80% bij de fysio loopt.
ja een vriendengroep actie klinkt zo gek nog niet hè 
ja ik ga inderdaad even rust nemen en voornamelijk LB oefeningen doen die geen invloed hebben op m’n schouderZou ook gewoon even rust nemen, of toch minstens geen oefeningen doen waarbij je duidelijk pijn ervaart aan je schouder...

ja komt zeker goedEen stukkie chocolade werkt ook altijd wel goed tegen de pijn.
Ok serieus: Komt wel goed, een mindere dag hebben we allemaal. Even goed rusten en dan weer keihard knallen![]()
is alleen ff balen natuurlijkja ik heb inderdaad gekeken, squat haal ik er iig uit. ik ga kijken of ik kan deadliften nog en bench ga ik me niet aan wagen..Wat balen van je schouder! Ik zou even goed kijken naar welke bewegingen/hoeken de pijn doen opspelen, die voorlopig even vermijden (kortere rom of andere oefening) en als dat goed gaat, de pijn voorzichtig opzoeken tot een acceptabel niveau en daarin steeds de grens iets oprekken. Dr. Jacob Harden heeft hier op zijn Instagram nuttige video's over. Vooropgesteld dat er niks echt stuk is natuurlijk.

ja sucks, vooral als je juist goed bezig bent

bedankt voor de input, maar ik heb geen last van m’n knieënLopend lunges doen kan op termijn wel zorgen voor knie problemen. Uiteraard niet bij iedereen. Stil staan of naar achter stappen is beter voor de knie maar blijf het heel onnatuurlijk vinden

bedankt voor de input, maar ik heb geen last van m’n knieën![]()

Shit.hipthrust
1x10x40
1x5x70
1x5x90 ez
1x5x100 laatste rep niet helemaal boven
1x3x110 (PR) volgens @Robin zelfs 3.5 :$
1x5x90 ez

Succes met de SSB. Ik denk dat je dit fijn gaat vinden. Heb dit eergisteren voor het eerst gedaan ; ikzelf merk dat knee caving minder is en houding beter. Ik wil niet anders meer. Een elastiek om je knieën werkt ook goed, maar dat deed je volgens mij al.besloten om morgen rust te houden (normaal train ik maandag woensdag zaterdag)
ik ga komende week op woensdag, vrijdag en zondag trainen. hopelijk beter voor herstel
woensdag maar eens proberen te squatten met ssb @ ironhouse (met DÉ @Pleurklaat) zodat m’n schouder minder last heeft en ik alsnog de uitvoering van squat heb.
heb overigens echt veel spierpijn aan m’n glutes en hams dus gisteren was een hele goeie training![]()

thanks! ja beetje wel hè
moet ook eerlijk zeggen dat ik het liften echt heel leuk begin te vinden.. vind de rustdagen nu helemaal niks en het liefst sta ik eigenlijk elke dag in de gym zelfs
maar dat past niet echt in m’n schema
thanks! ben heel benieuwd. kreeg dit als advies om te gebruiken van iemand dus ga het maar eens proberen. jammer genoeg hebben ze het niet in mijn gym dus zal er niet vaak gebruik van maken.. maar voor nu erg handig!Succes met de SSB. Ik denk dat je dit fijn gaat vinden. Heb dit eergisteren voor het eerst gedaan ; ikzelf merk dat knee caving minder is en houding beter. Ik wil niet anders meer. Een elastiek om je knieën werkt ook goed, maar dat deed je volgens mij al.![]()

gespot door DÉ @Pleurklaat dus dat ging helemaal goed. filmpje incl happy Z op het einde:
Watmet BP pauzeer je bovenin, jammer kost je veel kracht, dus laat de barbell niet stilvallen...kijk zodas wel snel, maar T&G
Probeer maar, (straks als je zwaarder gaat liften kost het nog meer kracht)