XXL Nutrition

Cutting with Zeenius 🤰🏻

Je traint gewoon beter met een man in je aura :eyebrow:

Wat een badass hip thrust zeg!

Mooie training. Wist niet dat SSB zwaarder was. :o

met BP pauzeer je bovenin, jammer kost je veel kracht, dus laat de barbell niet stilvallen...kijk zo :pressing: das wel snel, maar T&G :)
Probeer maar, (straks als je zwaarder gaat liften kost het nog meer kracht)

@hoxyz
@imnewhere

Denk datie bedoelde dat hij vindt dat het teveel kracht kost om bovenin te wachten & wilt dat je het zo snel doet als de lift emo, maar dan is langzamer want hij vindt wat Zeen doet geen T&G

:emo:

Iemand die net begint moet eerst eens goed leren benchen rep voor rep en dus goed initiëren bovenin ipv T&G zoals de emo
Dat doet ze goef dus luister maar niet @Zeenius
Plus het kost niet zoveel kracht, mits je de bar met gelockte ellebogen boven je schoudergewricht laat

22/1/19 - freestyle SBD workout - week 10

~20 min fietsen
~3 min stretches

SSB squat
1x5xbar voelde al moker zwaar aan
1x1xbar+5kg fail :roflol:
1x5xbar
1x5xbar
1x5xbar
1x5xbar+2,5kg
1x3xbar+2,5kg want daarna fail

gevraagd hoe veel SSB nou woog, 70lbs=31,75kg. dus met die 5kg zat ik aan 36,75 wat al bijna m’n max is (37,5). gezien het gewoon anders aanvoelt met SSB gewoon alleen de bar gedaan en uiteindelijk beetje verhoogd. geen last van schouder, dus allang blij dat ik pijnvrij heb kunnen squatten :)

bench
1x5x20
1x7x25
1x7x25
1x5x26
1x5x27,5
1x5x28,5 nog niet eerder 5 reps op dit gewicht gedaan dus heel blij mee :) gespot door DÉ @Pleurklaat dus dat ging helemaal goed. filmpje incl happy Z op het einde:

deadlift
1x5x30
1x5x50
1x5x50

goed!

~20 min fietsen

totale trainingstijd: 1u40m

geen pijntjes, gezellig gehad, alles voelde goed aan. life is great :woot:

Ik durf echt niet meer te trainen zo met je, je tilt mij eruit man

hij vindt wat Zeen doet geen T&G
Dan moet ie de juiste terminologie nog eens goed leren. :bang: Voor zover ik weet slaat 'touch and go' op het onderste deel van de beweging en dat is wel degelijk wat Zeen doet. Of dat de beste manier is, is weer een discussie op zich.

@hoxyz
@imnewhere

Denk datie bedoelde dat hij vindt dat het teveel kracht kost om bovenin te wachten & wilt dat je het zo snel doet als de lift emo, maar dan is langzamer want hij vindt wat Zeen doet geen T&G

:emo:

Iemand die net begint moet eerst eens goed leren benchen rep voor rep en dus goed initiëren bovenin ipv T&G zoals de emo
Dat doet ze goef dus luister maar niet @Zeenius
Plus het kost niet zoveel kracht, mits je de bar met gelockte ellebogen boven je schoudergewricht laat
techniek gaat natuurlijk wel voor idd, goed opgemerkt hoor, @Zeenius negeer mn berichtje maar :o

Laatst bewerkt:
@ProudPizza kom anders 28 ook meetrainen? Zeena en ik hebben die dag een date staan, als je zin hebt!

Inb4 last minute meet op de 28e

Terug
Naar boven