- Waardering
- 5.277
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
niet gedacht dat ik die zo snel zou raken eigenlijk 
thanksss

jaa heel blij om

thankyou PP!

ja zo lijkt het wel he! heel blij met de vooruitgangJe gaat als een trein, keep it up!
Super ook dat je schouder niet pijnlijk aanvoelde!!

choo chooJe gaat als een locomotief! Je bent dik, maar wel sterk!![]()
![]()
![]()

i wish 
een excuus voor jou om nog dikker te worden dus! want ik blijf iig groeienLekker bezigg!! maarruhhhh, zorg wel dat jouw omvang onder die van mij blijft![]()

Bedankt dat je me nu een excuus hebt gegeven om de hele week te dirty bulkengisteren en vandaag gewicht boven de 72niet gedacht dat ik die zo snel zou raken eigenlijk
thanksss
jaa heel blij om
thankyou PP!
ja zo lijkt het wel he! heel blij met de vooruitgang
choo choo
![]()
![]()
![]()
i wish
een excuus voor jou om nog dikker te worden dus! want ik blijf iig groeien![]()

Ik ben jaloers op jouw hiptrust. haha
Kom zelf maar net aan de 80.
Heb jij geen last, met een hoog gewicht dan, dat het bankje een beetje beweegt kantelt?
Ik heb daar last van en vind dat altijd een beetje akelig

Ik hiptrust zelf 110kg op m'n max en wij hebben zo'n verlengde bench die eigenlijk altijd wel blijft staan. Voor een bankje wat kantelt kan je hem eventueel tegen de muur plaatsen ter stevigheid of anders blokken pakken op 45/50cm? Die 'wankelen' niet zo snel
![]()
Waarom stretch je voor de training?
Ik hoorde ooit dat koud stretchen niet goed is. Weet zo niet meer waar ik het hoorde en of het waar is. Iemand meer info hierover? Ging dan wel over het (koud)stretchen voor het hardlopen. @Bert misschien?
Precies mijn puntStretching voor je inspanning werkt zelfs contraproductief.
![]()
Quite a Stretch: Stretching Hype Debunked
Stretching science shows that it doesn't do most of what people hope it does. Detailed article.www.painscience.com
Gewoon niet stretchen. Doe wat mobility work in de plaats.

Ik snap niet direct t probleem? Beetje losjes worden kan toch nooit kwaad
Als je een bejaarde 70+er bent die de hele dag zit en nooit iets aan sport gedaan heeft niet nee.Ik snap niet direct t probleem? Beetje losjes worden kan toch nooit kwaad