Fitness Seller

Cutting with Zeenius 🤰🏻

Lekker bezigg!! maarruhhhh, zorg wel dat jouw omvang onder die van mij blijft:bang:

• Topic Starter Topic Starter
gisteren en vandaag gewicht boven de 72 :bang: niet gedacht dat ik die zo snel zou raken eigenlijk :o
thanksss :peachy:
Lekkerrrrrr:heart:
Fijn dat je schouder weer beter gaat !
jaa heel blij om :)
thankyou PP! :D
Je gaat als een trein, keep it up!
Super ook dat je schouder niet pijnlijk aanvoelde!!
ja zo lijkt het wel he! heel blij met de vooruitgang :flexing:
Je gaat als een locomotief! Je bent dik, maar wel sterk! :o :heart: :flexing:
choo choo
locomotive.gif

t4006.gif

fusee.gif

Ze is een echte powerlifter aan het worden!
:eyebrow::eating:
:roflol: i wish :(
Lekker bezigg!! maarruhhhh, zorg wel dat jouw omvang onder die van mij blijft:bang:
een excuus voor jou om nog dikker te worden dus! want ik blijf iig groeien :piggy:

Je gaat als een big boomer!

1580138216011.png

gisteren en vandaag gewicht boven de 72 :bang: niet gedacht dat ik die zo snel zou raken eigenlijk :o
thanksss :peachy:
jaa heel blij om :)
thankyou PP! :D
ja zo lijkt het wel he! heel blij met de vooruitgang :flexing:
choo choo
locomotive.gif

t4006.gif

fusee.gif

:eyebrow::eating:

:roflol: i wish :(

een excuus voor jou om nog dikker te worden dus! want ik blijf iig groeien :piggy:
Bedankt dat je me nu een excuus hebt gegeven om de hele week te dirty bulken :D

• Topic Starter Topic Starter
28/1/20 - workout B - week 11 dag 1

~ 4 min stretch

squat
1x5x20
1x5x30
1x5x40
1x5x40
1x3x40 rep erna fail
1x5x37,5
1x5x35

ik vond het wat minder leuk dat ik ben gaan verlagen met gewicht, was echt teleurgesteld in mezelf :o

bench
1x5x20
1x5x28,5
1x5x28,5
1x5x28,5
1x5x28,5
1x5x28,5
1x3x28,5 laatste 2 reps namelijk mbv spotter @Turouise, maar was een extra set (denk ik...... tellen is moeilijk. kan zijn dat het mijn 5e set is, not so sure)

bench ging me heel goed af! ik zie die 30 wel in zicht nu :D

deadlift
1x5x30
1x5x50
1x5x50

gaat steeds beter qua vorm, blij om. deze keer wat te hoog begonnen dus daar volgende keer op letten.

kettlebell bulgarian split squats
1x10x8 kapot :o
1x10xBW zwaar ;s

totale trainingstijd: 1u57m :coffee:

gezellie getraind met de meidennnn @Turouise en @ProudPizza :heart:

gewicht gelukkig weer wat omlaag, 71.9kg nu :eating:

Bulgarians, altijd lekker doodgaan!

hmmmmmm van het weekend 30kg benchjes dus? :eyes:

Ik ben jaloers op jouw hiptrust. haha :D
Kom zelf maar net aan de 80.

Heb jij geen last, met een hoog gewicht dan, dat het bankje een beetje beweegt kantelt?
Ik heb daar last van en vind dat altijd een beetje akelig

Ik ben jaloers op jouw hiptrust. haha :D
Kom zelf maar net aan de 80.

Heb jij geen last, met een hoog gewicht dan, dat het bankje een beetje beweegt kantelt?
Ik heb daar last van en vind dat altijd een beetje akelig

Ik hiptrust zelf 110kg op m'n max en wij hebben zo'n verlengde bench die eigenlijk altijd wel blijft staan. Voor een bankje wat kantelt kan je hem eventueel tegen de muur plaatsen ter stevigheid of anders blokken pakken op 45/50cm? Die 'wankelen' niet zo snel :)

IMG_0479.PNG

Ik hiptrust zelf 110kg op m'n max en wij hebben zo'n verlengde bench die eigenlijk altijd wel blijft staan. Voor een bankje wat kantelt kan je hem eventueel tegen de muur plaatsen ter stevigheid of anders blokken pakken op 45/50cm? Die 'wankelen' niet zo snel :)

IMG_0479.PNG

die blokken is misschien een idee, bedankt voor de tip.

bij ons staan alle apparaten langs de muur opgesteld, dus daar kan ik hem niet zetten.

Laatst bewerkt:
Waarom stretch je voor de training?
Ik hoorde ooit dat koud stretchen niet goed is. Weet zo niet meer waar ik het hoorde en of het waar is. Iemand meer info hierover? Ging dan wel over het (koud)stretchen voor het hardlopen. @Bert misschien?

Bedenk mij net dat het zomaar in deze video kan zijn maar ben nu aan het werk dus kan het niet luisteren.

Laatst bewerkt:
Stretching voor je inspanning werkt zelfs contraproductief.

Gewoon niet stretchen. Doe wat mobility work in de plaats.

Zit ook nog verschil in dynamische en statische stretches & warmdraaien (bw squats voor squats, bw romanian deadlifts voor deadlifts)

Terug
Naar boven