MuscleMeat

Cutting with Zeenius 🤰🏻

Zit ook nog verschil in dynamische en statische stretches & warmdraaien (bw squats voor squats, bw romanian deadlifts voor deadlifts)
Ja, er staat 4 min dus kan me niet voorstellen dat het heel lang statisch is. Maar goed dan zijn er effectievere manieren op op te warmen.

Dat is natuurlijk ook een kunstvorm!

1580307078336.png

• Topic Starter Topic Starter
hmmmmmm van het weekend 30kg benchjes dus? :eyes:
alleen als ik een goede spotter heb :p
Ik ben jaloers op jouw hiptrust. haha :D
Kom zelf maar net aan de 80.

Heb jij geen last, met een hoog gewicht dan, dat het bankje een beetje beweegt kantelt?
Ik heb daar last van en vind dat altijd een beetje akelig
heb ik ook lang op gezeten, 80 kg! gewoon blijven doen en dan komt het wel.

heb daar inderdaad wel last van, ik doe dan een bankje tegen de muur aan. zie nu dat het bij jou niet mogelijk is maar dan zijn blokken inderdaad een goed alternatief. succes :thumb:
Bulgarians, altijd lekker doodgaan!
hahaha ja heerlijk... haat het zo erg wanneer ik een ben heb gedaan en dan de tweede moet doen. en dan moet ik gewoon dezelfde aantal reps doen. maar dan ga ik echt langzama
Waarom stretch je voor de training?
Ik hoorde ooit dat koud stretchen niet goed is. Weet zo niet meer waar ik het hoorde en of het waar is. Iemand meer info hierover? Ging dan wel over het (koud)stretchen voor het hardlopen. @Bert misschien?

Bedenk mij net dat het zomaar in deze video kan zijn maar ben nu aan het werk dus kan het niet luisteren.

Stretching voor je inspanning werkt zelfs contraproductief.

Gewoon niet stretchen. Doe wat mobility work in de plaats.
Ik snap niet direct t probleem? Beetje losjes worden kan toch nooit kwaad
Als je een bejaarde 70+er bent die de hele dag zit en nooit iets aan sport gedaan heeft niet nee.
Zit ook nog verschil in dynamische en statische stretches & warmdraaien (bw squats voor squats, bw romanian deadlifts voor deadlifts)

mooie discussie allen. ik denk dat ik het verkeerd heb verwoord. mijn stretches kan ik beter benoemen als een warmup. wat ik doe zijn vooral wat BW goblet squats, soms wat meer rekken wanneer ik beneden ben, beetje heupmobiliteit creeeren. is dat een stretch? geen idee, ik vind van wel. daarna wat dynamische bewegingen. 15x met een been voor- en achteruit zwaaien, daarna van de zijkant. ik noem het een stretch.
Ja, er staat 4 min dus kan me niet voorstellen dat het heel lang statisch is. Maar goed dan zijn er effectievere manieren op op te warmen.
is 4 min dan lang? vind ik niet. ik ben altijd buiten adem na wat bewegingen en heb dan wel wat pauze nodig. dit is allemaal in deze paar min begrepen ;) en if so, misschien ben ik gewoon sloom :dunno:
omdat ze voor de training met mij samen is.
:roflol:
Beetje saunaatje pakken is ook niet mis
zeg dat maar tegen zyzz :(

Inb4 post verwijderd en punt wegens ‘vrouwonvriendelijk’ :treuren:

Terug
Naar boven