Fitness Seller

Cutting with Zeenius 🤰🏻

De mogelijke katabole effecten van 6x 25 minuten rennen verspreid over 2 weken kan je meteen vergeten, dat is nihil, zeker in jouw situatie.

Lekker doen, blijf je bezig en raak je toch wat van de extra feestdagen kcals kwijt.

De mogelijke katabole effecten van 6x 25 minuten rennen verspreid over 2 weken kan je meteen vergeten, dat is nihil, zeker in jouw situatie.

Lekker doen, blijf je bezig en raak je toch wat van de extra feestdagen kcals kwijt.
Dit. :) prima plan! Knap dat je wilt/kunt hardlopen. Dat zie je mij dus echt niet doen hé hahaahah.

• Topic Starter Topic Starter

ja precies, genoeg mensen die ook gewoon niks doen (op vakantie oid) en dan gewoon weer alles oppakken.
maarja ik dacht vraag het maar even :o
Dit. :) prima plan! Knap dat je wilt/kunt hardlopen. Dat zie je mij dus echt niet doen hé hahaahah.
haha, mij zie je niet 5x in de week 45 min op de crosstrainer! :roflol: zo hebben we allemaal wel iets. hardlopen is hoe ik ben begonnen met sporten, iets wat ik overal kan doen en wanneer ik maar wil, dat vind ik er wel fijn aan. heb het wel echt een lange tijd niet meer gedaan dus ben waarschijnlijk na 1 min al out of breath :roflol: we'll see :D

Ik ga wekelijks 2x hardlopen en zie niet omiddellijk een negatief effect op mijn spiergroei.
Gewoon lekker doen :)

Gewoon lekker rennen als je er zin in hebt. Als ik op vakantie ga doe ik inderdaad ook 2 weken niks behalve veel wandelen.

17/12/2018 - week 4, dag 1 (LB)

hack squat
1x12x18
1x3x27.5
3x5x42.25 ging heel vlot en ook vrij diep

RDL
3x6x37.5 gaat steeds beter :)

barbell hip thrust
1x15x40
1x3x50
3x10x65 pfff killings :eek!:

seated leg curl
3x15x18 pas bij laatste setje voelde ik mn hamstrings :emo:

cable pullthrough
3x12x16 skweeezz

incline seated calf raise
3x20x13.5 :eek2:

machine hip abduction
2x15x27.5

machine hip adduction
2x15x27.5

Ik ga wekelijks 2x hardlopen en zie niet omiddellijk een negatief effect op mijn spiergroei.
Gewoon lekker doen :)
Gewoon lekker rennen als je er zin in hebt. Als ik op vakantie ga doe ik inderdaad ook 2 weken niks behalve veel wandelen.
thanks guys, ik ga het dan zeker doen :)

Laatst bewerkt:
Goede treen weer, Zeenius! Laat die kadetjes van je maar eens in de fik staan met hip thrusts. :rolleyes::fire:

18/12/2018 - week 4, dag 2 (UB)

Seated shoulder press machine
1x10x5
1x8x5
1x5x5
:emo: ik was van plan 3,75 te doen (2,5+1,25 schijven) maar die waren allebei in gebruik.. dus ik dacht ik doe 5 maar dat was toch wel te zwaar :( goed begin van de training.. maar goed

close grip lat pulldown
1x15x9
3x12x18 stomme opa die me aan het aanstaren was ipv even vragen hoe lang ik nog moest dus dat was lkkr ongemakkelijk :angstig:

incline chest press machine
3x10x3.75 schijfjes gevonden :woot:

close grip seated cable row
1x15x9
3x12x18

face pull
1x20x9
1x5x13.5
4x20x16 deze oefening heeft me echt kapot gemaakt :emo: na 2 setjes al eigenlijk maar ja gotta stay strong :flexbiceps:

bicep rope curl
1x15x9
3x12x16 door de facepull had ik hier echt amper kracht voor :emo:

tricep rope pulldown
1x15x9
3x12x16 hier ook hetzelfde... maar wel gelukt gelukkig want zag het einde in zicht :roflol:

uiteindelijk komt het er dus op neer dat het best een kut training was, heel moeilijk gehad qua reps en omdat mijn eerste oefening al kut ging wegens het gebrek aan schijfjes had ik er al helemaal geen zin meer in :(
maar goed, ben klaar, heb alles uitgevoerd zover ik kon hehe

Goede treen weer, Zeenius! Laat die kadetjes van je maar eens in de fik staan met hip thrusts. :rolleyes::fire:
haha ja, moet wel toegeven dat het wel een lekker gevoel is achteraf :o

In! (Beetje laat, maar beter laat dan nooit)

ja he

cardio is eigenlijk gewoon de duivel. Die wilt zo proberen de jongeren te indoctrineren, dat ze al je spiermassa kapot maken. Alles naar de kloten alles kapot.
Zoekt en u zult vinden. Ik kon niet tussen die mensen door man. Jij makkelijker <3

In! (Beetje laat, maar beter laat dan nooit)
welkom! :D
:engel:

ja he

cardio is eigenlijk gewoon de duivel. Die wilt zo proberen de jongeren te indoctrineren, dat ze al je spiermassa kapot maken. Alles naar de kloten alles kapot.
:bang:

Zoekt en u zult vinden. Ik kon niet tussen die mensen door man. Jij makkelijker <3
zal volgende keer wel z’n hand vasthouden en hem begeleiden <3

Toch wel een glimlachje hiervoor hoor :-) Zaal 2 was ruimte als water, lekker temperatuurtje, betere muziek. Weinig trek om als een zalmpje door zaal 1 te gaan
pohh toen @hoxyz en ik naar zaal 1 gingen voelden we gelijk druppels die van het plafond af kwamen..:angstig: heerlijk! :roflol: ook fijn om iemand te zoeken in het midden van de zaal... :lol:

Hoop dat ie het waard was! Ik had gelukkig zijn gesnorde vriend gezien op een plek waar het rustig was

Damn was sick inderdaad, maarja wat wil je als je zo'n heet koppel hebt rondlopen :cool:

Damn was sick inderdaad, maarja wat wil je als je zo'n heet koppel hebt rondlopen :cool:

giphy.gif

20/12/2018 - week 4, dag 3 (LB)

barbell hip thrust
1x15x40
1x3x60
3x5x75 :fire:

romanian deadlift
1x12x37.5
1x10x37.5
1x12x37.5
moest eigenlijk 3x10x37.5 maar heb elk setje gefilmd en achteraf kwam ik erachter dat ik bij 2 setjes dus meer reps heb gemaakt :emo:
heb trouwens besloten om volgende keren op te warmen met een lege barbell omdat ik toch wel merk dat ik bij mijn eerste set eerst nog moet kijken hoe ik mijn positie moet doen en bij de eerste reps toch niet echt mijn hamstrings voel. beetje zonde van mijn werkset en ook mijn kracht want de eerste set duurt ook langer voor mij (omdat ik nog niet precies weet hoe ik moet staan en het dus langzaam doe) en op een gegeven moment het gewicht te zwaar vindt en klaar wil zijn met de set :emo:

hack squat
1x12x18
1x8x27.5
3x10x41 kapot :eek!:

leg extension
2x15x32 lkkr

cable pullthrough
3x10x18 skweeeez

machine hip abduction
2x15x32

machine hip adduction
2x15x32

en nog uiteten geweest met @hoxyz @VinnieVince en aanhang. was gezellig en lkkr :D nu op weg naar huis en de komende 2 weken kluizenaar worden:windup:

Terug
Naar boven