- Waardering
- 14.553
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit.De mogelijke katabole effecten van 6x 25 minuten rennen verspreid over 2 weken kan je meteen vergeten, dat is nihil, zeker in jouw situatie.
Lekker doen, blijf je bezig en raak je toch wat van de extra feestdagen kcals kwijt.
prima plan! Knap dat je wilt/kunt hardlopen. Dat zie je mij dus echt niet doen hé hahaahah.ja precies, genoeg mensen die ook gewoon niks doen (op vakantie oid) en dan gewoon weer alles oppakken.De mogelijke katabole effecten van 6x 25 minuten rennen verspreid over 2 weken kan je meteen vergeten, dat is nihil, zeker in jouw situatie.
Lekker doen, blijf je bezig en raak je toch wat van de extra feestdagen kcals kwijt.

haha, mij zie je niet 5x in de week 45 min op de crosstrainer!Dit.prima plan! Knap dat je wilt/kunt hardlopen. Dat zie je mij dus echt niet doen hé hahaahah.
zo hebben we allemaal wel iets. hardlopen is hoe ik ben begonnen met sporten, iets wat ik overal kan doen en wanneer ik maar wil, dat vind ik er wel fijn aan. heb het wel echt een lange tijd niet meer gedaan dus ben waarschijnlijk na 1 min al out of breath
we'll see 

Ik ga wekelijks 2x hardlopen en zie niet omiddellijk een negatief effect op mijn spiergroei.
Gewoon lekker doen![]()
thanks guys, ik ga het dan zeker doenGewoon lekker rennen als je er zin in hebt. Als ik op vakantie ga doe ik inderdaad ook 2 weken niks behalve veel wandelen.

ik was van plan 3,75 te doen (2,5+1,25 schijven) maar die waren allebei in gebruik.. dus ik dacht ik doe 5 maar dat was toch wel te zwaar
goed begin van de training.. maar goed

na 2 setjes al eigenlijk maar ja gotta stay strong 

haha ja, moet wel toegeven dat het wel een lekker gevoel is achterafGoede treen weer, Zeenius! Laat die kadetjes van je maar eens in de fik staan met hip thrusts.![]()

ik dacht al waar blijft ze nouWow mij niet even vertellen dat je bent begonnen met loggen

Ik ga wekelijks 2x hardlopen en zie niet omiddellijk een negatief effect op mijn spiergroei.
Gewoon lekker doen![]()
Zoekt en u zult vinden. Ik kon niet tussen die mensen door man. Jij makkelijker <3ja he
cardio is eigenlijk gewoon de duivel. Die wilt zo proberen de jongeren te indoctrineren, dat ze al je spiermassa kapot maken. Alles naar de kloten alles kapot.
Zoekt en u zult vinden. Ik kon niet tussen die mensen door man. Jij makkelijker <3
welkom!

ja he
cardio is eigenlijk gewoon de duivel. Die wilt zo proberen de jongeren te indoctrineren, dat ze al je spiermassa kapot maken. Alles naar de kloten alles kapot.

zal volgende keer wel z’n hand vasthouden en hem begeleiden <3Zoekt en u zult vinden. Ik kon niet tussen die mensen door man. Jij makkelijker <3
pohh toen @hoxyz en ik naar zaal 1 gingen voelden we gelijk druppels die van het plafond af kwamen..Toch wel een glimlachje hiervoor hoor :-) Zaal 2 was ruimte als water, lekker temperatuurtje, betere muziek. Weinig trek om als een zalmpje door zaal 1 te gaan
heerlijk!
ook fijn om iemand te zoeken in het midden van de zaal... 
Damn was sick inderdaad, maarja wat wil je als je zo'n heet koppel hebt rondlopen![]()

nu op weg naar huis en de komende 2 weken kluizenaar worden