- Waardering
- 2.433
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 35%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dus van dat hardlopen is ook niks gekomen
maarrrr ik hoop dus dat ik gewoon mijn tentamens heb gehaald en het dus waard was 
vhelaas was de pussypad even in gebruik dus heb de hipthrust even moeten opschuiven 

vandaag weer beginnen met cutten op ~1500kcal
ik wilde eigenlijk in januari beginnen met bulken maar denk dat mijn fysiek nu precies hetzelfde uitziet als toen ik was begonnen met liften dus laten we dat maar even uitstellen
gaat me ook wel goed af dus zie wel wanneer ik het beu ben I guess...
nu nog even naar buiten om de 10.000 stappen te halen voor vandaag 
hee welkom wat zijn je doelen
Bicepomtek van 120cm, ben al op de helft

barbell hip thrust
1x15x40
1x3x50
3x10x65 laatste reps![]()

Wandelen om de 10.000 stappen te halen of om de Pokemonnen?ten eerste de beste wensen voor iedereen dit jaar! Hoop dat jullie mooie dagen hebben gehad![]()
mijn 'vakantie' was wat minder door mijn hertentamens, ben ook echt alleen naar buiten gegaan voor werk zaterdag en de tentamens zelfdus van dat hardlopen is ook niks gekomen
maarrrr ik hoop dus dat ik gewoon mijn tentamens heb gehaald en het dus waard was
vandaag de eerste training sinds 2 weken en dus van dit jaar..vhelaas was de pussypad even in gebruik dus heb de hipthrust even moeten opschuiven
7/1/2019 - week 5, dag 1 (LB)
hack squat
1x12x18
1x3x27.5
3x5x41
RDL
1x6x20
3x6x37.5 goei
seated leg curl
3x15x27.5
cable pullthrough
3x12x16 squeeez
incline seated calf raise
3x15x18
barbell hip thrust
1x15x40
1x3x50
3x10x65 laatste reps
machine hip abduction
2x15x32
machine hip adduction
2x15x32
ohja en de afgelopen weken niet echt gelet op voeding, heb maar gegeten wat voorgeschoteld wasvandaag weer beginnen met cutten op ~1500kcal
ik wilde eigenlijk in januari beginnen met bulken maar denk dat mijn fysiek nu precies hetzelfde uitziet als toen ik was begonnen met liften dus laten we dat maar even uitstellen
gaat me ook wel goed af dus zie wel wanneer ik het beu ben I guess...
nu nog even naar buiten om de 10.000 stappen te halen voor vandaag
hee welkom wat zijn je doelen

goed ik zal ze wel eem bewonderen volgende maand groetBicepomtek van 120cm, ben al op de helft
Groet Bernadien
haha jaa, normaal zou ik het dus doen na de RDL nu bijna op t einde van de training. maar maakt niet zo heul veel uit verder.
Edit: je bedoelde natuurlijk naar later in de training...
Succes met het cutten! Als het je relatief makkelijk afgaat gewoon doorgaan.

thanksIk duim alvast voor goede tentamen resultaten!
Eerste training van het jaar ziet er ook super netjes uit. Je bent weer goed vertrokken!

ok guilty... beide wel.Wandelen om de 10.000 stappen te halen of om de Pokemonnen?
Hahaha jk schatzi. Je bent weer lekker bezig geweest! Mooi om te zien dat je ook weer netjes alles oppakt in de sportschool, nu je tentamens erop zitten.
Ga zo doorrrrr!
ging ook nog wat boodschaps doen 

Ik moet vpr dus komt goei hihi
met de meiden @hoxyz @Shadow Project en misschien dat ik dan ga benchen :$
Sterkteniet gebencht, niks bijgehouden qua reps en gewichten want alles voelde kut door buikpijn gr geen zin om te loggen![]()

niet gebencht, niks bijgehouden qua reps en gewichten want alles voelde kut door buikpijn gr geen zin om te loggen![]()

life

daarna nieuwe periode en kijken voor vervanging van m’n scooter en weer rustig oppakken..