AndroidHealthClinic

Cutting with Zeenius 🤰🏻

Komt wel weer, eerst focussen op je tentamens :)
Om in een cliché te vervallen: er zijn belangrijkere dingen in het leven dan trainen ;)

• Topic Starter Topic Starter
update: vandaag een goedwerkende digitale weegschaal gekocht :o

:kiss:

Komt wel weer, eerst focussen op je tentamens :)
Om in een cliché te vervallen: er zijn belangrijkere dingen in het leven dan trainen ;)
jaa klopt helemaal, ben gelukkig wel een optimistisch persoon dus weet ook wel dat t goed komt. soms heeft t gewoon wat tijd nodig. volgende week rond deze tijd ben ik klaar met tentamens. ik hoop daarbij dus vanaf maandag 4 feb weer te kunnen trainen:)

ladies & gents, we kunnen weer ademhalen!
vanochtend (heel tactisch) om 8 uur een bezorging van SwapFiets gepland, dus heb (tijdelijk) een fiets in bezit om mezelf te kunnen vervoeren :D

dusss, na ontbijt ook gelijk naar de gym geweest :flexbiceps:

20/12/2018 - week 5, dag 3 (LB) (aangezien de vorige keer in IHU mislukt was en het toch einde van de week is)

barbell hip thrust
1x15x40
1x5x60
3x5x70

romanian deadlift
1x10x20
3x10x30

hack squat
1x15x18
1x10x27.5
3x10x36

leg extension
2x15x32

cable pullthrough
3x10x18

machine hip abduction
2x15x32

machine hip adduction
2x15x32

niet echt speciaal, maar sadly enough pas mijn eerste training dit jaar :roflol::emo:
uiteindelijk ook wel zo'n 40min gefietst denk ik en ben ook weer begonnen met cutten :(
helaas vandaag vergeten te wegen maar hopelijk kan ik het vanaf nu wel elke dag zien en kan ik zo mijn weekgemiddelde uitrekenen :D

Eerste training dit jaar? :eek: Such teleurstelling.. :(

:roflol:

Wauw, nu ben ik nog veel trotser!

Heuj, terug begonnen met trainen :lifter:
Hopelijk vind je snel je ritme terug!

Wanneer krijg je de uitslag van je tentamens?

:o:D

Wauw, nu ben ik nog veel trotser!
:roflol: bedankjewel :kiss::heart:

Heuj, terug begonnen met trainen :lifter:
Hopelijk vind je snel je ritme terug!

Wanneer krijg je de uitslag van je tentamens?
hoop het ook :D
twee heb ik al terug, verrassend genoeg de moeilijke gehaald en de makkelijke niet :roflol: dus ben wel blij dat het niet andersom was :p
en tentamen van gisteren over max 2 weken, maar die ging niet zo goed dus ik ga er al van uit dat ik het niet heb gehaald :o
life!!!

en ben ook weer begonnen met cutten :(
who are we kidding :haha:
NGuhpCV.png

niet getrackt dus dan telt het niet toch?

Jij krijgt dit jaar buns of steel.:cool:
:eyebrow: daar ga ik voor! :D

ben al 5 maanden lid van de sportschool y'all!! en nog geen gains te bekennen :emo:

11/12/2018 - week 6, dag 1 (LB)

hack squat
1x12x18
1x5x27.5
3x5x41 goed

RDL
3x6x35 :fire: in hams

barbell hip thrust
1x15x40
1x5x50
3x8x65 :fire:
:peachy:

leg extension (ipv leg curl :emo: dus vrijdag maar leg curl doen)
3x15x27,5

cable pullthrough
3x12x16

incline seated calf raise
3x20x13.5

machine hip abduction
2x20x27.5

machine hip adduction
2x20x27.5

+~20min fietsen

was een lekkere training! voelde wel echt mijn hamstrings heel erg bij RDL en cable pullthrough. nog steeds last van spierpijn van afgelopen donderdag :roflol:
vanochtend woog ik ook 66,1kg wat ik eigenlijk niet had verwacht dus ben wel blij
vanaf nu dus voeding doordeweeks ~1500 kcal en in het weekend ~1800-2000, ik ga het elke dag invoeren in m'n sheet zodat ik mijn weekgemiddelde kan zien. zelfde geldt voor gewicht.

Mooie training! Wen gewoon aan de spierpijn, die blijft meestal wel sluimeren als je meerdere keren per week LB/cardio doet :roflol:

Meting update 30/11 vs 6/2
Taille: 69.1 cm - 68 cm --> -1.1 cm
Navel: 82.9 cm - 76.5 cm --> -6.4 cm :eek: (ook te zien op foto's, veel mindere bloat)
Heup: 94.5 cm - 96.5 cm --> +2 cm ???
Billen: 97.5 cm - 98.5 cm --> + 1 cm
:peachy::peachy::peachy::peachy:

rest niet gedaan want geen tijd :o wel blij met de resultaten :cheer:

Mooie training! Wen gewoon aan de spierpijn, die blijft meestal wel sluimeren als je meerdere keren per week LB/cardio doet :roflol:
haha ja, vind het eigenlijk niet eens zo erg. voelt iig alsof ik het toch goed doe :P vind het stiekem wel een lekker gevoel

Wauw babe! Zandlopertje incoming :eyebrow:

Wow, best veel af rond je middel! Very nice!

Lekker bezig chica. Je bent gewoon booty gains aan het creëren, dus geen zorgen over die extra cm's bij je heupen en booty.
Daartoe lijkt me deze wel gepast:

Mooie vooruitgang op de cm's!

Wauw babe! Zandlopertje incoming :eyebrow:

Wow, best veel af rond je middel! Very nice!

Lekker bezig chica. Je bent gewoon booty gains aan het creëren, dus geen zorgen over die extra cm's bij je heupen en booty.
Daartoe lijkt me deze wel gepast:

Mooie vooruitgang op de cm's!
bedankt dames! ben er ook blij mee, vooral gezien ik afgelopen maand amper heb getraind en de kerstvakantie had ik eigenlijk verwacht dat het zou tegenvallen. vandaar dat ik ook niet eerder had gemeten, hahaha.

6/2/2019 - week 6, dag 2 (UB)

seated shoulder press machine
3x10x2.5

close grip lat pulldown
1x15x9
3x12x18 lkkr

incline chest press machine
3x10x2.5

close grip seated cable row
1x15x9
3x12x18 lkkr

pec dec (ipv face pull)
1x20x9
1x10x13.5
1x8x13.5 met moeite :emo:
1x15x10.25
ik wilde wat anders proberen dan face pull omdat ik niet echt zeker ben of ik face pull altijd goed uitvoer.. dus heb dit als alternatief gekozen. het was lastiger dan ik heb gedacht (qua gewicht) dus volgende keer maar wat rustiger aan daarmee :emo: vind het wel handiger omdat er qua uitvoering weinig mis kan gaan. maar misschien wissel ik elke week wel face pull en pec dec af met elkaar. ik kijk nog even :)

bicep rope curl
1x15x9
3x10x16

tricep rope pulldown
1x15x9
3x10x16

+ ~20min fietsen in de regen :(

overall wel fijne workout weer, mijn motivatie is terug en mijn gewicht is ook minder geworden :flexgrin:

Terug
Naar boven