ScumbagAnnie
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 6.419
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

jaa klopt helemaal, ben gelukkig wel een optimistisch persoon dus weet ook wel dat t goed komt. soms heeft t gewoon wat tijd nodig. volgende week rond deze tijd ben ik klaar met tentamens. ik hoop daarbij dus vanaf maandag 4 feb weer te kunnen trainenKomt wel weer, eerst focussen op je tentamens
Om in een cliché te vervallen: er zijn belangrijkere dingen in het leven dan trainen![]()

ik zie net dat het een leugen is, heb namelijk 3x getraind in de 2e week van januari

bedankjewel 

hoop het ookHeuj, terug begonnen met trainen
Hopelijk vind je snel je ritme terug!
Wanneer krijg je de uitslag van je tentamens?

dus ben wel blij dat het niet andersom was 
who are we kidding

daar ga ik voor! 
in hams

dus vrijdag maar leg curl doen)
(ook te zien op foto's, veel mindere bloat)

wel blij met de resultaten 
haha ja, vind het eigenlijk niet eens zo erg. voelt iig alsof ik het toch goed doeMooie training! Wen gewoon aan de spierpijn, die blijft meestal wel sluimeren als je meerdere keren per week LB/cardio doet![]()
vind het stiekem wel een lekker gevoelLekker bezig chica. Je bent gewoon booty gains aan het creëren, dus geen zorgen over die extra cm's bij je heupen en booty.
Daartoe lijkt me deze wel gepast:
![]()
bedankt dames! ben er ook blij mee, vooral gezien ik afgelopen maand amper heb getraind en de kerstvakantie had ik eigenlijk verwacht dat het zou tegenvallen. vandaar dat ik ook niet eerder had gemeten, hahaha.

vind het wel handiger omdat er qua uitvoering weinig mis kan gaan. maar misschien wissel ik elke week wel face pull en pec dec af met elkaar. ik kijk nog even