Fitness Seller

Cutting with Zeenius 🤰🏻

:heart: split squat

Goeie bench wel!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.203
Haha split squats vergeten ja? Toevallig express? :roflol:
Split squat vind ik afgrijselijk. Ik zou ze altijd perongeluk express vergeten :roflol:
was het echt wel vergeten deze keer :roflol: heb er een haat-liefde relatie mee. maar achteraf ben ik wel blij als het over is en voel ik me er toch wel goed over wanneer ik het heb uitgevoerd :p
Ik vind het ook verschrikkelijk, vooral deficit split squats... Wie dat heeft verzonnen.
Uit m'n trainingen verbannen.
die heb ik nog niet geprobeerd, lijkt me inderdaad nog meer killing :roflol:
rare
Ben best wel jaloers op jou bench arch.
Idem, dat lijkt mij nu een écht niet te lukken.
:heart: don't be, het is nog verre van perfect imo :o
oefening baart kunst! ik moet vooral werken aan mijn arch van mijn UB want van m’n LB lijk ik wel onder de knie te hebben.. vandaar dat ik dus bench met alleen een sportbh aan of een tanktop, anders kan ik mijn lats niet goed in het bankje drukken en is mijn arch van mijn UB al helemaal weg.
+Topje. Lijkt me echt fijn om aan te hebben.
is die ook idd!
Je mag het vast wel eens lenen van Z.
alleen als @MrDroeftoeter het lief vraagt :engel:
thanks!! :D

Beetje laat, maar in!

:heart: don't be, het is nog verre van perfect imo :o
oefening baart kunst! ik moet vooral werken aan mijn arch van mijn UB want van m’n LB lijk ik wel onder de knie te hebben.. vandaar dat ik dus bench met alleen een sportbh aan of een tanktop, anders kan ik mijn lats niet goed in het bankje drukken en is mijn arch van mijn UB al helemaal weg.
Ik heb zo goed als geen arch :(. Ben een stijve hark.

Oefffff, dit is wel heel erg verleidelijk.
De volgende keer dat we samen trainen gaan we een outfit swap doen!

Ik vind het ook verschrikkelijk, vooral deficit split squats... Wie dat heeft verzonnen.
Uit m'n trainingen verbannen.
Ik vind die wel lekker eigenlijk. Voorheen deed ik als ik
Tijd had en mijn benen even goed wilde aanpakken weighted Bulgarian split squats als finisher.

Nu zijn ze even uit mijn schema, maar komen zeker weer terug.

Oh, een topic met Zeenius in de hoofdrol. In!

19/2/20 - workout A - week 14 dag 2

~2u15m treinen
~3 sec knuffelen met @ScumbagAnnie en @wovano
~3 min ssssssstretchesssssss

squat
1x10x20
1x5x30
1x5x43,5
1x5x43,5
1x5x43,5
1x5x43,5
ondertussen eem geknuffeld met @Pleister
1x5x43,5

voelt nog steeds redelijk zwaar dus 45 zit er nog net niet in mja we’ll get there :o

bench - met een mooie gouden bar :$
1x8x20
1x5x30
1x5x31
1x5x31
1x7x31
1x6x31

wijdere grip ging me goed af :) volgende keer kijken of 5x7 lukt en dan verhogen

barbell row
1x5x25
1x5x30
1x5x30
1x5x30
1x5x30
1x5x30

totale trainingstijd: 1u55m

niet zo’n boeiende training verder, maar wel leuk natuurlijk dat ik samen met @ScumbagAnnie ging trainen en @wovano en @Pleister heb gezien :) ik ga zeker nog een keertje langs voor een training sesh! :D

nog een picca en grtzzz van ons
Bekijk bijlage 480854

Goeie sanca gurl :thumb: ;)

• #1.209
beter laat dan nooit. welkom :grinny:
Oefffff, dit is wel heel erg verleidelijk.
De volgende keer dat we samen trainen gaan we een outfit swap doen!
goalsssss
gayviolet.gif

Oh, een topic met Zeenius in de hoofdrol. In!
haha, ja ze traint ook nog eens écht :p welkom! :rocker2:
haha danku mrmachoke, ik doe mijn best :hoody:

• #1.210
nieuw schema
time has come, ik ben wel redelijk klaar met StrongLifts. ik vind het top om te zien waar het me gebracht heeft en ben ook zeker blij dat ik er mee ben begonnen, maar na 14 weken merk ik gewoon dat ik het redelijk vermoeiend en saai begin te vinden (vooral bij squats) en daarbij ook niet echt progressie boek zoals ik wil. daarbij heb ik sowieso dat ik bench niet altijd 5x5 doe, soms wil ik minder en soms doe ik meer dus dacht dat het een mooie tijd is voor iets nieuws. vandaar dat ik zelf even een 3xFB schema in elkaar heb geflanst mbv lieve @ProudPizza en @Robin natuurlijk :heart: ik blijf nog wel PL gericht trainen want ik vind dat gewoon echt leuk :D planning is als volgt:

dag 1:
squat 3x3x87,5%
bench 3x3x87,5%
chest supported dumbbell row 3x8
optioneel: hipthrust 3x8

dag 2:
deadlift 3x3x85%
squat 3x8x65%
bench 3x8x65%
lat pulldown 3x8
optioneel: bulgarian split squats 2-3x10-12

dag 3:
squat 3x5x77,5%
bench 3x5x77,5%
barbell row 3x5
facepull 3x10-12
optioneel: romanian deadlift 3x8

uitgaande van mijn squat e1RM=52,5, bench e1RM=37,5 en deadlift 1RM=70

ik ga het schema volgen voor de komende 8 weken, dan eens zien wat mijn 1RM's zijn
doel: een hoger totaal. voor nu een estimated total van 160 dus hopelijk wordt dat iets van 180. zo pin ik me niet vast aan elke lift qua progressie, maar wordt het wel hoger. wil namelijk niet de lat te hoog leggen voor mezelf maar een doel is altijd wel leuk om te hebben en te bereiken natuurlijk :)

ben benieuwd, morgen eerste training :burns:

Laatst bewerkt:
GAINS ARE IN THE AIR

Wordt gewoon een 185 totaal minimaal, let maar op :D

In!

Prima schema, maar hoe gaat de progressie? Elke week e1rm verhogen? Of amrap sets?

In!

Prima schema, maar hoe gaat de progressie? Elke week e1rm verhogen? Of amrap sets?

Afhankelijk van hoe snel de sets gaan en hoe ze voelen aanpassen voor week daarna
Niet echt RPE-based te noemen omdat ik (en @Robin ) met name input zullen leveren, ipv @Zeenius zelf
Hoeft ze zich nu nog niet te druk over te maken, gewoon lekker liften :)

Hee jij bent ook losgebroken van de stronglifts keten. Zullen we een clubje oprichten?

Ben toch van mening dat jij een rear delt isolatie oefening erin moet gooien.

nieuw schema
time has come, ik ben wel redelijk klaar met StrongLifts. ik vind het top om te zien waar het me gebracht heeft en ben ook zeker blij dat ik er mee ben begonnen, maar na 14 weken merk ik gewoon dat ik het redelijk vermoeiend en saai begin te vinden (vooral bij squats) en daarbij ook niet echt progressie boek zoals ik wil. daarbij heb ik sowieso dat ik bench niet altijd 5x5 doe, soms wil ik minder en soms doe ik meer dus dacht dat het een mooie tijd is voor iets nieuws. vandaar dat ik zelf even een 3xFB schema in elkaar heb geflanst mbv lieve @ProudPizza en @Robin natuurlijk :heart: ik blijf nog wel PL gericht trainen want ik vind dat gewoon echt leuk :D planning is als volgt:

dag 1:
squat 3x3x87,5%
bench 3x3x87,5%
barbell row 3x8
optioneel: hipthrust 3x5

dag 2:
deadlift 3x3x85%
squat 3x8x65%
bench 3x8x65%
optioneel: bulgarian split squats 2-3x10-12

dag 3:
squat 3x5x77,5%
bench 3x5x77,5%
barbell row 3x5
optioneel: hipthrust 3x8

uitgaande van mijn squat e1RM=52,5, bench e1RM=37,5 en deadlift 1RM=70

ik ga het schema volgen voor de komende 8 weken, dan eens zien wat mijn 1RM's zijn
doel: een hoger totaal. voor nu een estimated total van 160 dus hopelijk wordt dat iets van 180. zo pin ik me niet vast aan elke lift qua progressie, maar wordt het wel hoger. wil namelijk niet de lat te hoog leggen voor mezelf maar een doel is altijd wel leuk om te hebben en te bereiken natuurlijk :)

ben benieuwd, morgen eerste training :burns:
Al knap dat je het meer dan 12 weken volhield, lukt de meesten niet.

Succes met de veranderingen!

• #1.219
GAINS ARE IN THE AIR

Wordt gewoon een 185 totaal minimaal, let maar op :D
:woot: ik ben zeer benieuwd, ik hoop het! :D
In!

welkom! en wat PP zegt :)
:roflol:
Hee jij bent ook losgebroken van de stronglifts keten. Zullen we een clubje oprichten?
hahaha, we zijn al wat gevorderd nu. hoe zullen we ons clubje noemen?
Ben toch van mening dat jij een rear delt isolatie oefening erin moet gooien.
ik was inderdaad nog bezig met eventueel aanpassen van het schema. heb nog anderen wat feedback gevraagd, heb het nu wat geupdate en facepulls ook toegevoegd :)
Al knap dat je het meer dan 12 weken volhield, lukt de meesten niet.

Succes met de veranderingen!
haha en ik begreep niet waarom, maar na 14 weken wel :roflol:

dankjewel :)

Vanavond gainz in the air

:peachy:

Terug
Naar boven