Fitness Seller

Cutting with Zeenius 🤰🏻

Goodluck with de nieuwe training, go girl!

Waar zijn de bisapcrullen

Schema ziet er goed uit, succes:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.225
25/2/20 - week 1 - dag 1

~10 min fietsen naar de gym
~3 min opwarmen

squat
1x8x20
1x5x30
1x3x40
1x3x46
1x3x46
1x3x46
oof bij de laatste reps ziek gegrind maar het is me wel gelukt!

bench
1x10x20
1x3x32,5 moeiluk :o
1x3x32,5
1x3x32,5

durfde m’n shirt niet uit te doen want ik was omringd met allemaal mocro's en ik werd al de hele tijd aangekeken, dus met shirt gebencht waardoor grip bij UB minder goed was dan normaal :( eerste set ging lastig maar daarna steeds beter :)

seated row machine ipv chest supported dumbbell row (want ik durfde niet tussen al die mocros :$)
1x12x9
3x8x18

hipthrust
1x12x40
1x5x60
3x8x80
1x3x110 want ik wilde stoer doen :wave:

~10 min naar huis fietsen

leg raises - thuis
3x12

totale trainingstijd: 1u21m

prima training!

cut update:
Screenshot 2020-02-25 at 13.35.56.png

:dunno:
Goodluck with de nieuwe training, go girl!
Schema ziet er goed uit, succes:D
dankjulliewel :)
als ik daar aan begin heb je niemand meer om te outanglen broeder :heart:
Ze wordt eentje zoals mikj :kiss:
Geen armen maar booty.. niet normaal
uhuu following the steps of my coach :grinny:

Laatst bewerkt:
25/2/20 - week 1 - dag 1

durfde m’n shirt niet uit te doen want ik was omringd met allemaal mocro's en ik werd al de hele tijd aangekeken, dus met shirt gebencht waardoor grip bij UB minder goed was dan normaal :( eerste set ging lastig maar daarna steeds beter :)

seated row machine ipv chest supported dumbbell row (want ik durfde niet tussen al die mocros :$)

Geef een gil, dan komt dbb je volgende keer bodyguarden (waaronder ook deze allochtoon)

25/2/20 - week 1 - dag 1

~10 min fietsen naar de gym
~3 min opwarmen

squat
1x8x20
1x5x30
1x3x40
1x3x43,5
1x3x43,5
1x3x43,5
oof bij de laatste reps ziek gegrind maar het is me wel gelukt!

bench
1x10x20
1x3x32,5 moeiluk :o
1x3x32,5
1x3x32,5

1x12x9
3x8x18

hipthrust
1x12x40
1x5x60
3x8x80
1x3x110 want ik wilde stoer doen :wave:

~10 min naar huis fietsen

leg raises - thuis
3x12

totale trainingstijd: 1u21m

prima training!
Gewoon schijt aan hebben. Ik ben op zulke momenten altijd blij met m'n oordopjes ;)

Gewoon shirt uit doen en terug staren, ze bijten (als ze goed getemd zijn) meestal toch niet

Heel grappig: toen ik het bericht vNan Zeenius las deed de meid iets verderop in de gym (2 à 3 meter) ook haar shirt uit. Direct realiseerde ik me dat het niet fijn is als ik staar dus verder met de hip abductor (je weet wel, die ‘vrouwenoefening’).

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.239
Geef een gil, dan komt dbb je volgende keer bodyguarden (waaronder ook deze allochtoon)
hahaha, dan moet ik wel heel hard gillen :grinny:
hier is een emoticon voor gemaakt: :whiteknight:
geeft niet, is niet erg
Zo is dat, we zijn 1 grote familie :D
:heart:
Gelukt :thumbs:

De volgende keer ook gewoon stoer tussen de mocro's db rows gaan doen jo... :pressing:
yay!!

haha zal het proberen maar mij kennende durf ik toch weer niet :bang:
@Robin je kan dit wel liken maar jij bent de grootste @Zeenius whiteknight die hier rondloopt.
:roflol:

ik vind Robin een toppertje :heart:
Gewoon schijt aan hebben. Ik ben op zulke momenten altijd blij met m'n oordopjes ;)
ik probeer het haha maar soms is het me gewoon too much :o zelfs met oordopjes spreken ze me steeds vaker aan lately :angstig:
Gewoon shirt uit doen en terug staren, ze bijten (als ze goed getemd zijn) meestal toch niet
:roflol: als ik terugstaar wanneer ik net mijn shirt uit doe dan gaan ze andere dingen denken.. :(
Meestal zijn ze niet goed getemd

het moest.
:iagree:
Heel grappig: toen ik het bericht vNan Zeenius las deed de meid iets verderop in de gym (2 à 3 meter) ook haar shirt uit. Direct realiseerde ik me dat het niet fijn is als ik staar dus verder met de hip abductor (je weet wel, die ‘vrouwenoefening’).
hahaha, zeer attent van je!! :engel: vooral als allochtoon :rolleyes::p

misschien een cab opzetten, das wel :cool: en denken ze dat je een menneke bent :grinny:

Terug
Naar boven