- Waardering
- 3.905
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 79kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze wordt eentje zoals mikj

eerste set ging lastig maar daarna steeds beter 

dankjulliewel

als ik daar aan begin heb je niemand meer om te outanglen broeder

uhuu following the steps of my coachZe wordt eentje zoals mikj
Geen armen maar booty.. niet normaal

oof bij de laatste reps ziek gegrind maar het is me wel gelukt!

25/2/20 - week 1 - dag 1
durfde m’n shirt niet uit te doen want ik was omringd met allemaal mocro's en ik werd al de hele tijd aangekeken, dus met shirt gebencht waardoor grip bij UB minder goed was dan normaaleerste set ging lastig maar daarna steeds beter
seated row machine ipv chest supported dumbbell row (want ik durfde niet tussen al die mocros :$)
Geef een gil, dan komt dbb je volgende keer bodyguarden (waaronder ook deze allochtoon)
Geef een gil, dan komt dbb je volgende keer bodyguarden (waaronder ook deze allochtoon)

Ik herkende me er zo hard in, vandaar verdien je een like
Gewoon schijt aan hebben. Ik ben op zulke momenten altijd blij met m'n oordopjes25/2/20 - week 1 - dag 1
~10 min fietsen naar de gym
~3 min opwarmen
squat
1x8x20
1x5x30
1x3x40
1x3x43,5
1x3x43,5
1x3x43,5
oof bij de laatste reps ziek gegrind maar het is me wel gelukt!
bench
1x10x20
1x3x32,5 moeiluk
1x3x32,5
1x3x32,5
durfde m’n shirt niet uit te doen want ik was omringd met allemaal mocro's en ik werd al de hele tijd aangekeken, dus met shirt gebencht waardoor grip bij UB minder goed was dan normaaleerste set ging lastig maar daarna steeds beter
seated row machine ipv chest supported dumbbell row (want ik durfde niet tussen al die mocros :$)
1x12x9
3x8x18
hipthrust
1x12x40
1x5x60
3x8x80
1x3x110 want ik wilde stoer doen
~10 min naar huis fietsen
leg raises - thuis
3x12
totale trainingstijd: 1u21m
prima training!

![]()
Meestal zijn ze niet goed getemdGewoon shirt uit doen en terug staren, ze bijten (als ze goed getemd zijn) meestal toch niet
Meestal niet nee
hahaha, dan moet ik wel heel hard gillenGeef een gil, dan komt dbb je volgende keer bodyguarden (waaronder ook deze allochtoon)

hier is een emoticon voor gemaakt:

geeft niet, is niet erg

yay!!Gelukt
De volgende keer ook gewoon stoer tussen de mocro's db rows gaan doen jo...![]()

ik probeer het haha maar soms is het me gewoon too muchGewoon schijt aan hebben. Ik ben op zulke momenten altijd blij met m'n oordopjes![]()
zelfs met oordopjes spreken ze me steeds vaker aan lately 
Gewoon shirt uit doen en terug staren, ze bijten (als ze goed getemd zijn) meestal toch niet
als ik terugstaar wanneer ik net mijn shirt uit doe dan gaan ze andere dingen denken.. 

hahaha, zeer attent van je!!Heel grappig: toen ik het bericht vNan Zeenius las deed de meid iets verderop in de gym (2 à 3 meter) ook haar shirt uit. Direct realiseerde ik me dat het niet fijn is als ik staar dus verder met de hip abductor (je weet wel, die ‘vrouwenoefening’).
vooral als allochtoon