Kakelkipje
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 1.033
- Lengte
- 1m80
Lekker bezig @Zeenius , ik volg ook
!
!Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
!
maar verder was ‘t wel chill opzich. afstand is overigens 5-6.5 km, ligt eraan welk gebouw ik moet zijn 
leuk!
welkom 

ja heerlijk!
voelt goed.heen en weer dus 10-13 km en had op de terugweg alleen maar wind tegen, niet zo’n beetje ookUurtje fietsen over 5 - 6,5 km.... Weet je zeker dat je de fiets hebt gepakt ipv de benenwagen?![]()
op de heenweg duurde ‘t niet eens 18 minheen en weer dus 10-13 km en had op de terugweg alleen maar wind tegen, niet zo’n beetje ookop de heenweg duurde ‘t niet eens 18 min

als ‘t zo erg was had ik ‘t niet eens vermeld

ik vind helemaal mooi
dit vind ik ook helemaal mooiDie hamstring curl is ook gewoon kut, je kan jezelf niet goed vast zetten voelde ik vandaag. Je coach approved wel als je hem skipped want je hebt genoeg hamstring volume![]()

blijft mijn favoriete oefening, not gonna lie 

hoe doen mensen dit? ten eerste was mijn balans echt naar de klote met deze oefening, daarnaast voelde t echt gewoon alsof ik het fout deed en idk, gewoon totaal niet comfortabel
misschien omdat ik lang ben en dus relatief meer moet zwaaien met mijn benen ofzo? geen idee, maar deze oefening ga ik iig nooit meer doen, lawd 
nooit meer dus
heb sowieso wel vaker dat wanneer ik bij eazie bestel (zelfs met een extra portie vlees) het altijd heel weinig is. vind ik wel jammer
daarbij vond ik de rest wat erin zat ook niet echt zooo, maar had gewoon zoveel honger dat ik wel gewoon alles heb gegeten 
ik ga deze geweldige meal jullie natuurlijk niet voorhouden dus hierbij nog de lekkerste salade ooit
:jaaa! heb het van jouOok lekker aan de TDEE sheet
Gaat hard zeg. Naar de uni fietsen doet je goed
had ook gewoon zelf kunnen maken in de sheet, maar dacht doe ff makkelijk en importeer deze gewoon haha. het top gedeelte van de sheet werkt niet echt bij me tho 
maar 't zal vast wel mee hebben geholpenniet te hoge verwachtingen hebben, ik kan je alleen maar teleurstellen denk ikLekker dan. Gewicht gaat echt netjes omlaag zo! Ik verwacht serious booty gains te aanschouwen op Supersized.![]()
voel me nog steeds zo plat als een pannenkoek
maarrrr we werken eraan! 
hmmm, van eind nov tot nu -1cm, maar denk dat het nu wel op het smalst is. denk niet dat ik heel veel smaller zal kunnen gaan eigenlijk, maar wie weetKeurig hoor. Wordt jouw taille ook zo smal nu je afvalt?
Succes deze week, benieuwd waar je eindigt.
en dankjewel, ik ook 
https://www.basic-fit.com/nl-nl/sportscholen/rotterdam-metaalhof-ladies
begane grond was mannen en eerste verdieping vrouwenik ben gewoon braaf en wijk niet van mijn schema afJij hebt ook gewoon een kickback machine in je gym heNaast de hamstring curl.
daarbij vind ik nieuwe dingen proberen in MIJN gym eng want bang dat ik het fout doe + geen zin in mocro's die naar me kijken
maar ja, ik wist wel dat we die hebben