ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Nou nou nou kijk jij haar gewoon in dr sterretje

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou nou nou kijk jij haar gewoon in dr sterretje

Wel nadat je "-zijnde" weghaalde...Mijn posts dragen wel meer gewicht met zich mee, als powerlifter, dus dat is dan gecompenseerd![]()
Niet alleen jouw post.Mijn posts dragen wel meer gewicht met zich mee, als powerlifter, dus dat is dan gecompenseerd![]()
M'n bodyweight zeker
Nee je lifts
waarom altijd zo negatief denkenGoeie reet veel beet
zoveel leden hebben we niet eens op dbb

met een omtrek van meer dan 1m snap ik je verwachtingen welGezien het verschil in getallen had ik langzaamaan een beeldvullende ass verwacht.
Je staat er niet slecht bij.

hahaha
barakallah

goed stuk vlees wanneer ik m’n handen eroverheen sjees?
Stevige workout had je daar gisteren!
Alsook even meegeven dat je zeer fotogeniek bent.

Altijd hé, chivalry till the end.
heenweg voor de helft wind tegen en toen ook nog eens tussendoor m’n veters moeten strikken. ik moest en zou de 4km behalen vandaag dus ipv de geplande 28 min een halve min langer gelopen om dat te behalen
niet dat dat lang is, maar ik zat de laatste 8 min echt af te tellen zowat
begon ook wat zijsteken te krijgen, altijd fijn 
sprinterass here i come!!dank! ja ik moet wel iets doen om het ergens op te laten lijkenStevige workout had je daar gisteren!
Alsook even meegeven dat je zeer fotogeniek bent.

En je bent toch maar weer gaan hardlopen, waar je toch een haat/liefde, of zelfs haat/haat verhouding mee hebt!9/5/20 - corona times - cardio (hardlopen)
![]()
![]()
wat een hel zegheenweg voor de helft wind tegen en toen ook nog eens tussendoor m’n veters moeten strikken. ik moest en zou de 4km behalen vandaag dus ipv de geplande 28 min een halve min langer gelopen om dat te behalen
niet dat dat lang is, maar ik zat de laatste 8 min echt af te tellen zowat
begon ook wat zijsteken te krijgen, altijd fijn
m’n snelheid moet echt nog een stukkie omhoog maar goed we zijn er bijna dus dat komt wel goed
dank! ja ik moet wel iets doen om het ergens op te laten lijken![]()
is meer haat/haat inderdaad maar heb een doel gezet dus wil die ook behalenEn je bent toch maar weer gaan hardlopen, waar je toch een haat/liefde, of zelfs haat/haat verhouding mee hebt!
ain’t no quitter!ja ik haat het, maar wil het gewoon doen. soms valt t mee, soms niet. ik vind cardio gewoon kut, het is vermoeiend en je bereikt er vrij weinig mee. ik heb in het begin andere rondjes gelopen, deze is nu het beste voor mij. vind het niet per se saai ofzo qua route. het is vooral gewoon de vermoeidheid en dat ik het moeilijk vind nog. maar ik ben gewoon een persoon die een doel zet en er ook echt voor gaat, dus ik geef niet snel op.Zoveel afkeer met lopen? het kost je zoveel energie...wat jammer nou, kun je niet in de bossen ofsow gaan rennen, een andere omgeving met andere gedachten, of neem een hond/loopmaatje mee, n beetje lol maken onderweg, anders wordt het zo'n drama, en dat doet pijn, psychische pijn![]()

Waarom doe je het dan?ik vind cardio gewoon kut, het is vermoeiend en je bereikt er vrij weinig mee.

because this b*ch is getting fatter and fatter by week and needs to move her ass

Dan wordt het een afweging wat 'erger' is; minder eten of hardlopen.because this b*ch is getting fatter and fatter by week and needs to move her ass![]()