XXL Nutrition

Cutting with Zeenius 🤰🏻

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.749
100000% volgers increase incoming
zoveel leden hebben we niet eens op dbb :(
Gezien het verschil in getallen had ik langzaamaan een beeldvullende ass verwacht.

Je staat er niet slecht bij.
met een omtrek van meer dan 1m snap ik je verwachtingen wel :(

dankjewel!
Goed bezigggg :peachy:
BENELUX, Z IS COMING!
:eyebrow:
hahaha
barakallah :o
:cool:
goed stuk vlees wanneer ik m’n handen eroverheen sjees?

Stevige workout had je daar gisteren!
Alsook even meegeven dat je zeer fotogeniek bent.

• #1.753
9/5/20 - corona times - week 5 cardio (hardlopen)
7D308871-2099-4195-B694-B87BAB0F24FB.jpeg
6054FC57-5F6F-42DD-8D36-CBB6DED05447.jpeg

wat een hel zeg :roflol: heenweg voor de helft wind tegen en toen ook nog eens tussendoor m’n veters moeten strikken. ik moest en zou de 4km behalen vandaag dus ipv de geplande 28 min een halve min langer gelopen om dat te behalen :p niet dat dat lang is, maar ik zat de laatste 8 min echt af te tellen zowat :roflol: begon ook wat zijsteken te krijgen, altijd fijn :emo:

m’n snelheid moet echt nog een stukkie omhoog maar goed we zijn er bijna dus dat komt wel goed :grinny: sprinterass here i come!!
Stevige workout had je daar gisteren!
Alsook even meegeven dat je zeer fotogeniek bent.
dank! ja ik moet wel iets doen om het ergens op te laten lijken :bang:

Laatst bewerkt:
9/5/20 - corona times - cardio (hardlopen)
7D308871-2099-4195-B694-B87BAB0F24FB.jpeg
6054FC57-5F6F-42DD-8D36-CBB6DED05447.jpeg

wat een hel zeg :roflol: heenweg voor de helft wind tegen en toen ook nog eens tussendoor m’n veters moeten strikken. ik moest en zou de 4km behalen vandaag dus ipv de geplande 28 min een halve min langer gelopen om dat te behalen :p niet dat dat lang is, maar ik zat de laatste 8 min echt af te tellen zowat :roflol: begon ook wat zijsteken te krijgen, altijd fijn :emo:

m’n snelheid moet echt nog een stukkie omhoog maar goed we zijn er bijna dus dat komt wel goed :grinny:
dank! ja ik moet wel iets doen om het ergens op te laten lijken :bang:
En je bent toch maar weer gaan hardlopen, waar je toch een haat/liefde, of zelfs haat/haat verhouding mee hebt!

Zoveel afkeer met lopen? het kost je zoveel energie...wat jammer nou, kun je niet in de bossen ofsow gaan rennen, een andere omgeving met andere gedachten, of neem een hond/loopmaatje mee, n beetje lol maken onderweg, anders wordt het zo'n drama, en dat doet pijn, psychische pijn :)

Volgens mij heeft Z niet zo'n goede ervaringen met Maatjes. 🥴

• #1.757
En je bent toch maar weer gaan hardlopen, waar je toch een haat/liefde, of zelfs haat/haat verhouding mee hebt!
is meer haat/haat inderdaad maar heb een doel gezet dus wil die ook behalen :p ain’t no quitter!
Zoveel afkeer met lopen? het kost je zoveel energie...wat jammer nou, kun je niet in de bossen ofsow gaan rennen, een andere omgeving met andere gedachten, of neem een hond/loopmaatje mee, n beetje lol maken onderweg, anders wordt het zo'n drama, en dat doet pijn, psychische pijn :)
ja ik haat het, maar wil het gewoon doen. soms valt t mee, soms niet. ik vind cardio gewoon kut, het is vermoeiend en je bereikt er vrij weinig mee. ik heb in het begin andere rondjes gelopen, deze is nu het beste voor mij. vind het niet per se saai ofzo qua route. het is vooral gewoon de vermoeidheid en dat ik het moeilijk vind nog. maar ik ben gewoon een persoon die een doel zet en er ook echt voor gaat, dus ik geef niet snel op.
loop het liefst gewoon alleen, anders word ik afhankelijk van een ander. tja, ik blijf gewoon gaan. heb gekeken en dit is “pas” de 8e keer in 4 hele weken tijd. 5 weken terug vandaag ben ik begonnen met hardlopen (en homeworkouts). in principe heb ik gewoon over die tijd heen weinig gelopen, anders was m’n vooruitgang beter en sneller geweest. maar it is what it is :dunno:

• #1.759
because this b*ch is getting fatter and fatter by week and needs to move her ass:janken:
7D4EB53A-2476-42F6-BAFE-FCCF537406FE.jpeg

wandelen kan ook wel maar daar doe ik 2x zo lang over. dus daarom wissel ik het af met hardlopen.

toen ik nog college had voor corona liep ik doordeweeks ruim 10k stappen per dag met een paar uitschieters. nu per dag 1k. dus ik moet gewoon wat (meer) bewegen.

Terug
Naar boven