- Waardering
- 28.776
- Lengte
- 1m57
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zie die booty gainz, goddamned! De rest is bijzaak
.Echt dit!Zie die booty gainz, goddamned! De rest is bijzaak.
ja ik snap het zelf ook niet eerlijk gezegdZie die booty gainz, goddamned! De rest is bijzaak.
zal wel komen doordat ik hogere repranges doe nuja heel gek maar toch voelt dit niet zo? ik zie vooral de + op mijn buik en walg van mezelfEcht dit!
Alle waarden nog onder of nabij de pre-cut, behalve that ass.
Het gaat toch best goed zo?

100000% volgers increase incomingBekijk bijlage 490500
even een check gedaan of die extra centimeters er wel echt bij zijn gekomen dus ik zal jullie deze foto niet ontnemen![]()
Gezien het verschil in getallen had ik langzaamaan een beeldvullende ass verwacht.Bekijk bijlage 490500
even een check gedaan of die extra centimeters er wel echt bij zijn gekomen dus ik zal jullie deze foto niet ontnemen![]()
Gewoon inzoomenGezien het verschil in getallen had ik langzaamaan een beeldvullende ass verwacht.
Je staat er niet slecht bij.

Maar dan voelt mijn hoofd zo klein...

Je bent gewoon te traag powerlifster

Bekijk bijlage 490500
Ik zie sterretjesBekijk bijlage 490500