- Waardering
- 5.277
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 18%
Zo veel volgers heb je hier dus al

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo veel volgers heb je hier dus al

Ik probeer met je mee te denken Z, maar ik ken je agenda niet natuurlijk.is meer haat/haat inderdaad maar heb een doel gezet dus wil die ook behalenain’t no quitter!
ja ik haat het, maar wil het gewoon doen. soms valt t mee, soms niet. ik vind cardio gewoon kut, het is vermoeiend en je bereikt er vrij weinig mee. ik heb in het begin andere rondjes gelopen, deze is nu het beste voor mij. vind het niet per se saai ofzo qua route. het is vooral gewoon de vermoeidheid en dat ik het moeilijk vind nog. maar ik ben gewoon een persoon die een doel zet en er ook echt voor gaat, dus ik geef niet snel op.
loop het liefst gewoon alleen, anders word ik afhankelijk van een ander. tja, ik blijf gewoon gaan. heb gekeken en dit is “pas” de 8e keer in 4 hele weken tijd. 5 weken terug vandaag ben ik begonnen met hardlopen (en homeworkouts). in principe heb ik gewoon over die tijd heen weinig gelopen, anders was m’n vooruitgang beter en sneller geweest. maar it is what it is![]()

minder eten natuurlijkDan wordt het een afweging wat 'erger' is; minder eten of hardlopen.![]()

bedankt ik waardeer hetIk probeer met je mee te denken Z, maar ik ken je agenda niet natuurlijk.
smorgens ben je wel fitter dan savonds, begin met bv 15-20' dat is easy peasy, en dan bouw je rustig op
om af te vallen ga je dan voordat je ontbijt, das goed om de vetjes te verbranden
Ik weet zeker dat je dr plezier in zal krijgen want je gaat je steeds beter voelen, zowel fysiek als mentaal
houd dit een paar wkn vol en je bent om cut of geen cut,
als je fitter bent en voelt ga je ook beter presteren in de (home)gym
Ik geloof in jou!!![]()

Sinds ik hardloop voordat ik ontbijt sta ik op 5%Ik probeer met je mee te denken Z, maar ik ken je agenda niet natuurlijk.
smorgens ben je wel fitter dan savonds, begin met bv 15-20' dat is easy peasy, en dan bouw je rustig op
om af te vallen ga je dan voordat je ontbijt, das goed om de vetjes te verbranden
Ik weet zeker dat je dr plezier in zal krijgen want je gaat je steeds beter voelen, zowel fysiek als mentaal
houd dit een paar wkn vol en je bent om cut of geen cut,
als je fitter bent en voelt ga je ook beter presteren in de (home)gym
Ik geloof in jou!!![]()
ik geloof jou
Wie niet!!

Hilly zal altijd de kleine lepel zijn

leuk, welkom!

oeeehh that's an offer I can't refuse

heb gisteren te horen gekregen dat @HillR wel van kleine lepels houdt toevallig

klein maar fijn
ik haat fietsen nog meer dan hardlopenKan je niet gaan fietsen voor je cardio? Vind ik persoonlijk veel leuker dan hardlopen. En voor de booty gains korte sprints doen zoals Dafne Schippers, ben je ook veel sneller klaar![]()
ik moet 5km fietsen als ik naar de uni ga en dat vertik ik al waardoor ik alsnog de bus neem terwijl fietsen hoogstwaarschijnlijk sneller is nog 

allebei wel korte trainingen dan. maar ik wil eerst nog opbouwen tot 5km. 
goodmornings beginnen nu wel saai te worden

voor de sociale contacten, je bent aardig voor iedereen

het is niet per se dat ik minder voel, maar gewoon niet meer wil doen dan 25 reps en geen zin heb in meer setsVoor goodmornings kan je overwegen om gepauzeerd te doen voor extra stretch, als dat is wat je minder voelt, en/of met een langzame negatieve beweging als je te makkelijk reps maakt![]()
langzaam doe ik ze sowieso al wel ja! zal het volgende keer eens paused doen.nouuuu, ik praat met niemand in de gym en ben niet aanspreekbaarvoor de sociale contacten, je bent aardig voor iedereen![]()
met rust stuur ik @Robin altijd filmpjes voor tussentijdse feedback, dus wat dat betreft wel sociaal ja 
ik zei toch op z'n minst

Heb gehoord dat Zeen al genoeg gestrechtst wordt.Voor goodmornings kan je overwegen om gepauzeerd te doen voor extra stretch, als dat is wat je minder voelt, en/of met een langzame negatieve beweging als je te makkelijk reps maakt![]()
Onvrijwillige yoga?
Elke keer voor het trainen voor 4 minuten toch?