Fitness Seller

Cutting with Zeenius 🤰🏻

is meer haat/haat inderdaad maar heb een doel gezet dus wil die ook behalen :p ain’t no quitter!

ja ik haat het, maar wil het gewoon doen. soms valt t mee, soms niet. ik vind cardio gewoon kut, het is vermoeiend en je bereikt er vrij weinig mee. ik heb in het begin andere rondjes gelopen, deze is nu het beste voor mij. vind het niet per se saai ofzo qua route. het is vooral gewoon de vermoeidheid en dat ik het moeilijk vind nog. maar ik ben gewoon een persoon die een doel zet en er ook echt voor gaat, dus ik geef niet snel op.
loop het liefst gewoon alleen, anders word ik afhankelijk van een ander. tja, ik blijf gewoon gaan. heb gekeken en dit is “pas” de 8e keer in 4 hele weken tijd. 5 weken terug vandaag ben ik begonnen met hardlopen (en homeworkouts). in principe heb ik gewoon over die tijd heen weinig gelopen, anders was m’n vooruitgang beter en sneller geweest. maar it is what it is :dunno:
Ik probeer met je mee te denken Z, maar ik ken je agenda niet natuurlijk.
smorgens ben je wel fitter dan savonds, begin met bv 15-20' dat is easy peasy, en dan bouw je rustig op
om af te vallen ga je dan voordat je ontbijt, das goed om de vetjes te verbranden
Ik weet zeker dat je dr plezier in zal krijgen want je gaat je steeds beter voelen, zowel fysiek als mentaal
houd dit een paar wkn vol en je bent om cut of geen cut,
als je fitter bent en voelt ga je ook beter presteren in de (home)gym

Ik geloof in jou!! :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.763
Dan wordt het een afweging wat 'erger' is; minder eten of hardlopen. :cool:
minder eten natuurlijk :p
smorgens ben je wel fitter dan savonds, begin met bv 15-20' dat is easy peasy, en dan bouw je rustig op
om af te vallen ga je dan voordat je ontbijt, das goed om de vetjes te verbranden
Ik weet zeker dat je dr plezier in zal krijgen want je gaat je steeds beter voelen, zowel fysiek als mentaal

bedankt ik waardeer het :)
ik wil eerst opbouwen tot de 5 km dus dat zal hopelijk max 35 min zijn
vanaf daar denk ik af te wisselen qua hoe lang ik zal lopen, ik zal het hoogstwaarschijnlijk inkorten inderdaad. eerst mijn doel behalen van 5km en dan kijk ik wel verder :)

Sinds ik hardloop voordat ik ontbijt sta ik op 5%

Kan je niet gaan fietsen voor je cardio? Vind ik persoonlijk veel leuker dan hardlopen. En voor de booty gains korte sprints doen zoals Dafne Schippers, ben je ook veel sneller klaar :p

• #1.772
leuk, welkom! :)
Met jou zou ik wel eens lepeltje lepeltje willen :eyebrow:
oeeehh that's an offer I can't refuse :eyebrow:
:p
heb gisteren te horen gekregen dat @HillR wel van kleine lepels houdt toevallig :brew:
Hilly zal altijd de kleine lepel zijn :windup:
:roflol: klein maar fijn :heart:
Kan je niet gaan fietsen voor je cardio? Vind ik persoonlijk veel leuker dan hardlopen. En voor de booty gains korte sprints doen zoals Dafne Schippers, ben je ook veel sneller klaar :p
ik haat fietsen nog meer dan hardlopen :o ik moet 5km fietsen als ik naar de uni ga en dat vertik ik al waardoor ik alsnog de bus neem terwijl fietsen hoogstwaarschijnlijk sneller is nog :roflol::windup:

korte sprints dacht ik ook aan ja, zat er serieus over na te denken om shuttle run en cooper test te doen oid :roflol: allebei wel korte trainingen dan. maar ik wil eerst nog opbouwen tot 5km. :)

bedankt voor je input!

• #1.773
12/5/2020 - corona times - week 5 workout C
gebruik gemaakt van deze bands bij deze workout wanneer benoemd

leg raises ss crunches
1x25
1x20
1x15

squat
1x20
1x15 rood
1x15 blauw
1x10 zwart

pushup breed ss goodmorning
1x12 / 1x25
1x10 / 1x25
1x8 / 1x25

push-up gains! weet nog toen ik begon met 3x5 :) goodmornings beginnen nu wel saai te worden :emo:

unilateral half kneeling banded row
1x15 rood
1x15 blauw
1x10 zwart

banded glute bridge
1x20 rood
1x15 rood en blauw
1x15 zwart
1x15 blauw

totale trainingstijd: 42 min

merk dat m’n uithoudingsvermogen wel stukken beter is geworden. hoef minder lang pauze te houden tussen setjes door, eigenlijk ga ik bijna altijd wel gelijk door. niet gewend gezien ik met liften altijd wel 5 min rust houd op z’n minst :roflol:

Voor goodmornings kan je overwegen om gepauzeerd te doen voor extra stretch, als dat is wat je minder voelt, en/of met een langzame negatieve beweging als je te makkelijk reps maakt :)

• #1.777
Voor goodmornings kan je overwegen om gepauzeerd te doen voor extra stretch, als dat is wat je minder voelt, en/of met een langzame negatieve beweging als je te makkelijk reps maakt :)
het is niet per se dat ik minder voel, maar gewoon niet meer wil doen dan 25 reps en geen zin heb in meer sets :p langzaam doe ik ze sowieso al wel ja! zal het volgende keer eens paused doen.
voor de sociale contacten, je bent aardig voor iedereen :D
nouuuu, ik praat met niemand in de gym en ben niet aanspreekbaar :roflol: met rust stuur ik @Robin altijd filmpjes voor tussentijdse feedback, dus wat dat betreft wel sociaal ja :p
ik zei toch op z'n minst :o:fluit:

Terug
Naar boven