XXL Nutrition

Cutting with Zeenius 🤰🏻

1g heb ik nog niet weggespoten en mijn benen zijn toch behoorlijk wat groter dan die van jou en dat is waar het uiteindelijk om draait in bodybuilding.

klopt jurering gebeurd enkel en alleen op hoe groot je benen zijn. Congrats met je overwinning

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.703
Dat zeg ik nergens... maar hoeveel meer kilo’s jij squat tov mij is imo niet zo relevant
Toch snap ik niet waarom jij altijd anderen moet afzeiken en zo negatief moet zijn. Nadat jij begon met kuren dacht je volgensmij dat je opeens alpha-mannetje moest spelen en dat je alles kunt maken. Laat staan alle goedbedoelde adviezen die jij mermaals hebt gekregen van anderen die je klakkeloos aan de kant gooide omdat je het zelf toch wel beter wist.

Het zou je sieren als je een keer uit die bubbel van je kwam en wat charismatischer zou spreken.

Joost out

Toch snap ik niet waarom jij altijd anderen moet afzeiken en zo negatief moet zijn. Nadat jij begon met kuren dacht je volgensmij dat je opeens alpha-mannetje moest spelen en dat je alles kunt maken. Laat staan alle goedbedoelde adviezen die jij mermaals hebt gekregen van anderen die je klakkeloos aan de kant gooide omdat je het zelf toch wel beter wist.

Het zou je sieren als je een keer uit die bubbel van je kwam en wat charismatischer zou spreken.

Joost out

Sorry je hebt gelijk dit is echt een eyeopener vanaf nu ga ik keihard werken aan mezelf.

Joost is jaloers op mij omdat hij geen steroids mag gebruiken van zijn moeder en ik dat lekker wel doe.
Maar ik snap hem wel. Daarom no hard feelings naar Joost.
Joost kan het toch ook lekker stiekem gebruiken ? Mag jij roids van je moeder gebruiken dan ?

Joost out
Bepaalde compounds die hem delusional maken. :roflol:

Overigens schelen jullie qua massa niet eens zoveel, terwijl hij aan de gear zit. Wat het imo nog veel pijnlijker maakt dat hij zo'n toon aanslaat.

Joost kan het toch ook lekker stiekem gebruiken ? Mag jij roids van je moeder gebruiken dan ?
Als ik foto's van hem bekijk betwijfel ik of hij überhaupt wel iets gebruikt.

Hij is hier wel vaker afgezeikt nav aanvallen op anderen. @Hasjkikkertje onlangs nog...maar dan reageert hij niet meer.

1g heb ik nog niet weggespoten en mijn benen zijn toch behoorlijk wat groter dan die van jou en dat is waar het uiteindelijk om draait in bodybuilding.
Does lief, het enige wat groter is van jou is je EGO, maar ik oordeel niet hoor, ik constateer! :)

Hij is hier wel vaker afgezeikt nav aanvallen op anderen. @Hasjkikkertje onlangs nog...maar dan reageert hij niet meer.

Deze keer viel ik toch niemand aan? Ik maakte een grapje over steroids als reactie op wat hij schreef een pagina geleden over de serieusheid van mijn posts, waarna hij een woedeaanvaal krijgt en even moet vermelden dat hij meer squat dan ik en dat ik 1000mg steroids doe ??? Over ego gesproken.

Dat gastjes zoals jij en anderen waar ik ooit eens een meningsverschil of discussie mee heb gehad vervolgens ff mijn fysiek etc komen bashen kan ik alleen maar om lachen. Weet verder ook niet zo goed wat ik daar op moet antwoorden? Ik vind het wel prima allemaal en jullie mogen zeggen/vinden wat jullie vinden. Doe ik ook altijd.

• #1.714
bedankt voor het vermaak allemaal ik heb ondertussen eem stukkie gewandeld
ik schreef zelfs de vermaak eerst, zijn weinig hersencellen meer over na deze discussie gelezen te hebben:loony:

inb4 had je toch al weinig van blabla ja we know

4/5/2020 - corona times - week 4 cardio (wandelen)
6343D9F1-E14B-4284-A89D-501E25EE96DD.jpeg

Deze keer viel ik toch niemand aan? Ik maakte een grapje over steroids als reactie op wat hij schreef een pagina geleden over de serieusheid van mijn posts, waarna hij een woedeaanvaal krijgt en even moet vermelden dat hij meer squat dan ik en dat ik 1000mg steroids doe ??? Over ego gesproken.

Dat gastjes zoals jij en anderen waar ik ooit eens een meningsverschil of discussie mee heb gehad vervolgens ff mijn fysiek etc komen bashen kan ik alleen maar om lachen. Weet verder ook niet zo goed wat ik daar op moet antwoorden? Ik vind het wel prima allemaal en jullie mogen zeggen/vinden wat jullie vinden. Doe ik ook altijd.

Wij kunnen er ook om lachen. Win-win.

Waar zijn de foto's verdomme

Als jullie foto’s posten wil Z vast wel een poll plaatsen

• #1.719
6/5/20 - corona times - week 4 workout B
gebruik gemaakt van deze bands bij deze workout wanneer er een kleur is benoemd

leg raises ss crunches
3x15

bulgarian split squat
3x12

chair dip
3x10

unilateral half kneeling banded bicep curl
1x15 groen
1x10 rood
1x8 rood

superman
skipped

unilateral banded tricep pulldown
3x10 rood

trainingstijd: ?

helemaal schijt deze training. wilde kappen na elke oefening maar ben doorgegaan. heb daarom soms wat minder reps gedaan of een lichtere band. ik haat homeworkouts en ik haat hardlopen met heel m’n hart. enige reden dat ik deze shit doe is omdat ik anders mezelf schuldig ga voelen over t feit dat ik niks heb gedaan en het wel gewoon kon want alhamdulillah verkeer ik in goede gezondheid. maar verder, wat een absolute t*fus is dit. Z fucking out :clap:

Terug
Naar boven