Gisteren was het eindelijk zo ver dat ik mijn kuur kon gaan starten.
T was mij toch een dagje...ik zal hieronder mijn avonturen van gister eens posten.
Na toch een flink aantal weken low carb te hebben gegeten, was met name het ontbijt gisterochtend vrij lastig....half uurtje later zat alles erin en had ik toch wel een vol gevoel en in het begin vooral het idee dat het niet veel zou schelen om te gaan puken...maar goed het bleef binnen.
Zoals afgesproken, kwam mijn bestelling al op de tijd binnen en had ik nog een meevaller wat ik al eerder noemde : 15 parabolan tabs erbij

!!
De rest alles compleet, behalve de hcg maar daar lijkt op dit moment iedereen moeite mee te hebben om aan te komen, dus die komt later binnen. Vind alles best, zolang ik em op dag 39 van deze cycle maar heb.
Door die parabolan tabs, heb ik mn cycle beetje aangepast. ik pak nu 2 tabs parabolan voor het trainen (1 uur/half uur van te voren)...en na de training zet ik 125 mg test-e.
Ik ga site-specific te injecteren, dus ik had verschillende naalden nodig. Op naar de apotheek....met zo'n quasie nonchelant gezicht mogelijk m'n bestelling doorgeven : 15 naalden in dat formaat, 2 naalden in dit formaat, 4 in dat formaat. Vrouwtje keek mij aan of ze stront in haar oren had zitten, maarrrr alles kwam in orde. Mooi, naalden en zooi ook in huis...
Eerst de maaltijd 1 uur voor het trainen, eten (maaltijd 5)....en jahwel..daar kwam het moment & de gedachten: ga ik deze stap echt zetten? ga ik echt de evil side op en kuren als een idioot de komende jaren? What the heck, wil ik huge worden vroeg ik mezelf nog af? Hell yeah, zeker weten van wel...dusse wat doe je dan? vroeg ik mezelf nog een keer..> yep yep starten met deze kuur....dus vervolgens nam ik de eerste AAS van deze kuur tot me...> 2 parabolan tabs zo'n 45 min voor de training.
Vervolgens mijzelf effe lekker verder mentaal voorbereiden op de training van 's avonds. Dus wat doen wij idioten

dan..(ik tenminste )....onderstaande filmpje tot uit ten treure bekeken....en mezelf lekker zitten opfokken:
http://www.youtube.com/watch?v=crc_...dybuilding.com/f42/film-mijn-held-d-j-149997/
"COME ONNNN , ONEEE MOReee" ..> Heerlijk genieten blazen

....van Yates in zijn hoogtijdagen....damnz wat een beest..., wat jezelf afbeulen tot uit de treure, wat een posingroutines, wat een rug.........
Gedurende het bekijken van het filmpje leek ik te merken dat mijn agressie om hoog kwam...neej neej jongens geen roidfever.....maar toch.., ik heb van mezelf toch een aardig kort lontje,,,,en ik had het idee dat ik helemaal leip werd en klaar om te gaan naar de gym voor een heftige training....
In de gym aangekomen,
eerst begonnen met wat opwarming....
vervolgens begon chest en delts training.
incline dumbbell oefening mee begonnen en hupple 8x 44 kg dumbbell incline press., 2e set (achteraf gezien iets te snel mee begonnen), pakte ik met 44 kg - 5 reps, 3e set 40 kg - 7 reps.
Op and we go voor incline dumbbell fly's...set 1: 26 kg - 7 x, set 2: 24- 7x, 22- 8x.
Vervolgens crossover als 3e oefening,,,eerst maar een kijke of die irritante gasten het niet bezet houden....en gelukkig geen gedoe , gelijk kunnen starten.1e set: 35 kg - 7x (8 had ik, maar was niet goed, vandaar dat ik er 7 neerzet), set 2: 35- 6x (dropset met 25 - 7x ), set 3: 30 -6x (dropset met 20 - 5x), set 4: 20 kg - 15 x
Shoulders:
Shoulderpress app : set 1: 70 kg - 8x, gelijk set 2: 50 kg- 6x, gelijk set 3 erachteraan 30 kg - 6x
Laatste oefening side raise: set 1: 12 kg - 10x, set 2: 12 kg - 8 x, set 3: 10 kg - 8 x en als afsluiter heb ik nog wat rotatorcuff oefeningen gedaan.
Gelijk shake erin knallen....nog wat rekken en op naar huis.
thuis aangekomen fijne warme douche gepakt. En dammmm, ik had nog niet eens inject gedaan, maar toen ik in de spiegel keek was ik effe stil..> borst mooi rond en vol en schouders ook. Wellicht placebo effect, maar ik denk die 2 parabolan tabs voorafgaand aan de training daar wel invloed op hebben. Daarnaast ook het omgooien van mijn dieet moet ik niet vergeten...van low carb (voornamelijk groente) weken lang, naar in 1x veel complexe carbs (havermout, zilvervliesrijst,etc) .
Toen maar mijn inject (test-e 125 mg) klaar gemaakt en effe lauw laten worden. Zoals ik eerder zei wil ik site-specific injecteren duse heb ik volgende schema gemaakt gebaseerd op mijn trainingsschema (zie post 4 van dit topic).
op maandag + dinsdag injecteer ik in mijn schouders
op woensdag in mijn glutes
op donderdag in mijn biceps
op vrijdag in mijn glutes
op zaterdag en zondag ook in glutes.
Gisteren voor het eerst in mijn schouders geinjecteerd, ging goed. Achteraf gezien had ik em iets hoger moeten zetten (was nu nog net schouder...iets voorbij het midden,,maar beetje aan de onderkant richting triceps)...een leer voor vanavond

! Viel me reuze mee om het in schouder te doen.
Vanavond staat rugtraining op het programma ...ben benieuwd en heb er zin an!
journey has begun....