AndroidHealthClinic

Cycle gebaseerd op ebook Building the perfect beast

• Topic Starter Topic Starter
kent iemand het produkt generic supplements ?
ik heb super deca250 en super susto300, heeft iemand deze al geprobeert en werkt het ? greetz jim

AUB , niet mijn log vervuilen. :rolleyes:
Als je een vraag hebt over AAS > ga dan naar de sectie > anabolen
niet naar de sectie waar je nu in zit : dat is namelijk , anabolen>kuurdagboeken.

Dit topic gaat over de kuur die ik aan het volgen/doen ben en mijn bevinden ik daarvan.

thanks voor je begrip alvast!

hier is een sectie echt/nep voor; fotoś plaatsen is verplicht.. maar nu je toch al de naam genoemd hebt (wat hier niet de bedoeling is) kan je er vanuit gaan dat je spul echt is.. heb nog niet van fakes gehoord van dit merk.

gaat dus zeker werken! succes met je kuur dan maar he :D

Thanks, voor het hem al duidelijk maken dat dit een log is!

very interesting! succes man!

Thanks man!

Gisteren was het eindelijk zo ver dat ik mijn kuur kon gaan starten.
T was mij toch een dagje...ik zal hieronder mijn avonturen van gister eens posten.

Na toch een flink aantal weken low carb te hebben gegeten, was met name het ontbijt gisterochtend vrij lastig....half uurtje later zat alles erin en had ik toch wel een vol gevoel en in het begin vooral het idee dat het niet veel zou schelen om te gaan puken...maar goed het bleef binnen.

Zoals afgesproken, kwam mijn bestelling al op de tijd binnen en had ik nog een meevaller wat ik al eerder noemde : 15 parabolan tabs erbij :D:banana:!!
De rest alles compleet, behalve de hcg maar daar lijkt op dit moment iedereen moeite mee te hebben om aan te komen, dus die komt later binnen. Vind alles best, zolang ik em op dag 39 van deze cycle maar heb.
Door die parabolan tabs, heb ik mn cycle beetje aangepast. ik pak nu 2 tabs parabolan voor het trainen (1 uur/half uur van te voren)...en na de training zet ik 125 mg test-e.
Ik ga site-specific te injecteren, dus ik had verschillende naalden nodig. Op naar de apotheek....met zo'n quasie nonchelant gezicht mogelijk m'n bestelling doorgeven : 15 naalden in dat formaat, 2 naalden in dit formaat, 4 in dat formaat. Vrouwtje keek mij aan of ze stront in haar oren had zitten, maarrrr alles kwam in orde. Mooi, naalden en zooi ook in huis...

Eerst de maaltijd 1 uur voor het trainen, eten (maaltijd 5)....en jahwel..daar kwam het moment & de gedachten: ga ik deze stap echt zetten? ga ik echt de evil side op en kuren als een idioot de komende jaren? What the heck, wil ik huge worden vroeg ik mezelf nog af? Hell yeah, zeker weten van wel...dusse wat doe je dan? vroeg ik mezelf nog een keer..> yep yep starten met deze kuur....dus vervolgens nam ik de eerste AAS van deze kuur tot me...> 2 parabolan tabs zo'n 45 min voor de training.
Vervolgens mijzelf effe lekker verder mentaal voorbereiden op de training van 's avonds. Dus wat doen wij idioten;) dan..(ik tenminste )....onderstaande filmpje tot uit ten treure bekeken....en mezelf lekker zitten opfokken:
http://www.youtube.com/watch?v=crc_...dybuilding.com/f42/film-mijn-held-d-j-149997/
"COME ONNNN , ONEEE MOReee" ..> Heerlijk genieten blazen:D....van Yates in zijn hoogtijdagen....damnz wat een beest..., wat jezelf afbeulen tot uit de treure, wat een posingroutines, wat een rug.........
Gedurende het bekijken van het filmpje leek ik te merken dat mijn agressie om hoog kwam...neej neej jongens geen roidfever.....maar toch.., ik heb van mezelf toch een aardig kort lontje,,,,en ik had het idee dat ik helemaal leip werd en klaar om te gaan naar de gym voor een heftige training....

In de gym aangekomen,
eerst begonnen met wat opwarming....
vervolgens begon chest en delts training.

incline dumbbell oefening mee begonnen en hupple 8x 44 kg dumbbell incline press., 2e set (achteraf gezien iets te snel mee begonnen), pakte ik met 44 kg - 5 reps, 3e set 40 kg - 7 reps.
Op and we go voor incline dumbbell fly's...set 1: 26 kg - 7 x, set 2: 24- 7x, 22- 8x.
Vervolgens crossover als 3e oefening,,,eerst maar een kijke of die irritante gasten het niet bezet houden....en gelukkig geen gedoe , gelijk kunnen starten.1e set: 35 kg - 7x (8 had ik, maar was niet goed, vandaar dat ik er 7 neerzet), set 2: 35- 6x (dropset met 25 - 7x ), set 3: 30 -6x (dropset met 20 - 5x), set 4: 20 kg - 15 x
Shoulders:
Shoulderpress app : set 1: 70 kg - 8x, gelijk set 2: 50 kg- 6x, gelijk set 3 erachteraan 30 kg - 6x
Laatste oefening side raise: set 1: 12 kg - 10x, set 2: 12 kg - 8 x, set 3: 10 kg - 8 x en als afsluiter heb ik nog wat rotatorcuff oefeningen gedaan.
Gelijk shake erin knallen....nog wat rekken en op naar huis.
thuis aangekomen fijne warme douche gepakt. En dammmm, ik had nog niet eens inject gedaan, maar toen ik in de spiegel keek was ik effe stil..> borst mooi rond en vol en schouders ook. Wellicht placebo effect, maar ik denk die 2 parabolan tabs voorafgaand aan de training daar wel invloed op hebben. Daarnaast ook het omgooien van mijn dieet moet ik niet vergeten...van low carb (voornamelijk groente) weken lang, naar in 1x veel complexe carbs (havermout, zilvervliesrijst,etc) .

Toen maar mijn inject (test-e 125 mg) klaar gemaakt en effe lauw laten worden. Zoals ik eerder zei wil ik site-specific injecteren duse heb ik volgende schema gemaakt gebaseerd op mijn trainingsschema (zie post 4 van dit topic).
op maandag + dinsdag injecteer ik in mijn schouders
op woensdag in mijn glutes
op donderdag in mijn biceps
op vrijdag in mijn glutes
op zaterdag en zondag ook in glutes.

Gisteren voor het eerst in mijn schouders geinjecteerd, ging goed. Achteraf gezien had ik em iets hoger moeten zetten (was nu nog net schouder...iets voorbij het midden,,maar beetje aan de onderkant richting triceps)...een leer voor vanavond:D! Viel me reuze mee om het in schouder te doen.

Vanavond staat rugtraining op het programma ...ben benieuwd en heb er zin an!

journey has begun....:D

leuke post om te lezen kerel, doe zo voort!

leuke post om te lezen kerel, doe zo voort!

Thanks gab.

ik ga zometeen 2 gym voor mn rug training....ik post binnenkort bij(kan niet zeggen of dit morgen al zal zijn).
Daarbij heb ik mijn dieet een beetje aangepast. Ook deze veranderingen zal ik dan posten.

word vervolgd...

kuur gaat je weinig doen kerel met die doseringen van jou. En zoals Terbiz aangeeft doe eens even precies neerzetten hoe je kuur eruitziet ipv fases. Voorbeeld: test 500 mg per week, geef het even zo aan op de produkten die je gebruikt want snap er niks van. Allemaal ingewikkeld lopen doen, nergens voor nodig. Pak gewoon week 1-8 test op 500 mg

kuur gaat je weinig doen kerel met die doseringen van jou. En zoals Terbiz aangeeft doe eens even precies neerzetten hoe je kuur eruitziet ipv fases. Voorbeeld: test 500 mg per week, geef het even zo aan op de produkten die je gebruikt want snap er niks van. Allemaal ingewikkeld lopen doen, nergens voor nodig. Pak gewoon week 1-8 test op 500 mg

He kerel, thanks voor feedback.

De doseringen en producten anders neerzetten heeft weinig nut om dat per week te doen omdat sommige zaken puur per inject gaan.
Ik heb toch nog eens gekeken naar mijn laatste post (zie post 13) waar ik mijn cycle het laatst heb aangepast. Na het lezen van deze post heb ik er nog wat aan gesleuteld om het wat duidelijker te verwoorden.

Je schrijft : kuur gaat weinig doen met doseringen van mij.
Ik kan er geen antwoord op geven, ik ben juist erg benieuwd wat het gaat doen. Ik ben immers ook pas 3/4 dagen bezig (vanaf afgelopen maandag).
Tis een erg korte kuur, en met de fases kan ik begrijpen dat het wat verwarrend overkomt wanneer je het ebook niet hebt gelezen/kent.
Omdat het een erg korte kuur is verwacht ik ook heus niet dat ik ineens 8 kg aan kom....maar het zou mooi zijn als ik paar kg zou winnen, of wat lager in mn vet kom te zitten.

M.a.w. ik heb er geen verwachtingen van deze kuur dat ik rond de 8 kg zal winnen. Ik ben eerder benieuwd wat deze kuur mij gaat opleveren (2 kg met gelijkblijvend vet%) en ik wil ook leren in de korte kuur theorie.
Ik heb te laat gezien dat member IKKE hier een stickie over heeft gemaakt in geavanceerde gedeelte, anders had ik deze cycle iets anders gemaakt, maargoed dat is wrsch iets voor in de toekomst.

Afhankelijk van het resultaat ga ik de volgende kuur die ik ga doen in de toekomst of via de korte kuur theorie doen, of via het gegeven waar de meeste members hier mee kuren (bijv test-e 500 10 weken lang + frontload dianabol). First things first...eerst deze kuur

Thanks gab.

ik ga zometeen 2 gym voor mn rug training....ik post binnenkort bij(kan niet zeggen of dit morgen al zal zijn).
Daarbij heb ik mijn dieet een beetje aangepast. Ook deze veranderingen zal ik dan posten.

word vervolgd...

Zoals beloofd zou ik nog de veranderingen in mijn dieet weergeven.
Omdat sommige maaltijden tegen het kotsen aanzat, heb ik besloten om die aan te passen. Met name de 2 maaltijden van de shakes met volkoren tarwemeel is wel een paar dagen te doen maar niet lang. Volkorentarwemeel proeft apart maar daarnaast is dit eigenlijk gist om iets te kunnen bakken, en lijkt het me (achteraf) niet zo verstandig om dit dagelijks 2x per dag in een shake vorm binnen te krijgen. Vandaar dat ik de volkoren tarwemeel heb aangepast door havermout. In totaal heb ik maaltijd 1 + 2 en 4 aangepast, zie hieronder:

Het ontbijt (maaltijd 1 ) heb ik veranderd van:
9 gekookte eieren > ei-eiwit
1 heel gekookt ei
80 gr havermout
1 eetlepel olijfolie
1 banaan

Naar:
1 heel gekookt ei
80 gr havermout
1 liter magere melk
1 eetlepel olijfolie
1 banaan

Comment: eigenlijk wilde ik helemaal geen zuivel (ivm vocht vasthouden) in het dieet, maar havermout met water in een shake vind ik niet te doen. Voor een paar dagen ok, maar dit houd ik geen maanden vol. vandaar de keuze voor magere melk. Daarnaast is dat beetje kh (suikers) bij melk , als je bij ontbijt pakt niet zo heel erg, en is goede eiwitbron.

Maaltijd 2 + 4 heb ik veranderd van:
maaltijd 2: 62,5 gr pro 80 eiwitpoeder
100 gr volkoren tarwe meel

Naar
62,5 gr pro 80 eiwitpoeder (is 50 gr eiwit per shake)
90 gr havermout

Rugtraining dinsdag ging lekker. deadlift 150 kg ging gemakkelijker dan ik dacht - 7 x, 2e set 150 kg -5x. Ook de pulldown smalhandvat ging goed. Na afloop training stond rug ook goed vol. Thuisgekomen gelijk de test erin en vervolgens chillend op de bank met mn bakje rijst met koolvis filet en bijkomen. Sorry voor de korte info, maar moet er helaas vandoor.
Vanavond staat armen op het programma...en morgen legs.

Tot snel

suc6 makker!

Ben wel beneiuwd wat dit gaat opleveren, is eens iets anders.

Wat zijn verder je stats? eventueel wat foto's?

Jaja gasten,

verdere update...
afgelopen woensdag rustdag gehad...eigenlijk niets bijzonders gedaan behalve gegeten en gerust.
Gisteren was het weer tijd om naar de gym te gaan > arms, had er zin in!
Training ging lekker. Ook heb ik vanaf gister het idee dat ik meen iets te merken.
Eerst begonnen met triceps
eerste oefening was close grip benchpress , 2 sets. 1e set 90 kg - 6 reps, 2e set : 85 kg - 7 reps
toen vervolgens besloten om ipv benchdips, gewoon dippen te doen(geen app, maar los). 1e set > + 20 kg omgehangen > 7 reps, toen gelijk superset met reverse cable pushdown > 30 kg (langzaam uitgevoerd, haalde 10 reps).
effe rusten...2 min....toen 2e set dippen , wederom + 20 kg omgehangen - 5 reps, en gelijk door reverse cable pushdown 25 kg - 9 x. Triceps helemaal vol en verzuurd.,gelijk door voor biceps.

olympische ez-bar gepakt en tjahwel 20 kg aan elke kant (totaal 47,5 kg > 20 elke kant, stang weegt geloof ik 7,5 kg). Ben vervolgens tegen de muur gaan staan om niet te kunnen smokkelen en pakte 9 reps. Vervolgens gelijk superset : incline dumbbell curl (bankje had ik al klaarstaan) 16 kg elke hand - 7 reps. effe rust.....voelde mn biceps oppompen....en door voor de 2e set.....eerst weer ezbar curls: same weight als eerste set, dit keer 5 reps...gelijk door naar incline dumbbell curls : 14 kg -7 reps.
wederom effe rust. Toen door voor de 3e set....ez-bar curls, dit keer 15 kg aan elke kant - 8 x, en gelijk door naar incline dumbbell curls 12 kg- 8 x.
Vervolgens nog 3 buikspieroefeningen gedaan...
terugkijkend op training: ging lekker , close grip benchpress viel me nog wat tegen, wellicht dat straks met winny gebruik de kracht meer gaat komen..
Armen lekker vol, thuis effe dubbel biceps pose voor spiegel gedaan en ik was onder de indruk van de volheid. effe warme douche gepakt en daarna mijn test inject klaar gemaakt om die voor het eerst in mn biceps te zetten. Dit was wennen gasten!! 1e keer zat ik bij een bloedvat (kreeg klein beetje bloeddruppels in de spuit):eek:, dus ik moest em opnieuw zetten wat gelukkig wel goed ging:cool:.

Vandaag voelt mijn biceps flink beurs aan, maargoed die heb ik vanavond niet nodig...nog effe en dan is het legday :D

Onder het motto: squat till you puke...:D

Zo en nu ga ik effe wat koken...see ya'll later..

hm, je doet aan spotinjections.. verdeel je dan je shizzle over beide biceps bv ?
of pak je voor het gemak 1 arm?

leuke update weer! :thumbs:

hm, je doet aan spotinjections.. verdeel je dan je shizzle over beide biceps bv ?
of pak je voor het gemak 1 arm?

leuke update weer! :thumbs:

He Gab!

Yeps ik injecteer per spiergroep. Volgens mij heb ik ook ergens in mijn log neergezet wat ik per dag injecteer. Tis bekend dat je door site specific injecteren (in de spiergroep die je getraind hebt) meer groei daar kan laten plaats vinden omdat daar eerder de receptoren verzadigd raken omdat je daar ook injecteert. Vooral aas met korte ester is hiervoor zeer geschikt, ondanks dat ik test-e heb wil ik het ook uitproberen dus injecteer ik test-e per spiergroep.

Uhmzz...omdat ik maar 125 mg test-e per dag zet...heb ik het in 1 arm gezet, anders zou ik 75 mg per arm moeten zetten(is wel heel geklooi.:cool:..tis wat anders als ik 2 ml zou zetten, dan zou ik het wel opdelen)...volgende week is mn linkerbiceps aan de beurd.

Vanavond train ik legs...dus dan is het na de training aan de beurd in mijn glutes.

hoe gaat ie verder met jou trouwens? Zal je topic effe checke zo.

greetzz

He Gab!

Yeps ik injecteer per spiergroep. Volgens mij heb ik ook ergens in mijn log neergezet wat ik per dag injecteer. Tis bekend dat je door site specific injecteren (in de spiergroep die je getraind hebt) meer groei daar kan laten plaats vinden omdat daar eerder de receptoren verzadigd raken omdat je daar ook injecteert. Vooral aas met korte ester is hiervoor zeer geschikt, ondanks dat ik test-e heb wil ik het ook uitproberen dus injecteer ik test-e per spiergroep.

Uhmzz...omdat ik maar 125 mg test-e per dag zet...heb ik het in 1 arm gezet, anders zou ik 75 mg per arm moeten zetten(is wel heel geklooi.:cool:..tis wat anders als ik 2 ml zou zetten, dan zou ik het wel opdelen)...volgende week is mn linkerbiceps aan de beurd.

Vanavond train ik legs...dus dan is het na de training aan de beurd in mijn glutes.

hoe gaat ie verder met jou trouwens? Zal je topic effe checke zo.

greetzz

dank voor je uitleg... ik wist dat helemaal niet eens van die spotinjections icm AAS.. wel met dingen als IGF-1, zo zet ik dat dan ook. hmm, weer wat op te zoeken en lezen merk ik ;) tnx!

idd, 0,5ml ook nog eens verdelen is niet praktisch.. had ik zelf ook wel kunnen bedenken.... like, d0h! ;)

met mij gaat t wel ok, gyno wordt minder waar ik *ERG* blij van wordt. het is een beetje een obsessie geworden, ik loop zowat de hele dag met mn tepel te spelen wat opzich wel geil, maar ook een beetje vreemd is :D

later!

het is begonnen zo te zien! Nice succes nog he. hou het log bij

kun je dat missch onderbouwen van die spot injections..? Dacht namelijk dat het niet veel uitmaakte..

kun je dat missch onderbouwen van die spot injections..? Dacht namelijk dat het niet veel uitmaakte..

Nope ... om het in Lee Priest zijn woorden te zeggen:
"take it like a man, right in the ass"

ben ik trouwens de enige die de stats en de kuur maar mager vinden?

dank voor je uitleg... ik wist dat helemaal niet eens van die spotinjections icm AAS.. wel met dingen als IGF-1, zo zet ik dat dan ook. hmm, weer wat op te zoeken en lezen merk ik ;) tnx!

idd, 0,5ml ook nog eens verdelen is niet praktisch.. had ik zelf ook wel kunnen bedenken.... like, d0h! ;)

met mij gaat t wel ok, gyno wordt minder waar ik *ERG* blij van wordt. het is een beetje een obsessie geworden, ik loop zowat de hele dag met mn tepel te spelen wat opzich wel geil, maar ook een beetje vreemd is :D

later!

He gab,

geen enkel probleem! Bij aas , vooral met korte esters schijnt het goed te werken, staat vermeld in het boek...wederom theoretische kennis, geen praktijk ervaringen nog.

Kan me goed voorstellen dat je blij bent dat de gyno minder word, begrijp het goed. LOL @ rest van je reactie!:p

greetz

het is begonnen zo te zien! Nice succes nog he. hou het log bij

Thanks!!
Ik probeer het zo goed mogelijk bij te houden..zal zometeen een nieuwe update van vrijdag t/m vandaag geven..
het lukt me helaas niet om elke dag het te doen.
komt goed imo:cool:

Terug
Naar boven