XXL Nutrition

Cycle gebaseerd op ebook Building the perfect beast

• Topic Starter Topic Starter
Next Update...>>

afgelopen maandag heb ik chest getraind en voor + zijkant schouders.

Dit was me toch een training!!
Ik ben begonnen met incline dumbbell press. Wederom 1e set met 44 kg dumbbells - ik had nu 10 reps. (vorige week had ik bij set 1 - 8 reps). 2e set toch 44 kg wederom gepakt en nu had ik 8 reps. Vervolgens heb ik bij de derde set 42 kg gepakt en perste er nog 7 reps uit. Oefening ging lekker.

Vervolgens incline dumbbell fly's. set 1: 28 kg - 9 reps, set 2: 28 kg - 7 reps, set 3: 24 kg - 10 reps. Deze oefening verliep ook lekker. De eerste 2 sets had ik normaal tempo aangehouden, laatste 3e set had ik langzamer tempo.
Vervolgens up we go 2 cable crossover:. set 1: 40 kg- 6x, 35 kg - 8x (dropset 25 kg - 7x) , 30 kg -10 (dropset 25 kg- 5x), 25 kg - 15x.

Next Shoulders. Set 1 van shoulderpress app 75 kg - 8 x, gelijk zonder rust set 2: 55 kg- 6x , gelijk zonder rust set 3 : 30 kg - 5x.
Alles voelde vol aan en ik kon beginnen met de laatste oefening: dumbbell side raise. set 1: 14 kg - 8x, set 2: 12 kg- 8 x, set 3: 12 kg- 6x. Vervolgens heb ik na set 3 zonder rust, "down-the rack" gedaan zonder rust. Na set 3, kwam gelijk zonder rust 1 set met 10 kg, toen 1 met 8 kg, toen 1 met 6 kg, toen 1 met 4 kg dumbels): alle zonder rust er tussen. Tis was nadien ook echt OP. Met goed gevoel naar huis. Maar damnz, mn chest zag er dik en vol uit...niet normaal :eek:

Gisteren was het tijd voor back training.
begonnen met oefening 1 deadlift. Deze oefening viel me wat tegen, qua kracht. 1e set 150 kg - 8x (1 rep meer), set 2: 150 kg - 4 x , set 3: 140 kg - 7x. Na set 1 had ik ook gelijk dikke pomp in mn onderrug. Ik had idee dat dit mij ook belemmerde in set 2 en set 3 (die ook slechter gingen).
De rest van de training (small pulldown met superset bor, daarnaast seated cable row liepen gesmeerd en goed).

Beide dagen in mijn schouders de test gezet, wat goed ging.
Vandaag beetje gechilld , gegeten. Morgen staan armen op het programma en vrijdag leg's.

Ik moet nog t/m volgende week maandag test zetten.
vanaf maandag gaat de winny erbij komen. Ik heb em staan op 40 mg per dag. En heel eerlijk gezegd, ik zit beetje te twijfelen om em stiekum op 50 mg ED te zetten :p!

Ik heb mijzelf nog niet gewogen op nuchtere maag, wat ik wel heb gedaan voordat ik de kuur starte. Al moet ik bekennen dat ik het op gegeven moment niet kon laten om eens op de weegschaal te gaan staan s avonds (terwijl ik gedurende de dag gegeten had natuurlijk) en het resultaat viel mij niet tegen na 1 week. Zodra ik mij gewogen heb op nuchtere maag zal ik de voorlopige voortgang posten. Tot die tijd, hou ik jullie even in spanning...of zoiets :D

Ohja, voordat ik het vergeet...om deze update af te sluiten: 1 comment: Test = GEIL:woot:

haha :) goed bezig... en welja, fl**ker die winny op 50mg.. je kuurt relatief kort, dus doe het dan ook goed :D

haha :) goed bezig... en welja, fl**ker die winny op 50mg.. je kuurt relatief kort, dus doe het dan ook goed :D

He kerel ook hier?
Ja, man gaat lekker hier!! Weet niet wat het is maar voel me super! Ook spiegel stelt me absoluut niet teleur.

Ja he, had net nog met gab erover om die winny wel of niet op 50 te pleuren....en idd het zal 50 mg ed worden vanaf volgende week maandag

ik ben altijd hier :D

goed om te horen dat de zooi toch al aanslaat man!
raar dat je je super voelt met de test-level van 10 kerels :D

ik ben altijd hier :D

goed om te horen dat de zooi toch al aanslaat man!
raar dat je je super voelt met de test-level van 10 kerels :D

Addict;):D!
Maar je hebt gelijk, ik vind het inderdaad erg raar dat ik me zo super voel, hoe komt dat toch:p

ik had in mijn vorige update aangegeven dat ik me nog niet had gewogen vlak na het uit bed rollen, zonder te eten. Ten tijde van start kuur woog ik op zo'n moment 85 kg..........nu 12 dagen verder (wel ook met het eten van meer carbs) > 90,5 / 91 kg..:lifter:!
Jaja, critische noot (om andere voor te zijn die toch alleen maar negatief reageren): tuurlijk door de test houd ik vocht vast. Alhoewel denk ik wel dat mede door omgooien van mijn dieet en de kuur ik nu al op 90/91 zit. Maar ook spiergeheugen. Voordat ik met low-carb dieet begon woog ik 98 kg. Nu weeg ik er weer 90/91, met gelijkblijvend vet% (ten tijde dat ik 85 kg woog). Ahjah..en we zijn pas 12 dagen bezig :D

Armen training eergisteren ging goed. Binnen 25 min was ik klaar met mijn workout. Closegrip benchpress ging beter> ik had nu beide sets met 90 kg. Ondanks dat ik wat moe was voordat ik ging trainen. Had ook niet al te best geslapen. Na afloop van training de test in mn linkerbiceps gezet. Al heb ik in mn linkerbiceps maar 125 mg gezet, de rest heb ik in mn glutes gezet. Why? Omdat ik vorige week in mn rechterbiceps ook maar 125 mg had gezet (toen stond de dosering van test nog op 125 mg ED....ipv de 250 MG ED van nu!).
Gisteren benen getraind wat goed ging. Full squat op 140 kg, in superset met 45 gr leggpress op 150 kg. Daarna dikke pomp in mn benen en ook in mijn onderrug. Echter de pomp in mn onderrug was niet fijn. de laatste oefening (2 sets hacksquat : zoals vorige week uitvoering)...voelde ik dit behoorlijk; geen pijn, maar belemmert je wel. Ondanks de pomp in mn onderrug goede training gehad.
Vandaag beetje lamballen. Wel wat last van mn biceps waar ik dond inject in heb gezet, maarjah dat trekt wel weer weg (was bij de rechterkant ook zo:cool:.

verder eigenlijk geen nieuwtjes....
maandag begint trainingsschema weer. keep you guy's updated!
Daarbij in gesprekken met gab van me en ook advies van Rusher > winny op 50 mg ED indeed!

fijn weekend allen!

pak je taurine? zo nee, dan moest je dat maar s gaan doen ouwe :D helpt tegen een pijnlijke backpump

gains zien er volgens mij wel veelbelovend uit... wanneer ga je weer wegen en meten ?!?!
die 6kg zal echt niet alleen vocht kunnen zijn! nochthans, dat is niet mijn ervaring ermee.

gains zien er volgens mij wel veelbelovend uit... wanneer ga je weer wegen en meten ?!?!
die 6kg zal echt niet alleen vocht kunnen zijn! nochthans, dat is niet mijn ervaring ermee.

He Gab,

effe tijdje tussen gezeten, heb het wat druk gehad.
Ik heb niet het idee om me elke dag te meten. Ik denk wel dat ik inmiddels iets meer moet gaan eten. Ik ga zo effe kijken naar mn dieet, effe alles uitrekenen. Ik zal zo eerst eens mn trainingen van gisteren en eergisteren updaten! Enjoy..

Next Update >>>

Afgelopen maandag.
day 15 van de kuur....dus deze dag begonnen om ook winny 50 mg ED erbij te pakken (20 mg om 09:00 uur, 20 mg om 18:00 uur <1 uur voor het trainen>, en 10 mg voor het slapen gaan).

chest day...en ik had dus al 40 mg winny binnen zitten gedurende dag voordat ik aan deze workout begon.
1e oefening Incline dumbbell press > 1e set: 44 kg dumbbells 10 x, set 2: 46 kg dumbbells - 6 x, set 3: 44 kg dumbbells 6x. Ging lekker dus :D Volgende week start ik met de 46kg en probeer ik in set 2 wellicht de 48 kg, afhankelijk hoe ik me voel en hoe het gaat die dag!
2e oefening incline fly's was wel beetje k*t zonder spotter. Maargoed evengoed max gegaan, maar met spotter wel 1 a 2 reps meer kunnen hebben per set. set 1: 30 kg - 8x, set 2: 30 kg- 6x, set 3: 26 kg (erg langzaam uitgevoerd) - 7x. Vervolgens cable crossover: set 1: 40 kg- 8x, set 2: 40 kg-6x (dropset 30 kg - 6x), set 3: 35 kg - 6x (dropset 25 kg- 7x), set 4 (high reps bedoeling): 25 kg - 12 x. Resultaat: pompende volle borst > yeah let them titties grow:p:D
Door naar de shoulder press app: set 1: 75 kg - 8 x, gelijk set 2: 55 kg - 6x, gelijk set 3: 30 kg - 7x.
Als laatste oefening nog even dumbbell side raise gedaan: set 1: 14 kg - 8x, set 2: 14 kg - 6x, set 3: 12 kg - 8x. Afsluitend nog wat rotetorcuff oefeningen. Vervolgens thuis de laatste test-e inject gezet:treuren: > wat is test toch geil spul man!!

Gisteren Back day.

begonnen met de deadlift...en deze ging beter als de week ervoor!
Set 1: 160 kg - 7x, set 2: 155 kg - 6x, set 3: 150 kg - 6x. Vervolgens door naar de superset tussen de smalle pulldown en bent over row. Pulldown 1e set met 110 kg - 8x, en gelijk door naar de bor....effe rust. vervolgens set 2 pulldown - 110 kg - 6x, en weer gelijk door naar de bor., set 3: 100 kg - 6x, en wederom door naar de bor tot ik stuk zat.
Daarna cable row wat ook goed zwaar ging en lekker verliep. Achterkant schouders en traps nog effe afgebeuld...en off we go om te eten thuis.
en vervolgens bed in gedoken om te slapen....

Ik zal wat minder online zijn ivm drukte maargoed...ik probeer het zo goed mogelijk up 2 date te houden. Jongens ik ga jullie weer verlaten...it's dinner time:D Tot snel weer!

gaat lekker zo te zien! ben benieuwd wat de winny voor je gaat brengen.
succes verder en sterkte met whatever waar je zo druk mee bent :D

Hey kerel,

Ben nu pas je log beginnen volgen van in het begin, en volg hem vanaf nu dan ook heel aandachtig, omdat hij correct wordt bijgehouden, een totaal ander concept van cycle inhoudt, je ook steeds volledig info geeft over voeding en training, en je daarenboven nog boeiend weet te schrijven ook !

De bedoeling achter deze cycle blijft mij wat onduidelijk, maar goed, ben wel benieuwd naar het volledige plaatje achteraf !

Wat deden de paratabs trouwens voor je ? Vorig jaar las ik hier een log van 'ikke' (of vergis ik me) die de tabs gedurende een maand nam, 3-4 ED en hierover ENORM tevreden was... wat mij tegenhoudt is de levertoxiciteit van dit spul...
Daarom graag wat extra feedback hierover van je...

Doe zo verder, gaat zeker de goede kant uit !
En keep us posted !!!

Grtzzzz

UPDATE !!!!!!

plz?

:D

Hey kerel,

Ben nu pas je log beginnen volgen van in het begin, en volg hem vanaf nu dan ook heel aandachtig, omdat hij correct wordt bijgehouden, een totaal ander concept van cycle inhoudt, je ook steeds volledig info geeft over voeding en training, en je daarenboven nog boeiend weet te schrijven ook !

De bedoeling achter deze cycle blijft mij wat onduidelijk, maar goed, ben wel benieuwd naar het volledige plaatje achteraf !

Wat deden de paratabs trouwens voor je ? Vorig jaar las ik hier een log van 'ikke' (of vergis ik me) die de tabs gedurende een maand nam, 3-4 ED en hierover ENORM tevreden was... wat mij tegenhoudt is de levertoxiciteit van dit spul...
Daarom graag wat extra feedback hierover van je...

Doe zo verder, gaat zeker de goede kant uit !
En keep us posted !!!

Grtzzzz

He kerel,

thanks voor je positieve reactie!! Ik moet zeggen, in het begin toen ik met de cycle starte had ik wat twijfels, van had ik niet beter dit of dat. Maar ik ben nu op een punt dat ik zoiets heb van: dit werkt voor mij en mn volgende cycle gaat er ook zo uit zien (korte kuur theorie).
Qua parabolan tabs....ik had meevallertje bij mn gab die me ook supplied, hij had nog 15 liggen die ik kreeg. Ik nam de eerste dagen dus 2 tabs voor het trainen. Ik merkte wel wat krachtverschil, alleen niet erg veel (dosering van 2 > 20 mg is ook weinig). Toch denk ik als je die iets hoger zet , dat je inderdaad veel kracht erbij wint. Mede ook wat ik gehoord heb van mn gab waarvan ik ze gekregen had. Maybe next time weer:D!
Mijn bedoeling van deze cycle is wel massa winnen (ik was van 98 terug naar 85 kg gegaan dmv low carb dieet..., nu ik weer meer carbs eet win ik automatisch natuurlijk kg's. Mijn bedoeling is het om liefst zo hoog mogelijk qua kg's uit te komen (95 kg - 98 kg) met zelfde vet%. Daarnaast vind ik het belangrijk om tijdens deze cycle mijn lichaam zo min mogelijk te onderdrukken en zodoende goed herstel te hebben.
Thanks dat je mn log overzichtelijk vind en er dingen uit kunt halen. Juist omdat dit een andere manier van kuren is, probeer ik de info zo duidelijk mogelijk neer te zetten zodat diegene die dit ook willen proberen, hieruit dingen kunnen halen! Enjoy the reading!

He Gabpie,

zal ik weer een update doen? jah he,,,tis weer tijd :p! Komt ie dan, zie volgende post!

Nieuwe update...

pfff waar was ik gebleven...
heb al even niet kunnen updaten ivm drukte...tis een gekkenhuis, maar het lukt me wel om mezelf aan mn voeding te houden en aan mn trainingsschema!

Voeding is tot nu toe nog steeds hetzelfde. Ik kom nog aan + vet% stijgt niet.
Ik zal onderaan deze post verklappen wat mn nieuwe gewicht is sinds vanmorgen: be patient:p

Amren en Legtraining van vorige week ging goed...zwaar getraind en alles zat goed vol. Legtraining was ik in 1e instantie niet tevreden ivm 2 en 3e set squat weer last had van pijnlijke back pump. Hierdoor ik dus nog extra oefening erbij had gegooid : legextensions....4 sets...wanneer het niet meer lukte om volledige reps te maken...dan naar halve reps, dan naar kwart reps...dan wat gewicht eraf...en gelijk volgende set....wil je mank lopen en benen vol hebben> dan is dat succes verzekerd :cool:
Ik ga de tip van gebruik van taurine maar eens tot mij nemen, effe kijken waar ik het kan halen.

Update van chest en back training deze week..
kracht is verder gestegen.

chest> incline dumbelpress...is een goed voorbeeld hiervan. Vorige update van chesttraining zei ik al,. wanneer ik me goed voel pak ik de volgende keer gelijk 48 kg.....en tjahwel..voelde mij maandag goed en was ook beetje agressief..(wat verkeer <lees o.a. file's>niet met je kan doen :p)...duse deze week set 1 : 48 kg - 10 x.....Tjah, ik denk er zit meer in dus set 2: 50 kg - 7x, set 3: (met gedachte laat eens gek doen) 50 kg - 4 x. Rest van training op elke oefening meer gewicht gepakt of meer reps...gaat ie lekker dan:D
Backtraining idem,,,deadlift gisteren set 1 en 2 met 160 kg. 1e set 7 reps, 2e set 5 reps. 3e set 145 - 6 reps....en jawel> back pump...al belemmerde die mij deze keer niet de rest van de training. Rest van training ook lekker alles vol. Ik heb me nog gewoon aan mn trainingsschema gehouden zoals die in deze log staat.
Over een tijdje wanneer ik in andere fase terecht kom (na day 30 > stopt gebruik van winny), dan ga ik iets minder intensief trainen, schema zal opzich niet veel veranderen. Ik bedoel meer : minder gebruik van dropsets, iets meer rust tussen de sets. Uiteraard voor de nieuwsgierige onder ons zal ik dit nieuwe trainingsschema ook posten hier!

Verder loopt alles op rolletjes.
Ik merk wel dat ik in een drukke periode zit waardoor ik niet veel online ben, echter ik probeer de log zo goed mogelijk up 2 date te houden. Zodra er veranderingen komen in training, cycle of voeding post ik die uiteraard!

Owjah, ik zou nog een nieuwe onthulling doen;) > vanmorgen wederom op nuchtere maag gewogen direct na het opstaan zonder clothes...> de weegschaal tikte net niet de 95 kg aan....Jullie kennen het wel: aan tikke en weer beetje vanaf, aantikke en weer beetje van af....Achjah...we shall see.
Vet% lijkt niet te zijn gestegen...so i'm happy! Ben benieuwd wat ik nog ga winnen gedurende de rest van de cycle...en wat ik uiteindelijk overhoud!
Qua spiegel> alles is veel voller, meer lijnen....:D

Tot snel!

Ben benieuwd kerel, volgens mij gaat het allemaal wel lkkr :) Geen echte sides verder?

He kerel!

het gaat inderdaad lekker, zie nieuwe update ook!:D
Ik heb tot nu toe geen last van side's.
Van winny word altijd gezegd dat je gewrichten gaat voelen, maar hier heb ik gelukkig (nog) geen last van! De test-e is denk ik nu onderhand wel uitgewerkt (halfwaardetijd is 4 dagen, activelife 8). Tis 8 dagen geleden denk ik nu dat ik laatste keer test had gezet.
Ik mag niet klagen en ben vooralsnog tevreden met deze cycle!

Leuke log om te lezen. Vooral omdat het een keer wat anders is dan de 'standaard' kuurtjes. Keep up the good work!

Heb je nog je leverwaarden laten testen? of doe je dit na de kuur?

yo bro, leuke update weer (het wachten waard! :D) enneh.. het gaat de goede kant op zo te zien.. nu volhouden en doorbeulen :)

zie je log nu pas, ben benieuwd wat t zo meteen oplevert en overblijft.

Gaat igg zoals t hoort te gaan, lekkr hoor, me want 2 :(

Terug
Naar boven