Fitness Seller

Cycle gebaseerd op ebook Building the perfect beast

• Topic Starter Topic Starter
Nope ... om het in Lee Priest zijn woorden te zeggen:
"take it like a man, right in the ass"

ben ik trouwens de enige die de stats en de kuur maar mager vinden?

:nope: Had ik ook al gezien. Maar is zijn keus natuurlijk hé...

He gasten,

ik respecteer jullie mening.
Jullie benoemen de stats en kuur maar mager?
M.b.t. tot de cycle; Ik heb in de toeloop naar het opstellen van deze cycle veel reacties gehad om het gegeven dat het mij niets zou opleveren. Ondanks dit wilde ik het wel toepassen. Niet omdat ik niets om de mening van andere geef en niet wil leren van anderen, maar wel omdat ik zelf wil ervaren en zelf wil bekijken in hoeverre dit klopt of niet.

Qua stats, vind ik het wel gemakkelijk gezegd zo achter een pc dat het wat aan de magere kant is, zeker als jullie al gelezen hebben dat ik d.m.v. een low-carb dieet van 98 kg terug naar 85 kg ben gegaan.
Je mening geven vind ik niet erg, maar onderbouw het dan ook zodat ik er wellicht iets mee kan..

just my 2 cents

trek je er nix van aan kerel, gewoon je ding doen.
hoe e.e.a. uitpakt kom je uiteindelijk toch maar op 1 manier achter :)

over stats ga ik nix meer zeggen, ben er te moe voor....

Hey Bro..

Aller eerst, leuk logje en ik heb hem door :) (jou cycle!). Voordeel hiervan is dat je een stabiele bloedwaarde hebt, maar toch zou ik wat aanpassen:

Ik zou alleen een ander trainingsschema hanteren, geen dropset achtige opbouw, wat overigens prima in fase 1 kan. Heb je een motivatie bij deze keuze?

Ten 2e zou ik de test-e vervangen door test-susp (misschien icm tren-ace) past beter in dit schema en in tegenstelling tot Test-e zullen deze middelen wel voor lokale groei zorgen, dat een lange ester dit doet is een mythe.

Anyway, succes hiermee bro... ik ben benieuwd wat het voor je gaat doen en zal dan ook je logje blijven volgen, hou wel van deze cycles!!

Gegroet....

Update van de training van afgelopen vrijdag.

Leg's stond op het programma en ik had er zin in!

ben begonnen met fullsquat in een superset met 45 graden legpress.
1e set : sq: 140 full-10x , Leggpress 150 kg-10x
2e set: sq: 140 full - 8x , leggpress 150 kg - 8x
3e set: sq 140 full - 6x , leggpress 150 kg - 6x

Na dit gebeuren waren mn quads al lekker vol aan het lopen.

vervolgens waren de hams aan de beurd.
ik heb de leggcurl aangepakt 3 sets. Geforceerde reps, wanneer het me zelf niet meer lukte hielp ik mezelf met mn arm om toch de rep af te kunnen maken (tot 2/3 aan stuk). Vervolgend staande legcurl gedaan, 3 sets. Benen voelen vol aan...en met tegenzin kijkend wat ik nog zou doen om het af te sluiten.

Op schema stond dat ik daarna zou afsluiten met 2 sets sissy squat.
Alleen, ik had van te voren nog de sticky van IKKE gelezen over korte kuren theorie en daar staat ook training in vermeld van L Rea, en had ik iets leuks gelezen over leg training wat ik ook wilde toepassen.

Ipv 2 sets sissy squat om de legs af te sluiten , liep ik naar de hacksquat....flikkerde er 75 kg op....benen dicht tegen elkaar....en vervolgens begonnen met set 1: zakken tot mn hams mijn hakken bijna aanraakte (zo diep als het kon), dan halverwege om hoog tot de helft, toen weer zakken naar zo diep mogelijk, en daarna volledig uitstoten...dat was 1 rep!
Zo als hierboven uitgelegd heb ik 9 reps gemaakt zodat mn poten op barsten stonden! Lekker sadistisch genieten :p! 2 min rust gehouden...toen weer zo onder de hacksquat voor de 2e set...ik haalde nog maar 6 reps.
Toen heb ik besloten om 1 set sissy squat te doen + 15kg...haalde 15 reps...legs af...nu kuiten nog. In superset standing calf raise met seated calf raise gedaan, 3 sets. Benen vol, kuiten vol....was blij dat ik het erop had zitten...Heerlijke training:D.
Naar huis gegaan en ipv in mn glutes te injecteren wat ik van plan was, heb ik besloten om in mn legs te injecteren.

Toen ik naar huis toe reed ook besloten om ipv 125 mg test-e te injecteren (waarmee ik ben begonnen), heb ik besloten om dit te verhogen de rest van de Max Androgen fase (t/m dag 15 dus) naar 250 test-e ED. Ik heb heb vrijdagavond dus 125 in mn linkerleg gezet en 125 in mn rechterleg. Wat goed ging!!

Zaterdag en vandaag loop ik als een bejaarde, maar dat mag de pret niet drukken:D!! Zaterdag en zondag niets nieuws > gerust en gegeten!

Wel 1 comment/vraag aan jullie:
afgelopen donderdag heb ik na armen training 125 mg test-e in mn biceps geinjecteerd. Dit ging wat lastig zoals jullie al hebben gelezen in mijn vorige update (ik heb toen de 1e keer niet kunnen injecteren omdat er wat bloed in de inject kwam , en heb een 2e plekje moeten zoeken in dezelfde biceps)..Ik heb vrijdagnacht slecht geslapen want ik kon er niet op liggen. hele vrijdag voelde mn biceps wat beurs aan maar rond avond werd het erger.., ook klein rood plekje waar ik had gezet....vrijdagnacht was het dus erg gevoelig, met name met arm strekken of aanspannen. Had zoiets, als dit maar minder word anders kan ik maandag niet gaan trainen. Zaterdag in de avond en vandaag gaat het strekken en aanspannen goed, geen last meer. Het is nog wel wat gevoelig maar niet meer zo extreem als vrijdagavond/nacht...wel is het gebied wat rood was, groter geworden...Kan dit kwaad of heeft iemand dit ook wel eens gehad?
Ik vermoed zelf dat dit te maken heeft dat het 1. de eerste keer was dat ik aas in mn biceps zette. 2. dat de AAS het weefsel wat heeft geirriteerd.

Alvast thanks voor jullie reacties/tips!

morgen chest op het programma!

nitric: jij hebt goede ervaringen met dit soort cycles? kan je een indicatie geven van jouw gains bv?

Wel 1 comment/vraag aan jullie:
afgelopen donderdag heb ik na armen training 125 mg test-e in mn biceps geinjecteerd. Dit ging wat lastig zoals jullie al hebben gelezen in mijn vorige update (ik heb toen de 1e keer niet kunnen injecteren omdat er wat bloed in de inject kwam , en heb een 2e plekje moeten zoeken in dezelfde biceps)..Ik heb vrijdagnacht slecht geslapen want ik kon er niet op liggen. hele vrijdag voelde mn biceps wat beurs aan maar rond avond werd het erger.., ook klein rood plekje waar ik had gezet....vrijdagnacht was het dus erg gevoelig, met name met arm strekken of aanspannen. Had zoiets, als dit maar minder word anders kan ik maandag niet gaan trainen. Zaterdag in de avond en vandaag gaat het strekken en aanspannen goed, geen last meer. Het is nog wel wat gevoelig maar niet meer zo extreem als vrijdagavond/nacht...wel is het gebied wat rood was, groter geworden...Kan dit kwaad of heeft iemand dit ook wel eens gehad?
Ik vermoed zelf dat dit te maken heeft dat het 1. de eerste keer was dat ik aas in mn biceps zette. 2. dat de AAS het weefsel wat heeft geirriteerd.

Alvast thanks voor jullie reacties/tips!

morgen chest op het programma!

Hou het gewoon bij je "glutes", scheeld een hoop ellende.

Wat is je kuur ervaring als ik vragen mag?

@rusher:

Jaaahaa, lekkahh. Heb ook ervaring met andere rommel maar deze vind ik wel lekker hoor, een goed opgezette cycle van 4/6 weken kan je wel een goede 6 kilo's(schoon) opleveren die niet al te moeilijk te behouden zijn.

Daarbij moet ik wel zeggen dat het gepaard gaat met een modale dosis igf.

trek je er nix van aan kerel, gewoon je ding doen.
hoe e.e.a. uitpakt kom je uiteindelijk toch maar op 1 manier achter :)

over stats ga ik nix meer zeggen, ben er te moe voor....

He gab,

thanks voor je support! Spreek elkaar snel...moet er ook vandoor!

Hey Bro..

Aller eerst, leuk logje en ik heb hem door :) (jou cycle!). Voordeel hiervan is dat je een stabiele bloedwaarde hebt, maar toch zou ik wat aanpassen:

Ik zou alleen een ander trainingsschema hanteren, geen dropset achtige opbouw, wat overigens prima in fase 1 kan. Heb je een motivatie bij deze keuze?

Ten 2e zou ik de test-e vervangen door test-susp (misschien icm tren-ace) past beter in dit schema en in tegenstelling tot Test-e zullen deze middelen wel voor lokale groei zorgen, dat een lange ester dit doet is een mythe.

Anyway, succes hiermee bro... ik ben benieuwd wat het voor je gaat doen en zal dan ook je logje blijven volgen, hou wel van deze cycles!!

Gegroet....

He kerel,

bedankt voor je nuttige en interessante reactie!
Tof dat je deze cycles wel ziet zitten!
Thanks voor je feedback ook!
Op punt 1 > mbt mijn motivatie voor het huidige trainingsschema. De trainingsschema's veranderen per fase van de cycle waar je in zit. Omdat ik nu nog in max androgen fase zit heb ik huidige trainingsschema opgesteld n.a.v. criteria die L. Rea heeft opgesteld voor trainingsschema's per fase (Max androgen fase, oestrogeen/cortisol onderdrukkende fase, max anabolic fase), in het ebook Building the perfect beast (vanaf blz. 209 van het boek, ik weet niet of je het boek in bezit hebt?).

Op punt 2 van jouw feedback>
Je hebt 100% gelijk dat gebruik van korte ester test beter was geweest..dit was mij ook bekend voordat ik met deze kuur starte, alleen heb ik toch om bepaalde redenen voor gebruik van test-e gekozen (zie hiervoor ook topic hoe ik tot deze kuur ben gekomen: http://forum.dutchbodybuilding.com/...ht-op-boek-building-the-perfect-beast-173494/ ). Volgende kuur die ik wil gaan doen zal ook korte kuur theorie zijn, maar dan wil ik wel gebruik maken van test met korte ester, maargoed eerst deze kuur nog!

Ik wist niet dat het een mythe was dat lange esters voor lokale groei konden zorgen. Anywayz ben nu toch bezig om zo te injecteren, dat ik ermaar mee door ga...baat het niet schaat het niet;)

Al met al, thanks voor je reactie en feedback!

Daarin tegen levert een kuurtje met deca weer een 20 kilo's op waarvan er 16 bleven zitten, ook lekker maar hier heb ik een consessie moeten doen: geen ab meer zichtbaar:)

Geef mij maar de kortjes!

nitric: jij hebt goede ervaringen met dit soort cycles? kan je een indicatie geven van jouw gains bv?

Daarin tegen levert een kuurtje met deca weer een 20 kilo's op waarvan er 16 bleven zitten, ook lekker maar hier heb ik een consessie moeten doen: geen ab meer zichtbaar:)

Geef je gelijk!

Goede vraag, die bij mij ookal opkwam...maar ik had al gepost:o

@rusher:

Jaaahaa, lekkahh. Heb ook ervaring met andere rommel maar deze vind ik wel lekker hoor, een goed opgezette cycle van 4/6 weken kan je wel een goede 6 kilo's(schoon) opleveren die niet al te moeilijk te behouden zijn.

Ben nu toch al gewend om site te zetten. Maar kan het geen kwaad bij mn biceps denk je?
Kuurervaring > 1 kuur eerder....dus ben beginneling qua kuren.

Voor de duidelijkheid omdat ik afgelopen vrijdag (dit was dag 5) is de heb besloten om de test-e hoeveelheid om hoog te schroeven heb ik mijn cycle aangepast. Voor duidelijkheid: dag 1 t/m 4 heb ik 125 mg test-e gezet. vanaf dag 5 t/m 15 zet ik 250 test-e.

Cycle gaat er zo uitzien::

MAX ANDROGEN Fase
Totale fase duurt van Day 1 t/m 30

Day 1 t/m 15: Androgen dominance gedeelte
Hierin neem ik
dag 1 T/m 15 *Test-e 250mg ED (na trainen).
dag 1 t/m 7* 2 Parabolan tabs (1 uur tot half uur voor training)

DAY 15 T/M 30 :anabolic dominance gedeelte
Dag 15 t/ 30 * Winstrol tabs , 50 mg ED

* Fase 2: Cortisol / Estrogen Suppression Phase
Duurt van Day 15 t/m 43
*Arimidex 1 mg EOD in de periode vanaf dag 15 t/m 43

*Fase 3: Absolute Anabolic Phase
Duurt van Day 31 t/m 75

Waarvan op Day 31 + Day 38 +Day 53 + Day 60 * Primobolan depot(inject) 200 mg
Waarvan Day 39 t/m 52 * 500 IU HCG ED (op deze dagen)
Day 60 t/m day 75 > 40 mg Nolvadex ED

Laatst bewerkt:
zodat we het onderwerp niet uit het oog verliezen....

*Fase 1:
MAX ANDROGEN Fase
Totale fase duurt van Day 1 t/m 30

Day 1 t/m 15:
Androgen dominance gedeelte *Test-e 125mg ED (staat nu vast).

DAY 15 T/M 30 :
anabolic dominance gedeelte * Winstrol tabs , 40 mg ED

* Fase 2:
Cortisol / Estrogen Suppression Phase
Duurt van Day 15 t/m 43
*Arimidex 1 mg EOD
<* Metyrapone (Metopirone) 500 mg EOD> Kan ik niet aan komen, dus fase 2 is alleen arimidex

*Fase 3:
Absolute Anabolic Phase

Duurt van Day 31 t/m 75
Waarvan op Day 31 + Day 38 +Day 53 + Day 60 * Primobolan depot(inject) 200 mg
Waarvan Day 39 t/m 52 * 500 IU HCG ED (op deze dagen)
Day 60 t/m day 75 > 40 mg Nolvadex ED

De fasen hier beschreven zijn wel erg kort om bij overgang te switchen van schema( tenminste wel om van dropsets naar max effort te gaan).

En staar je niet te veel blind op het boek, hier door heb ik het vermoedden dat dit je eerste kuur gaat worden/is. Er zit wel een kern van waarheid in maar veel van deze info is commerciele chit/chat

Gab,,,

Voor je 2e kuur is 250 test-e ed wel erg veel hoor, je verhoogt hier niet maar verdubbeld, je zet nu 1750 mg per week.... nice:) maar to much!

@rusher:

ik ga deze manier van kuren dan ook maar eens serieus overwegen! maar eerst het boek maar eens goed lezen ;)

heb jij toevallig ooit een logje bijgehouden van een dergelijke cycle?

20kg? jeez kerel... volgens mij ben jij een mega-responder dan ofzo? :)

ik ga deze manier van kuren dan ook maar eens serieus overwegen! maar eerst het boek maar eens goed lezen ;)

heb jij toevallig ooit een logje bijgehouden van een dergelijke cycle?

Neeh, ik train, logjes bijhouden hoort daar niet bij en is overigens ook niet mijn ding.

20kg? jeez kerel... volgens mij ben jij een mega-responder dan ofzo? :)

Houd een keer op natuurlijk:) maar die keer ging zelfs mij te hard.

wat een gemier in de marge zeg..

zodat we het onderwerp niet uit het oog verliezen....

De fasen hier beschreven zijn wel erg kort om bij overgang te switchen van schema( tenminste wel om van dropsets naar max effort te gaan).

En staar je niet te veel blind op het boek, hier door heb ik het vermoedden dat dit je eerste kuur gaat worden/is. Er zit wel een kern van waarheid in maar veel van deze info is commerciele chit/chat

Gab,,,

Voor je 2e kuur is 250 test-e ed wel erg veel hoor, je verhoogt hier niet maar verdubbeld, je zet nu 1750 mg per week.... nice:) maar to much!

Hey,

tis meer dat ik in de volgende fase (die vrij snel volgt), de dropsets wat minder, iets andere reps aanhoud. Verder zal er niet veel veranderen. Schema moet ik nog maken eigenlijk.

Je hebt wel gelijk...ik heb me wat te blind gestaard op het boek. Tis idd mijn 2e kuur wellicht dat het daardoor komt.
250 mg test-e is idd wellicht teveel...maargoed tis wel lekker , en ik wil eig de test-e toch opmaken:p (in toekomst wil ik ook met korte esters werken). Daarnaast zet ik de test-e nog maar 7 dagen dusse, moet te doen zijn:D

Terug
Naar boven