Update van de training van afgelopen vrijdag.
Leg's stond op het programma en ik had er zin in!
ben begonnen met fullsquat in een superset met 45 graden legpress.
1e set : sq: 140 full-10x , Leggpress 150 kg-10x
2e set: sq: 140 full - 8x , leggpress 150 kg - 8x
3e set: sq 140 full - 6x , leggpress 150 kg - 6x
Na dit gebeuren waren mn quads al lekker vol aan het lopen.
vervolgens waren de hams aan de beurd.
ik heb de leggcurl aangepakt 3 sets. Geforceerde reps, wanneer het me zelf niet meer lukte hielp ik mezelf met mn arm om toch de rep af te kunnen maken (tot 2/3 aan stuk). Vervolgend staande legcurl gedaan, 3 sets. Benen voelen vol aan...en met tegenzin kijkend wat ik nog zou doen om het af te sluiten.
Op schema stond dat ik daarna zou afsluiten met 2 sets sissy squat.
Alleen, ik had van te voren nog de sticky van IKKE gelezen over korte kuren theorie en daar staat ook training in vermeld van L Rea, en had ik iets leuks gelezen over leg training wat ik ook wilde toepassen.
Ipv 2 sets sissy squat om de legs af te sluiten , liep ik naar de hacksquat....flikkerde er 75 kg op....benen dicht tegen elkaar....en vervolgens begonnen met set 1: zakken tot mn hams mijn hakken bijna aanraakte (zo diep als het kon), dan halverwege om hoog tot de helft, toen weer zakken naar zo diep mogelijk, en daarna volledig uitstoten...dat was 1 rep!
Zo als hierboven uitgelegd heb ik 9 reps gemaakt zodat mn poten op barsten stonden! Lekker sadistisch genieten

! 2 min rust gehouden...toen weer zo onder de hacksquat voor de 2e set...ik haalde nog maar 6 reps.
Toen heb ik besloten om 1 set sissy squat te doen + 15kg...haalde 15 reps...legs af...nu kuiten nog. In superset standing calf raise met seated calf raise gedaan, 3 sets. Benen vol, kuiten vol....was blij dat ik het erop had zitten...Heerlijke training

.
Naar huis gegaan en ipv in mn glutes te injecteren wat ik van plan was, heb ik besloten om in mn legs te injecteren.
Toen ik naar huis toe reed ook besloten om ipv 125 mg test-e te injecteren (waarmee ik ben begonnen), heb ik besloten om dit te verhogen de rest van de Max Androgen fase (t/m dag 15 dus) naar 250 test-e ED. Ik heb heb vrijdagavond dus 125 in mn linkerleg gezet en 125 in mn rechterleg. Wat goed ging!!
Zaterdag en vandaag loop ik als een bejaarde, maar dat mag de pret niet drukken

!! Zaterdag en zondag niets nieuws > gerust en gegeten!
Wel 1 comment/vraag aan jullie:
afgelopen donderdag heb ik na armen training 125 mg test-e in mn biceps geinjecteerd. Dit ging wat lastig zoals jullie al hebben gelezen in mijn vorige update (ik heb toen de 1e keer niet kunnen injecteren omdat er wat bloed in de inject kwam , en heb een 2e plekje moeten zoeken in dezelfde biceps)..Ik heb vrijdagnacht slecht geslapen want ik kon er niet op liggen. hele vrijdag voelde mn biceps wat beurs aan maar rond avond werd het erger.., ook klein rood plekje waar ik had gezet....vrijdagnacht was het dus erg gevoelig, met name met arm strekken of aanspannen. Had zoiets, als dit maar minder word anders kan ik maandag niet gaan trainen. Zaterdag in de avond en vandaag gaat het strekken en aanspannen goed, geen last meer. Het is nog wel wat gevoelig maar niet meer zo extreem als vrijdagavond/nacht...wel is het gebied wat rood was, groter geworden...Kan dit kwaad of heeft iemand dit ook wel eens gehad?
Ik vermoed zelf dat dit te maken heeft dat het 1. de eerste keer was dat ik aas in mn biceps zette. 2. dat de AAS het weefsel wat heeft geirriteerd.
Alvast thanks voor jullie reacties/tips!
morgen chest op het programma!