XXL Nutrition

D. - Trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
trainen is zo passé

D. zei:
Daar heb ik er gister twee van op, dat was de derde keer mickey D voor mij.

Maar on-topic, ik heb deze week al twee keer getraind.
Training 1 was rug
Deadlift, niet boven de 100kg geweest, wat langere setjes gemaakt dan normaal, 6 á 8 hh.
Cable pulls met 85kg, 3sets á 5 hh ongeveer.
Pull down sup grip 90 6x (2sets), 95kg 6x

Training 2
Schuin bankdrukken 3 sets van 6 met 90kg
Schuin db presses 3sets van 6 met 34kg
Schouders op de MACHINE hahaha. Als ik er achterstevoren opzit, voelt dit ontzettend bruut aan. Leuk voor de variatie, al blijft het flirten met homofilie op een machine. Triceps pulldown 35-40-45kg, sets van 8 laatste set was aardig cheaten.

Vandaag moet ik benen doen, grote kans dus dat ik niet ga.

:roflol:

Hey how's it going?

Zie aan, ik update het log weer eens.
Interessante ontwikkelingen hebben plaatsgevonden in mijn leven. Zo ben ik nu vanwege mijn afstuderen gedwongen wat stricter en behoudender te leven, wat uiteraard niet zonder gevolgen is voor "de sport".

Zo ben ik lid geworden van de dichtsbijzijnde sportschool, een fitness first. (jaja). Gay pur sang, meer dan wat cardio-en en oefeningen die ik daar kán doen, zal ik daar ook niet doen. Het abonnement op mn andere gym houd ik gewoon, daar zal ik 1x in de week naartoe gaan om te squaten en deadliften.

Ik heb ook even een aanzetje gemaakt tot cutten. Het studentikoze gevreet even opzij gezet en wat beschaafdere regelmaat mezelf eigen gemaakt. Wat wil zeggen dat ik een keer of 5á 6 per dag redelijke maaltijden eet. Kip met groente, vis met groente, kip met pasta, biefstuk, cashews amandelen of andere herrie. In ieder geval wat minder koolhydraten, al is het alleen maar om wat te wennen en in ieder geval niet keihard meer te gaan aankomen.

Als de vrieskou over is, moet er gecut worden. Dan ga ik 3x in de week trainen en 2x cardio-en. waarschijnlijk zal die cardio na de kt plaatsvinden maar wellicht ook nu en dan eens op een aparte avond. Ik zie wel wat het leven me brengt, de prioriteit ligt niet bij het trainen maar bij iets abstracts en totaal onzinnigs dat men wel "carriere" noemt.

Het zuipen is de laatste tijd ook ernstig gereduceerd, maar of me dat erg spijt, vraag ik me af. Beter ga ik er in ieder geval niet uitzien en dat is k*t voor een narcist als ik, laten we wel zijn.

Hoe is het met jullie, trouwens?

Hoe staat het met afstuderen? Wanneer is je scriptie af? En ga je nog een master doen?

Houdt je deze crap nog steeds bij? Naja goed dat het goed gaat met je. Beetje jammer dat je jezelf een narcist noemt, immers is jouw ego op dermate hoogte gekomen dat je niet meer aan jezelf hoeft te twijfelen. Over je uitstraling kan ik weinig zeggen maar op het internet kom je over als een ware held. Ben je echt een narcist of doe je jezelf tekort?

Met mij gaat alles goed, ik ben welliswaar minder hard aan het trainen maar dat mag de pret niet drukken. Ik zuip nog steeds genoeg maar lang niet in de mate waarin jij dat deed. Hierover ben ik tevreden en dat wil ik ook niet aanpassen.
Waar jij je tijd steekt in onzinnige details die je moeten leiden naar een carriere steek ik die tijd in het zoeken naar een geschikt projectiel waarmee ik me kan voortplanten.

Ik wens je veel succes met het afstuderen en hoop dat je gauw tot inziens komt en weet dat je je tijd hier op aarde op dermate nutteloze wijze besteed dat je eraan ten onder gaat zonder dat je ook maar een minuut weet waarmee je bezig bent/ was.

Fijn dat jullie nog even reageren, dat geeft me het gevoel dat ik leef.

@ Zelda; op de hogeschool schrijf je verslagen, geen scriptie. 't is maar secundair onderwijs, ik wil niet te hard van de toren blazen.

Vandaag even benen doen en wat trappen, cardio.

Toen ik 100kg woog en sets fullsquatte met 140kg, waren mijn benen 63-64cm. Nu ik ze bijna nooit meer train en rond de 85k ben, meten ze 59cm. Zo onnodig dus, dat benentrainen. En ze zijn nog te dik, kom nauwelijks broeken in. (Vet% is ongeveer gelijk)

Gister rug gedaan. Of eergister. Deed in ieder geval small grip pulldowns met 103kg, sets van 6. De rest weet ik niet meer.

gaat hier weer serieus worden, op naar de 100kg ;)

Damn straight, homeboy.

Goed dat je weer aan de slag bent. Op naar de 100 idd

Interessante wending D., ik hoop dat het je veel zal brengen.

Je had trouwens wel kleine benen dan, als ze maar 63cm waren toen je 100 woog. Of ben je flink langer dan 1.80m?

Laatst bewerkt:
Ik ben 1.80m. Mijn benen zijn relatief kort, ik vond het zelf in ieder geval echt arelaxed van die dikke poten. Ik kreeg ze geen broek in, de vorm was goed maar ik ben van mening dat benen nogal overschat worden.

Welke wending trouwens? Ik zal deze sport tot aan mijn od blijven beoefenen, niet altijd even intensief maar van een wending zal nimmer sprake zijn.
Hooguit van een lichte curve.

100k hoef ik niet te wegen. Ik was geen beest, maar vond het bij nader inzien echt te groot. Doe mij maar een kilo of 85 bij een acceptabel vet%.

Ik heb een paar klokken horen luiden, mijn genen geven me de luxe niets van de klepels te hoeven weten.

Een nieuwe trainingsroutine. Nogal baanbrekend voor mij, omdat ik gewend ben nooit meer dan ééns per week een oefening (of "spiergroep") te doen.
Ik plaats hier twee trainingen, "A"en "B" en die zal ik iedere keer afwisselen. Ik ga 3 á 4 keer per week trainen.

Training A
  • Benchpress (DB of BB, wellicht onder een klein hoekje)
  • Squats (waarschijnlijk voornamelijk front squats)
  • Bent-over row of seated cable row
  • Dips

Training B
  • Deadlift
  • Overhead presses (DB of BB)
  • Pulldowns of chins
  • Jouw suggestie!

Ik pak 3 sets per oefening. 6 herhalingen is mijn doel en ik zal mijn till-failure gewoonte moeten afleren. Bovendien minder ik extreem met drinken, ga ik mijn cardio opvoeren en in carbs zakken, in eiwit stijgen en mijn stackers uit de mottenballen halen. De zomer komt eraan!

Vinden jullie het wat?

Ben je weer zat?

Deze plannen zijn toch niet serieus te nemen he!

Even serieus dit keer, serieus.

Ik ben echt benieuwd hoe dit vettig mannetje de transformatie naar beachboy zal ondergaan. hou je before en after pics bij, D.?

Interessante voornemens D..

Ik zit ook te denken aan een 2-split schema voor na mijn HST cycle, maar ik ben er nog niet uit wat het wordt.

Terug
Naar boven