XXL Nutrition

Daffy's eerste zomer shredder ?

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ik ben vanaf nu 3 dagen al kcal aan het verhogen richting onderhoud. Mijn bodyweight ligt nu iets onder de 91. Verhoog rustdagen met 100kcal per dag en trainingsdagen met 50kcal per dag tot ik weer op onderhoud zit, ~3100. Daarna rond de 91kg blijven richting volgende wedstrijd
 
Per dag? Is dat niet te veel?

Dan zit je na 5 dagen al op 500/250
 
Per dag? Is dat niet te veel?

Dan zit je na 5 dagen al op 500/250

Ik zit op rustdagen 1000 kcal onder onderhoud en op trainingsdagen 700, dus dat valt wel mee toch ?

Duurt het een dikke week voor het weer op onderhoud zit. Komende donderdag ga ik 3 daagjes naar London toe met een paar maten, 1 maat van me loopt daar stage en we gaan een weekendje op bezoek, dus dat wordt ook wel yolo.
 
2arurr.jpg



Na - Voor

badkamerselfie jwt, doei extreem buikvet, hallo semi buikvet
 
bohhh netjes man! ik zie een v vorm aankomen.
 
Wowe van peer naar omgedraaide peer

Goed bezig omgedraaide peren man
 
Nu op dit gewicht lekker stabiel blijven en kracht gainen, thanks voor de heads up vrienden
 
Gaat goed man.
Chest oogt gelijk een stuk beter.
 
Mr muscle vetverwijderaar.

Je zit rond de 18-20% lijkt me?
 
Mr muscle vetverwijderaar.

Je zit rond de 18-20% lijkt me?

3 punts meting komt rond de 16-17 , maar 18-20 kan net zo goed. Maakt ook niet zoveel uit. De spiegel is wat telt. Denk dat ik mijn startvetpercentage ook heb onderschat met 23%. Dat was minimaal 25% als ik zo kijk.
 
Nice man! Wat zijn je huidige stats? (gewicht etc?).
 

jelly on my belly ?

---------- Toegevoegd om 15:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:02 ----------

Nice man! Wat zijn je huidige stats? (gewicht etc?).

Ik ben van 104,8kg naar 90,8 kg (huidig gewicht) gegaan, buikomtrek is van een 104cm naar 90-91 cm gegaan. VP zie posts hierboven
 
road to 83-? :trollface:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven