Fitness Seller

Dames tatoo's?

hahaha ik blijf je tegen spreken.. maar ik draag geen sierraden haha sorry ;)

Misschien wordt het toch maar niks :(
haha is niet erg , maar zo kom je er wel achter wat je wel of niet kan!!:rolleyes:veel succes met het uitzoeken van de goeie plek en het nadenken van het wel of niet nemen er van ;)

De oplossing: plak tattoo.

zou ut zelf niet durven zo groot maar denk wel dat dit heel mooi kan staan
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

of zo iets

Dat is toch Pamela Anderson?:p

En zoiets dan?

deze is niet mooi, vind ik

hoe gek kan je zijn???
94%20Creepy%20Tattoo.jpg

Wat dacht je van GEEN tattoo is ook heel mooi......

Ik ga hoogst waarschijnlijk begin volgend jaar of eind dit jaar een half sleeve laten zetten (full color japanse draak past goed bij mijn koppige karakter:o). Ben zelf helemaal weg van tats maar het is al dik 10 jaar terug dat ik mijn laatste heb laten zetten. Sorry geen foto's :p. De draak gaat een van mijn jeugdzondens coveren. Maar eerst maar eens goed sparen:eek:
Er zijn weinig mensen die weten dat ik tattoos heb:D.

Ik vind tattoos mooi bij zowel mannen als vrouwen, hoeveel, soort en grootte hangt weer af van de persoon.

Ik heb er zelf niets mee, maar bij slanke vrouwen met een platte buik vind ik vaak wel erg mooi en sexy staan. Met name als het op hun onderrug, rug, buik is of in bescheiden mate op de arm.

In ieder geval is grote ook erg belangrijk, te klein is teveel een 'meisje' en te groot associeer ik met een vermant wijf met heeze stem.

Dus ehh, een vrij brede vlinder met uitgebreide ruimte voor patronen en detail binnenin, op de onderrug. Erg geil om te zien bij doggy of gewoon in de zomer boven een spijkerbroek. :D

hmm.. niet echt met fitness of bb te maken maar toch wel zeker met je lichaamm. In een ander topic zag ik dat jullie het er al over hadden. Wat vinden jullie dames van tatoo's bij zowel mannen als vrouwen?
Ik zit er soms aan te denken om ook een tatoo te nemen, ik weet alleen niet echt een geschikte, mooie plaats en dan moet ik ook nog eens bedenken wat ik zou willen.

Persoonlijk kan ik een tatoo erg mooi vinden zowel bij dames als heren.. als de plek goed is uitgekozen en het plaatje klopt vind ik het wel mooi. Maar zoals met alles.. het moet niet TE zijn.

Ik zag nl. laatst bij mij op de sportschool een dame met een top figuur (goed afgetrained) en ze had echt super sexy een mooie tatoo op haar onderbuik.

Vind n kleintje wel sexy kunnen staan.. Niet te groot..

ff off topic:

ff respect voor je progressies ceska.. Je ziet er nu echt sexy uit... Hmm..

Maybe its the test talking.. Maar ik krijg er kriebeltjes van..

Die 2 dames van Linke Greetje: mooi!
Ondanks dat het erg groot is...

Ik vind een tatoo aan de enkel en boven de poep best mooi bij vrouwen :)

Niet te grote tatoo's valt teveel op :D

Ik ga hoogst waarschijnlijk begin volgend jaar of eind dit jaar een half sleeve laten zetten (full color japanse draak past goed bij mijn koppige karakter:o). Ben zelf helemaal weg van tats maar het is al dik 10 jaar terug dat ik mijn laatste heb laten zetten. Sorry geen foto's :p. De draak gaat een van mijn jeugdzondens coveren. Maar eerst maar eens goed sparen:eek:
Er zijn weinig mensen die weten dat ik tattoos heb:D.

Ik vind tattoos mooi bij zowel mannen als vrouwen, hoeveel, soort en grootte hangt weer af van de persoon.

X2....helemaal mee eens..succes met je half sleeve..:)

Terug
Naar boven