MuscleMeat

Daniel's logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
ja dat is ook wel zo.. wil sowieso gewoon 100kg halen voordat ik aan iets begin. Mooi doel om proberen te halen in een aantal jaar.

Ik wilde:
Week 1-10 : 250 mg Test
Week 12-15 : 25 mg Nolva (nakuur)
Gaan zetten, maar kijk wel hoe of wat.. ik ben er niet mee bezig boys. no worries:D

Gewoon 500mg, als je toch begint doe het dan goed.

Zou nolva op 20mg houden, zie dat overal terug. Denk niet dat die 5mg erg veel zal uitmaken.

• Topic Starter Topic Starter
Nee, als ik dan toch begin, wil ik gewoon easy beginnen.. maakt me niet zoveel uit dat ik 'er niet alles uit haal'. Ik hoef niet persee AAS, maar ik wil gewoon kennis maken met 'm. That's it bro

Nee, als ik dan toch begin, wil ik gewoon easy beginnen.. maakt me niet zoveel uit dat ik 'er niet alles uit haal'. Ik hoef niet persee AAS, maar ik wil gewoon kennis maken met 'm. That's it bro

Mwah, begrijp ik wel. Ik denk eerder, als je begint doe het dan ook meteen goed. En wie weet hou je het dan op 1 kuurtje.

Het is maar de vraag of ik mag kuren, en of dat niet gevaarlijk is voor mijn gezondheid. Zit al 5 jaar aan de slin ongeveer :D
Heb diabetes type 1, binnenkort naar de doktor. Eens even vragen denk ik.

Mwah, begrijp ik wel. Ik denk eerder, als je begint doe het dan ook meteen goed. En wie weet hou je het dan op 1 kuurtje.

Het is maar de vraag of ik mag kuren, en of dat niet gevaarlijk is voor mijn gezondheid. Zit al 5 jaar aan de slin ongeveer :D
Heb diabetes type 1, binnenkort naar de doktor. Eens even vragen denk ik.

Mm dat is inderdaad wel 'sick' man.. weet niet of het gevaarlijk is als je aas gebruikt.. ben benieuwd wat de doc hier van zegt! stel je gaat testje doen, laat het me even weten ;) kan wel wat info gebruiken!

Ik ga slapen man, beetje hoofdpijn van het werken en morgen drukke dag.

Mm dat is inderdaad wel 'sick' man.. weet niet of het gevaarlijk is als je aas gebruikt.. ben benieuwd wat de doc hier van zegt! stel je gaat testje doen, laat het me even weten ;) kan wel wat info gebruiken!

Ik ga slapen man, beetje hoofdpijn van het werken en morgen drukke dag.

Durf het zelf ook niet zeggen, ben ook benieuwd wat de doc zegt. Beter iets in de trent wat logisch klinkt. En niet dat whey anabool is, en creatine levens gevaarlijk. Dan ga ik iemand anders zoeken, voordat ik er uberhaupt mee ga beginnen.

Maar zoals ik al zei, wil eerst 95kg wegen op 182cm, en never niet voor me 21ste wat nog 1,5 jaar duurt. Dus heb nog genoeg te doen!

Niemand laat het bij 1 kuur...

Goed dat je het eerst naturel houdt bro! Ik denk dat er nu zeker nog veel voor je in zit, daar heb je nog geen AAS voor nodig ;)

250 is genoeg om uit te proberen, daarna schijnt 500 des te lekkerder te zijn :p
(250 genoeg om uit te proberen toch?)

Trainen? Voorlopig even druk, ik wacht wel op je PM en een wat legere agenda ;)

Goed dat je het eerst naturel houdt bro! Ik denk dat er nu zeker nog veel voor je in zit, daar heb je nog geen AAS voor nodig ;)

yea man, ga gewoon 100kg proberen te halen, en dan kijken we wel verder. vind het allemaal wel goed zoals het nu is.

250 is genoeg om uit te proberen, daarna schijnt 500 des te lekkerder te zijn :p
(250 genoeg om uit te proberen toch?)

Trainen? Voorlopig even druk, ik wacht wel op je PM en een wat legere agenda ;)

hehe, ja persoonlijk is 250mg om te beginnen genoeg.. gewoon om kennis met aas te maken is het voldoende, wil je echt een 'top-kuur' moet je 500mg pakken.

haha ja dat doen we! laat even weten als het minder druk is, moet wel goed komen! :D

Fijne dag (heerlijk die zon)

Welke zon? Ik zit de hele dag binnen, en 2,5uur reistijd (enkele reis) - straks wel lekker sportschool in en dan weekend houden! :D

Zonde Daniel...

Goede keuze, Daniel. Was gewoon erg benieuwd hoe en wat en of het uberhaupt nog op de agenda stond. Persoonlijk had ik mij ook de 3 jaar natural voorgenomen, maar als ik 21 ben en ik weeg minstens 95kg op 10/11% ga ik toch beuken. Als je nog verdere ambities hebt kan je het beter doen als je nog studeert en shit, want ik merk toch wel dat het combineren met een fulltime baan niet optimaal is wat betreft dedication.

Inderdaad.
</sarcasm>
Lekker onderbouwd
???
Goede keuze, Daniel. Was gewoon erg benieuwd hoe en wat en of het uberhaupt nog op de agenda stond. Persoonlijk had ik mij ook de 3 jaar natural voorgenomen, maar als ik 21 ben en ik weeg minstens 95kg op 10/11% ga ik toch beuken. Als je nog verdere ambities hebt kan je het beter doen als je nog studeert en shit, want ik merk toch wel dat het combineren met een fulltime baan niet optimaal is wat betreft dedication.
Nou kuur ik niet, maar die dedication is geen enkel probleem hoor. Of ben ik niet dedicated genoeg om metzelf als voorbeeld te stellen? :p

Daar kom je wel achter als het zover is bro..of je hoort bij die 0,05% die het iid bij een kuurtje laat.;)

hehe ja ik kan het eigenlijk niet zeggen, maar ik ben er best zeker van omdat ik eigenlijk helemaal geen AAS wil gebruiken, maar eigenlijk wel wil weten wat het nu precies is. Daarom, sowieso naturel door knallen z.v.mogelijk, en dan 250mg of iets dergelijks :D We zien wel bro, het duurt nog wel even voordat ik er weer overna denk :D

Je hebt wel een punt, no worries. Duurt nog een lange tijd.

Nice bro, goede shit typ je! Heb sowieso 3 avonden in de week een baan, en doe laatste jaar school (gelukkig betaalde stage). Dat is prima te doen kwa eten en 'rust'.
Of ik ambities heb weet ik niet man, meerdere gevoelens maar ik sluit niets uit.

Inderdaad.
</sarcasm>
Lekker onderbouwd
???

Nou kuur ik niet, maar die dedication is geen enkel probleem hoor. Of ben ik niet dedicated genoeg om metzelf als voorbeeld te stellen? :p

Hap, hap, hap. Kuren hoeft ook niet! :D met veel voeding en genoeg rust kun je volgens mij al aardig wat nette resultaten wegzetten! Dedication is geen probleem zolang je vooruitgang boekt en het leuk vind om je lichaam te 'perfectioneren'.

Ik ga zo mijn 2e maaltijd eten en dan maar een keertje naar de gym. Schoonbroer gaan weer mee, haha. Zullen wel eens ff goed brullen bij het squat rackje :roflol:

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven