- Waardering
- 1.374
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 10%
Thanks miss, jij ook een fijne dag!
Morgen met mijn schoonbroer trainen, triceps en rug.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nog even geduld bro, ga over uurtje sporten. Ben aan het eten nu.Thanks miss, jij ook een fijne dag!
Morgen met mijn schoonbroer trainen, triceps en rug.
nog even geduld bro, ga over uurtje sporten. Ben aan het eten nu.

Nette training bro! Mooie PR
Doe je 5 oefeningen voor je triceps btw?
Kapot, einde training. Ging wel lekker opzich, ben wel tevreden. Vooral met mijn DL die ik eindelijk gelockt kreeg!
Zo douche / eten, dan weer werken
Fijne avond.

Lekker bezig gebroeder! Kan niet wachten tot ik je met mijn eigen ogen kan zien trainenKomt wel als ik weer beter ben!
(eigen gym...you/me you know
)Mooi zo dat je tevreden bent, houden zo. Gaat echt ****ing goede kant op met jou buffel.
Fijne avond broeder D
gaat goed, en dat hoop ik zo te houden bro
Tot uw dienst broeder.
Eindelijk weer een training!
Mooie deadlift, gefeliciteerd met je PR!
Wat hij ^ zegt. Nice!
Enige kans dat ik je ook eens zie trainen?

Strong deadlift is strong. Bruut brother, je gaat hard vooruit. Staan de kuurplannen uberhaupt nog op de agenda of heb je die voorlopig van de baan gegooid?

**** dbol tabs. Als je van plan bent om te kuren, doe het dan goed met test. Nontheless, 100kg vind ik een erg mooi streven om natural te halen. Vanuit daar kan je een mooi kuurtje doen om het af te maken.
Als ik het ooit ga doen.**** dbol tabs. Als je van plan bent om te kuren, doe het dan goed met test. Nontheless, 100kg vind ik een erg mooi streven om natural te halen. Vanuit daar kan je een mooi kuurtje doen om het af te maken.
+1
Beetje over ingelezen, als ik het goed heb
Test E 500mg p/w 10 weken lang
2 weken na je laatse spuit
Nolva 20mg p/d 4 weken lang.
Maar no offence, maar zou nog de eerste 2 jaar nog niet kuren. Gezien je nog wat kan bereiken en krachtstats. Geld overigens ook voor mij uiteraardAls ik het ooit ga doen.