Fitness Seller

Daniel's logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
mm.. wilde wel gaan trainen vandaag, maar had me redelijk verslapen. om 11 kwam ik mijn bed uit gerolt :roflol: beetje jammer, maar vanavond goed uitgerust na bed om morgen te trainen

waarom niet wat later trainen? werk?

bench press
6x20kg
6x40kg
6x60kg
met spotter warm up gedaan, lekker rustig 3 setjes van 6 reps.

4x75kg
3x85kg
3x90kg
2x97,5kg
1x100kg fail.

incline bench
6x45kkg

4x50kg
3x57,5kg
3x62,5
2x70kg

flys
8x14kg
8x16kg
8x18kg
8x14kg

bb curl
8x**kg
8x**kg
8x**kg
8x**kg
** geen idee hoeveel gewicht, tussen 15/25kilo ofzo

hammer curls
8x14kg
8x16kg
8x16kg
8x14kg

crunches
12xbw
10xbw+15kg
8xbw+20kg
12xbw

Ging prima zo. Lekker weekend houden, vanavond feestje dus vandaag kleine cheat-dag.. Ga namelijk wel een paar biertjes nemen. Fijne dag / prettig weekend verder.

bench press
6x20kg
6x40kg
6x60kg
met spotter warm up gedaan, lekker rustig 3 setjes van 6 reps.

4x75kg
3x85kg
3x90kg
2x97,5kg
1x100kg fail.

incline bench
6x45kkg

4x50kg
3x57,5kg
3x62,5
2x70kg

flys
8x14kg
8x16kg
8x18kg
8x14kg

bb curl
8x**kg
8x**kg
8x**kg
8x**kg
** geen idee hoeveel gewicht, tussen 15/25kilo ofzo

hammer curls
8x14kg
8x16kg
8x16kg
8x14kg

crunches
12xbw
10xbw+15kg
8xbw+20kg
12xbw

Ging prima zo. Lekker weekend houden, vanavond feestje dus vandaag kleine cheat-dag.. Ga namelijk wel een paar biertjes nemen. Fijne dag / prettig weekend verder.

Hey gaat lekker met je geniet van je weekend broeder.:D

Denk met iets minder warming up had die 100kg zeker mogelijk geweest. Netjes!

Lullig dat die 2,5kg nét het verschil maakt... Wat de rest zegt: volgende keer zeker haalbaar!

---------- Toegevoegd om 10:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:44 ----------

Wat is je doel atm? Weet niet hoe relevant je openingspost nog is.

Hey gaat lekker met je geniet van je weekend broeder.:D

Thanks broer, ging wel lekker inderdaad hehe. Thanks, bijna afgelopen, maar nog 1 dagje genieten! you2 bro!

Denk met iets minder warming up had die 100kg zeker mogelijk geweest. Netjes!
+1
Die 100 pak je de volgende keer wel, nette training gozer :)

ja bro's, hier was ik ook achter gekomen.. had iets teveel reps gedaan met de warm-up.. volgende keer wat minder reps, en dan sneller richting de 90/100kg. Thanks mannen, hoop dat het me lukt volgende week!

Lullig dat die 2,5kg nét het verschil maakt... Wat de rest zegt: volgende keer zeker haalbaar!

Wat is je doel atm? Weet niet hoe relevant je openingspost nog is.

Best lullig inderdaad, want wat ik nou 2,5kg? :p haha.. maargoed.. deze post had ik laatst gemaakt:

hehe, ja was al weer een tijdje geleden.. :)

even kleine stats update, kom net van de weegschaal af, en tot mijn verbazing stond de teller op 89,8kg
(geen eten/drinken op + naar WC geweest)

stats vanochtend
189cm
89,8kg ~~ (nuchtere maag)
9/10% nogsteeds, dat lijkt nooit te veranderen haha.

deadlift 2x155kg (1x165kg niet 100% lock)
squat 5x120kg (1x132,5kg incl. spotter)
bench press 3x90kg (1x100kg incl. spotter)

Wat ik wil bereiken in 2011:

Deadlift 1x200kg (+/- 45kg erboven op, dat moet wel te doen zijn)
squat 1x180kg (+/- 60kg erboven op, knie voelt al stukken beter aan, maar blijf nog een beetje rustig aan doen)
bench press 1x130kg zonder spotter. (+/- 40kg erboven op)

totaal op de grote 3: 510KG eind 2011... haalbaar jongens?

Ben benieuwd, dit is wat ik tot nu toe wil gaan bereiken, en mijn gewicht gewoon naar 100kg brengen... maar hoelang dat nog gaat duren maakt me niet zoveel uit.

Fijne dag verder.

sterke training 100 bp lukt volgende keer goed, kzou iets minder opwarm doen!

100kg op jouw lengte :heart:

Cleanbulk dus?
Mooie doelen trouwens wat betreft gewichten.

sterke training 100 bp lukt volgende keer goed, kzou iets minder opwarm doen!

Thanks maatje, moet inderdaad wat minder opwarmen (maar zeker niet te weinig, anders gaat het echt fout)

100kg op jouw lengte :heart:

Cleanbulk dus?
Mooie doelen trouwens wat betreft gewichten.

hehe ja sowieso cleanbulk, heb een geluk met mijn VP%.. die is in 3/4 jaar tijd nauwelijks vooruit gegaan, daar heb ik echt profeit mee.

Mooie doelen, maar misschien beetje te ver vooruit gedacht, maar liever iets te ver vooruit kijken dan geen doelen voor ogen hebben! ;)
thanks x

hehe ja sowieso cleanbulk, heb een geluk met mijn VP%.. die is in 3/4 jaar tijd nauwelijks vooruit gegaan, daar heb ik echt profeit mee.

Mooie doelen, maar misschien beetje te ver vooruit gedacht, maar liever iets te ver vooruit kijken dan geen doelen voor ogen hebben! ;)
thanks x
Beetje ecto jij? (weet niet hoe snel je massa verliest bij slecht eten)
Ik dacht altijd dat ik 100% endo was, gelukkig valt dat eigenlijk best mee... :cool:

En doelen moet je hoog stellen, daarom heb ik ze voor mij ook niet al te makkelijk gemaakt. :rolleyes::p

Meer eten man.
Calorie overschot ben je nodig.

Beetje ecto jij? (weet niet hoe snel je massa verliest bij slecht eten)
Ik dacht altijd dat ik 100% endo was, gelukkig valt dat eigenlijk best mee... :cool:

En doelen moet je hoog stellen, daarom heb ik ze voor mij ook niet al te makkelijk gemaakt. :rolleyes::p

hehe, ja kom van 65kilo dus ben redelijk ecto ja :D .. maar moet mijn doelen inderdaad hoog stellen, dan heb ik meer motivatie om ze te halen! :D

Meer eten man.
Calorie overschot ben je nodig.

Mack.. ik eet wel genoeg hoor, Eet bijna 4k -kcals. En kom gewoon lekker bij elke maand.. dus waarom nog meer overschot?

Maar niet té hoog leggen heh die lat, als je je doelstellingen naar beneden moet bijschafen kan het demotiverend werken.

nee dat sowieso niet bro.. maar wil ook niet persee eind 2011 op deze gewichten zitten.. wil gewoon kijken hoever ik kom, en vanuit daar zie ik wel verder! :D .. voorlopig raak ik mijn moti niet kwijt (gelukkig, hoop ik)

nee dat sowieso niet bro.. maar wil ook niet persee eind 2011 op deze gewichten zitten.. wil gewoon kijken hoever ik kom, en vanuit daar zie ik wel verder! :D .. voorlopig raak ik mijn moti niet kwijt (gelukkig, hoop ik)

Jij komt heel ver jij bent straks de nieuwe Jay Cutler.:D
Als je nog moet trainen, train ze en een fijne dag.

Jij komt heel ver jij bent straks de nieuwe Jay Cutler.:D
Als je nog moet trainen, train ze en een fijne dag.

hehe, Daniel Winklaar tot uw dienst :roflol:
Nee ga niet trainen vandaag man, word zo opgehaald.. krijg een cadeautje.. dus ik ben benieuwd, fijne dag bro.

Cadeautjes zijn nice! Have fun!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven