Waterpoloer
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 633
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 106kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

I know. Ik heb er vorige week genomen, maar 't zag er niet uit en ik heb ze dan maar gewist. Ik denk dat het komt door de zwakke belichting. Mocht er iets op te zien zijn geweest dan had ik ze geplaatst, maar er stond niets van definitie op.

Ik heb mijn schema noodgedwongen wat aangepast (andere volgorde en een andere oefening). Niet slecht eigenlijk, mijn spieren stonden op ontploffen. 

Hoe dit komt? Ziehier:

Ik trainde vroeger ook langer biceps. Uiteindelijk werken je biceps ook al bij je rugoefeningen. Ik heb ondervonden dat het inderdaad beter is om drie oefeningen zware spanning op een spier te houden, dan vijf oefeningen te 'smijten'. Ik zie iedereen altijd gewichten omhoog gooien, de neerwaartse beweging interesseert hen vaak niet.reactie op Dorian Yates filmpjes.
Wil ik ook eens proberen. Lijkt zo weinig bicepstraining, niet? Nuja, hij weet het wel beter denk ik :-)
Mooie trainingen, Darkdinges. Keep up!
Groeten
10 kilo zwaarder begonnen, ben me aan het voorbereiden op de magische 100 kilo BP. 

Ik krijg graag opmerkingen, maar dan liefst van mensen die er iets van kennen. Ik dacht eigenlijk meteen aan het volgende: