XXL Nutrition

Darkdinges' log

• Topic Starter Topic Starter
Nice legg press:D

Wat moet je in het buitenland doen dan?:p
Het lastigste is om die platen bijeen te scharrelen. :D

Ik heb vast werk gevonden in Tsjechië (klantendienst). Ik ben in september afgestudeerd op de unief, in de slavistiek. 't Zal wat zoeken worden de eerste weken naar een goede fitness vrees ik. ???

Mooi, waarom blijf je niet gewoon lekker in nederland? Zal igg niks voor mij zijn naar een ander land verhuizen voor werk:p

Edit: Oh stomme vraag, had je opleiding ff gegoogled

Laatst bewerkt:
Mooi, waarom blijf je niet gewoon lekker in nederland? Zal igg niks voor mij zijn naar een ander land verhuizen voor werk:p

Edit: Oh stomme vraag, had je opleiding ff gegoogled
Niet zo'n stomme vraag, hier kan je inderdaad ook werk vinden in die branche. Ik had het alleen wat te moeilijk om werk te vinden (Russen kunnen ook Nederlands leren en die krijgen vaak een voorkeur). Uiteindelijk heb ik die kans in Tsjechië gekregen.

Ik kan nog altijd terugkeren natuurlijk. Ik zie het meer als een avontuur.

Ik ben te lang weg geweest uit het forum. Even een korte tussenstand ... Heb ik ondertussen getraind? Neen. Heb ik op mijn voeding gelet? Neen, integendeel, ik heb (extreem) gecut. Mijn 'gut' is veel geminderd, maar ook mijn spiermassa heeft er onder geleden. Hoe dan ook, ik reken op spiergeheugen. Hoeveel ik weeg? Ik durf echt waar niet te kijken.

Hoog tijd om er opnieuw de beuk in te gooien! Vandaag ben ik weer (licht) beginnen schransen. Bedoeling is om ook wat whey te gaan gebruiken, om niet meer zoveel vet in mijn dieet te hebben. Ik heb hier ook een fitness gevonden: http://fitnesspower.cz. p*ssy weights, maar stuk voor stuk beren van venten. Me like. :D

Benen

Sled Seated Leg Press
20x120kg, 20x160kg, 20x200kg, 20x240kg

De eigenaar kwam spontaan kijken waar ik naartoe liep met de helft van zijn gewichten. Direct reputatie maken vind ik. :D Ik voel me wat zwak, maar er zit verdomd veel snee op.

Cable Seated Leg Curl (been per been)
De gewichten lopen vreemd hier (49 kilo, 37 kilo en zo). ??? Ik heb echt geen idee van kilo 's, maar ik heb ongeveer hetzelfde, zelfs meer, gepakt als in België. Wel 4x12

idem boven, 4x12. Noot: ik moest even gaan zitten. :D

Lever Seated Hip Abduction
idem boven.

Lever Seated Hip Adduction
idem boven, 4x12. Volgende keer probeer ik toch één gewicht te onthouden. :D

Smith Squat
4x 15x60kg (superset)

Crunches
100

Ik ga ook een ander schema volgen. Elke dag iets vanaf nu, kortere trainingen. 2 nieuwe oefeningen gedaan, kuiten laten vallen (zie laatste training deze week).

edit: Er hingen ook foto's van Monica Brant en andere heldinnen. Zo zie je meteen of het een kwaliteitsfitness is. Om in het thema te blijven:

[Link niet meer beschikbaar]

Owkee, gisteren nog gedacht dat ik de wereld kon verslaan, vandaag met de neus keihard op de feiten gedrukt. Ik ben wat gedemotiveerd. :(

Wel de eerste keer in jaaaren dat ik 2 weken niet getraind heb. Ik weet namelijk dat ik het mentaal heel zwaar heb met achteruitvallen. Misschien reageren mijn spieren wel goed op wat nieuwe impulsen. :)

Borst

Incline Bench Press (laatste 2 dropset)
4x 12x60kg, 12x40kg

Dumbbell Bench Press (in superset met Incline BP)
12x20kg, 12x22kg

Cable Standing Fly
12xiets

Dumbbell Fly
4x 6x18kg

Dumbbell Lateral Raise
4x 12x9kg

Lever Seated Fly
4x 12x50kg

Ik voel me plots weer zo 'n grote amateur ... :mad: Maar ik haal er wel driedubbel zoveel motivatie uit.

Een paar superdudes bezetten de enige barbell. Een uur lang dezelfde oefening, nog nooit gezien. Ga toch thuis aan je derde been lurken als je niks beter te doen hebt. :rolleyes:

Rug

Lever Wide Grip Seated Row
12xiets, 10xiets, 8xiets, 6xiets

Cable Pulldown
12x50kg, 10x60kg, 8x50kg, 6x50kg

Cable Seated Row
12x70kg, 10x70kg, 8x70kg, 6x70kg <that's what I 'm talking about!>

Dumbbell Bent-over Row
12x35kg, 12x35kg, 10x35kg, 10x30kg <blijkbaar kan ik nog wat>

Cable Bent-over Pullover
4x 12xiets

Good Morning
1x25, 3x12 <p*ssy style>

Cable Rear Pulldown
40x50kg

Laatst bewerkt:
Ik post de trainingen van donderdag (schouders) en vrijdag (armen). Ik heb geprobeerd om zoveel mogelijk bij mijn oude gewichten te blijven, in de mate dat het kon. Achteraf bekeken heb ik zoveel niet moeten inleveren (behalve lichaamsgewicht). De enige spiergroep die te lijden heeft gehad is borst. Jammer, want het is zo al mijn zwakste spiergroep.
Ik reken op nog 1 à 2 weken opbouw om opnieuw bij mijn oude niveau aan te kunnen sluiten. Ik recupereer snel met mijn 5-dagen-per-week-training, dus ik hoop op het beste. Ik houd mijn dieet wel strikter dan vroeger, om zo min mogelijk vet mee te slepen bij de massa die ik heb/zal hebben.

<DONDERDAG>

Schouders

Seated Military Press
4x30kg

In het vervolg doe ik een gewone MP. Het bankje staat te scheef, waardoor ik teveel borst aanspreek.

Barbell Front Raise
2x 12x30kg, 2x 10x30kg

Dumbbell Shoulder Press
2x 10x20kg, 2x 8x17kg

Barbell Upright Row
2x 12x50kg, 2x 10x50kg

Front Deltoid Dumbbell Raises
4x 12x9kg

<VRIJDAG>

Biceps

Barbell Curl
2x 12x30kg, 10x30kg, 8x 30kg

Dumbbell Curl
4x 12x12kg

Dumbbell Concentration Curl
2x 12x9kg, 2x 10x9kg

Triceps

Cable Pushdown
2x 12x30kg, 2x10x30kg

Cable Bent-over Triceps Extension
4x 12x30kg

Ik kon meer, ik kon mezelf gewoon niet in de startpositie brengen omdat ik nergens een goed houvast vond. Volgende keer skull crushers.

Cable Pushdown
4x 12x30kg

Benen

Sled Seated Leg Press
20x120kg, 20x160kg, 20x200kg, 20x240kg, 20x260kg (PR)

12x24kg, 12x19kg, 12x14kg, 12x9kg

Cable Lying Leg Curl
2x 12x49kg, 2x 12x39kg

Lever Seated Hip Abduction
4x 12x49kg

Lever Seated Hip Adduction
1 minuut 59kg (statisch)

Stiffed Leg Deadlift
12x60kg, 10x60kg, 8x60kg, 6x60kg

Crunches
100x