Ik ben te lang weg geweest uit het forum. Even een korte tussenstand ... Heb ik ondertussen getraind? Neen. Heb ik op mijn voeding gelet? Neen, integendeel, ik heb (extreem) gecut. Mijn 'gut' is veel geminderd, maar ook mijn spiermassa heeft er onder geleden. Hoe dan ook, ik reken op spiergeheugen. Hoeveel ik weeg? Ik durf echt waar niet te kijken.
Hoog tijd om er opnieuw de beuk in te gooien! Vandaag ben ik weer (licht) beginnen schransen. Bedoeling is om ook wat whey te gaan gebruiken, om niet meer zoveel vet in mijn dieet te hebben. Ik heb hier ook een fitness gevonden:
http://fitnesspower.cz. p*ssy weights, maar stuk voor stuk beren van venten. Me like.
Benen
Sled Seated Leg Press
20x120kg, 20x160kg, 20x200kg, 20x240kg
De eigenaar kwam spontaan kijken waar ik naartoe liep met de helft van zijn gewichten. Direct reputatie maken vind ik.

Ik voel me wat zwak, maar er zit verdomd veel snee op.
Cable Seated Leg Curl (been per been)
De gewichten lopen vreemd hier (49 kilo, 37 kilo en zo).

Ik heb echt geen idee van kilo 's, maar ik heb ongeveer hetzelfde, zelfs meer, gepakt als in België. Wel 4x12
Cable Seated Leg Curl (been per been)
idem boven, 4x12. Noot: ik moest even gaan zitten.
Lever Seated Hip Abduction
idem boven.
Lever Seated Hip Adduction
idem boven, 4x12. Volgende keer probeer ik toch één gewicht te onthouden.
Smith Squat
4x 15x60kg (superset)
Crunches
100
Ik ga ook een ander schema volgen. Elke dag iets vanaf nu, kortere trainingen. 2 nieuwe oefeningen gedaan, kuiten laten vallen (zie laatste training deze week).
edit: Er hingen ook foto's van Monica Brant en andere heldinnen. Zo zie je meteen of het een kwaliteitsfitness is. Om in het thema te blijven:
[Link niet meer beschikbaar]