Fitness Seller

Daster's Trainingslog

succes

• Topic Starter Topic Starter
thanks beiden

Hst

Ik ga na de voorjaarsvakantie (7 mrt) beginnen met een cycle HST. Volgende week heb ik een rustweek, deze week heb ik mn 15, 10 en 5 RM bepaald.

Code:
			15RM		10RM		5RM
Bent-over-row		55		65		75
Bench Press		72,5		85		92,5
Military Press		37,5		45		57,5
Barbell Curl		30		35		40
Skullcrusher		42,5		47,5		52,5
Squat			100		120		140
Leg Curl		60		75		85
Calf Press		130		150		170	
Dragon Flags

De eerste training begin ik op 70% telkens en dan telkens 5% erbij. Misschien ga ik tijdens de cycle al cutten.. of erna. Ik verwacht dat ik maar 5/6 weken nodig heb om op 8% vet te raken, maar droog zijn is niet echt mijn primaire doel voor de zomer, dus anders begin ik daar gewoon in mei mee. Weet ook niet of HST wel geschikt is om te cutten..

nou succes, geen deadlift er bij? Denk dat je prima kan cutten met hst

deadlift lijkt me niet echt fijn nee 15 herhalingen..

mss dat ik er ook nog wel wat side raises en een cable oefening voor rug bij doe ofzo...

wordt dus wel doortrainen haha.. ik ben gewend 75 minuten te doen over 10 setjes, en nu moet ik 18 setjes in dezelfde tijd doen.

75min over 10 setjes :eek: , slaap je tussendoor mss ;) :D

probeer indedaad niet meer dan 75 min te trainen

ja kweet et ;)

met benen is het vooral erg.. ook omdat ik behoorlijk opzie tegen het volgende setje meestal, en bovendien ook nog is helemaal dizzy/buitenadem ben van het vorige setje..
met andere spiergroepen valt het nog wel redelijk mee..

nu ff rustweek :). ben lekker aan t relaxen in t ziekenhuis. doe nu mee aan een geneesmiddelenonderzoek 4 dagen lang, best wel relax opzich :) . en natuurlijk snel geld verdienen.

Daster zei:
nu ff rustweek :). ben lekker aan t relaxen in t ziekenhuis. doe nu mee aan een geneesmiddelenonderzoek 4 dagen lang, best wel relax opzich :) . en natuurlijk snel geld verdienen.

Hoeveel verdien je daar mee?

genoeg om je supplementen de komende maand te betalen? :D

450 euro voor 4 dagen.. En za ochtend mag ik om 9.00 alweer naar huis dus valt best mee allemaal.

Hele dag beetje internetten, films kijken, poolen, tafelvoetballen etc... best wel relax op zich :)

welke foto??

ben je een poot?

Laatst bewerkt:
Rug

Na zes weken van ellende met HST.. niks aangekomen en nog kracht verloren ook, terwijl ik me toch echt aan alle regels heb gehouden, ga ik voorlopig maar weer een normale split navolgen. Komt ook goed uit in verband met de cut die ik in de planning heb vanaf volgende week.
ben al druk bezig met touwtjespringen en hardlopen.. moet alleen nog voor t eerst voedingsschema volgen dus ben benieuwd hoe dat gaat.

Vanavond rug:

Bent-over-row
12x50
8x55
6x60
6x65
4x70

Chins wijd
8xbw
5xbw
5xbw

Chins small
5xbw
3xbw
5xbw

Lat-pulldown front
5x60
5x60
5x60
5x60

Face pulls
10x30
8x40
6x45
6x40
10x30

15 minuten hardlopen
15 minuten springtouw

Wel groter volume dan ik gewend ben, maar daar had ik wel ff zin in na dat HST. Heb failure zoveel mogelijk vermeden behalve bij de chins

geen deadlifts voor je rug?

het is bij mij of rows of deadliften ;) en ik wou mn lats iets gerichter aanpakken

Borst

Spierpijn in mn rug als een gek van gister :) nog nooit zo goed gevoeld

Incline press (al 9 weken niet gedaan)
10x50
8x60
6x70
4x80
6x70
8x60
10x50

Bench press
6x70
6x70
6x70
6x70

Incline DB Press
10x22
7x26
7x26

Weer failure vermeden, volgende keer wat fly bewegingen erin.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven