Fitness Seller

Daster's Trainingslog

wimmos i'm a man of the world, ik zit over al :P

• Topic Starter Topic Starter
18fitie zei:
goede bench, stop met die forced reps :D

goed gespijbeld ;)

Waar blijft dat deadlift filmpje
vriend van mij moet dat filmpje op comp zetten, want ik heb geen kabeltje..

@wimmos: ik weet niet of je het over mij hebt? maar in deze categorie horen BB logs

vandaag kank trouwens niet trainen.. kom net terug van excursie Den Haag

ZK Schouder

Ik moest ontzettend haasten.. had precies een uurtje om naar de gym te gaan, schouder te trainen en terug. Heb desondanks ook nog 2 setjes squat kunnen doen (waar ik gisteren geen tijd voor had)

Side Raises
-Cheated style
8x20
4x24 (pr)
8x18
-Ultra Strict
8x16 (pr)
8x14
-Static Hold
20sec x 12kg

Cuban rotations DB
15x8
15x6

Squat
12x50 (full)
12x90
10x110
8x120

hij had het tegen mij denk ik :D
Goede sides

Rug

Vandaag de deadlift eens getopt :). oude PR was 160

Deadlift
10x80
5x110
1x150
1x170 (PR)
0x180 (kreeg m niet eens van de grond af grr)

Uit een filmpje bleek dat mn techniek niet optimaal was bij 170.. behoorlijk bolle rug. Ik merk wel dat mn grip steeds beter wordt. Paar maand geleden had ik daar nog wel is last van. Nu helemaal niet meer.

Chins
-wijd
6xbw+5
6xbw+5
6xbw+5
-smal
6xbw+5
6xbw+5
5xbw+5

Bent-over-row
8x60
8x60
8x62,5

Ga met bor's laatste weken ook telkens vooruit. Als 3e oefening heb ik telkens wel een PR.

Borst

Thanks fitie :cool:

Borstdag vandaag. Ik had mezelf iets zwakker verwacht ;) vanmiddag met de gymles namelijk gejudoot tot ik sterretjes zag, maaarrrrr het viel allemaal nog wel mee.

Bench
5x90
5x90
5x90
5x90
3x95

Incline DB Press
8x32
8x32
8x32
8x32
8x32
8x32

Dumbbells gingen maar tot 32 zoals je kunt zien ;) volgende keer ga ik torentjes bouwen.

korte training maar goed bench

Schouders

Eergisteren gejudoot in de meest vreemde houdingen. Spier verrekt in mn nek dus de cheated side raises maar ff overgeslagen.

DB Press
6x32

Side raises strict
12x8
8x14
3x18 (pr)
12x12
8x14

Cuban rotations DB
12x8
15x6

Pushpress
8x40

Standing military press
16x30

Die laatste oefening wordt komende weken mn basisoefening voor voorkant schouder. En na 3 weken maak ik er een push press van.

klote van je nek, die side raises strict mogen er ook best zijn

Er gebeuren hier trouwens weer vage dingen, ik typ mn bericht en terwijl ik typ load de pagina opnieuw en kan ik opnieuw begonnen :scratch:

Daster je log is vervloekt, vervloekt zeg ik je :P

Armen

Komt natuurlijk door de duivelse gewichten die ik gebruik :devil:

Vandaag waren biceps/triceps aan de beurt

Skullcrushers
8x42,5
8x47,5
4x55 + 6 small press

Tate press
8x20
8x18
8x18

Rope pushdown
8x25
6x30

Toen waren mn triceps écht leeg. Ik had behoorlijk weinig tijd over tot de sportschool dichtging dus heb biceps HIT getraind (4 sec positief, 2 sec negatief).

Barbell curl
10x20

Hammer curl
10x10

Echt superzwaar :) wel leuk een keer ter afwisseling.

Verder nog snel een paar setjes kuiten kunnen doen.

Rug

Ik vond de training vandaag maar naar. Kreeg er niet veel uitgeperst. zal wel komen doordat ik 's middags ging

Deadlift
12x90
8x130
4x140 (daarna helemaal dizzy)
1x155 (wilde eigenlijk 3 keer)

Chins
-Wijd
8xbw+5
-Smal
8xbw+5
10xbw
8xbw

Dumbbell row
8x28

Toen had ik het wel weer gezien...

korte training,chins en deadlift zijn wel ok, vreten kreng en je zult weer je kracht hebben :D

Borst

Misschien ligt het wel aan mn eetgewoonten dat ik de laatste tijd zo slecht vooruit ga.. borst wil echt niet meer vooruit. 4x95 kon ik voordat ik deze log begon ook al drukken...

Bench Press
4x95
3x95
4x90
4x90

Incline Press
6x75
6x75
3x80

DB Press
8x32
8x32

Push Press (voor schouder)
100?x20

Heb bij die laatste oefening zobiezo wel 100 herhalingen gedaan. na elke 5-10 herhalingen ff 5 seconden rusten.

100 herhaling :eek: hoe voelden die schouders ? :D

Mss anders trainen voor je benchpress

wat zijn push presses klnkit misschien dom maar eeh en 100 herh lijkt me wel wat veel he

ik had ook niet gedacht dat ik zo veel zou halen haha. ging eigenlijk voor de grap kijken hoeveel lukte. Ik heb nu wel vette spierpijn in zijkant schouder in ieder geval.
Pushpress is eigenlijk staande military presses, maar met behulp van je benen het gewicht omhoog brengen.

Ik heb trouwens toevallig het HST topic in training&oefeningen gelezen, en dat lijkt me wel wat om te proberen. Begin ik dan half maart mee, 3 keer per week trainen komt ook wel goed uit voor de cut. Want dan heb ik mooi extra tijd over om te gaan hardlopen etc.

Heb ook al veel goede dingen over hst gelezen, benieuwd hoe je zal gaan

Momenteel heb ik een rustweek in verband met het geneesmiddelenonderzoek waar ik binnenkort aan mee ga doen. Overmorgen heb ik de voorkeuring, en 7 dagen van te voren mag er geen zware lichamelijke arbeid verricht worden, in verband met de leverwaardes ofzoiets.

Terug
Naar boven