Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cutten? OMFG! Nee gek! Door bulken. Je bent droog zat.

)
)Vrijdag,27 apr.
WAT EEN k*t DAG, zo dat is er alvast uit.
kzal je nu vertellen waarom.
Kom ik om 3 uur de sportschool binnen. Effe omkleden en meteen naar de incline dumbbell press. Ging lekker, toen ik bij mn laatste set was liet ik de dumbbells op de rubberen platen op de vloer vallen, omdat ik geen spotter had.
Komt de fitnessinstructeur boos naar me toe lopen omdat zo de dumbbells krom zouden worden!!??!?!? wtf... ook zou het slecht zijn voor mn aanhechtingen (heeft er niets mee te maken imo). Naja ik dus keurig mn excuses aangeboden en ging door naar de BOR.
Zeker aldi DB's
En dan nog niet!!!!Lekker bezig, maak mn laatste setje af met een lichte cheat. Komt er weer iemand naar de toe, Een 55 jarige ecto nog wel. Ik was hard bezig mn rug te verkloten volgens hem. ik heb hem dus om uitleg gevraagd en hij gaf als antwoord dat ik deze oefening niet meer moet doen omdat je nergens op kon steunen met je lichaam en zo dus uit balans zou raken. Hij raadde me aan om alleen Chins en Lat pulls te doen. OK, wtf. Begint die een heel verhaal op te hangen over dat je elk uur een beetje eiwit moest eten want dan zou je heel groot worden en dat hij vroeger elke dag 2 keer per dag trainde.
Jezus man donder op en ga verder met je 100kg legpresses.
Zo dat moest er ff uit, wat een idioten hier op de sportschool. Tijd voor een
nieuwe.
Hier mn training, met 10 min praten inbegrepen...
Incline dumbbell press.
12x12
10x22
8x24
8x26
6x30 PR
BOR
10x40
8x50
8x60
8x70
Dips
12xbw
10xbw
8xbw (geen kracht meer)
dumbbell curls
3x8x14

Maar was zo brak dat ik het maar niet gedaan heb vandaag.
triceps zijn mn zwakste punt)

)