MuscleMeat

Dave-Getting serious.

• Topic Starter Topic Starter
thx, heb me over het idee gezet dat ik lichtjes moet cutten dus ga nu gewoon door met bulken.

merk zelfs al wat krachtverlies nu:(

Cutten? OMFG! Nee gek! Door bulken. Je bent droog zat:P.

lekkere training hé ;) en je ziet er goed uit! bovenkant borst lijkt aardig bij te trekken en je oogt aardig massief :thumbs: ga zo door!

ps: thanks voor je whey :)

hehe :)

ik kan verdomme niet slape, voortaan niet meer savonds traine!

morgen maar niet naar school en lekker uitslapen :p

Wo,25 apr.

BENEN:haar:

Squat (attg)

15x20 (opwarmen)
10x40
8x60
8x70
4x85 PR

Legpress

10x80
8x120
8x160
16x120 (ai ai dat deed pijn:p)

Leg extension

10x63 (bovenin 1 sec vasthouden)
8x73
8x91
6x105
10x53 (boven in 1 sec vasthouden)

Seated calve raise

20x30
20x35
20x35

Commentaar: AUW, ik kan amper lopen nu:D

Netjes jongen,je squat is gezien je leeftijd wel goed maar gezien je zon grote poten hebt kan je er imo nog veel meer uithalen.;)

Je hebt gelijk OS, squat moet echt nog een heel stuk beter.

Heb een tijdje niet kunnen squatten ivm rugblessure maar komt goed ;)

Vrijdag,27 apr.

WAT EEN k*t DAG, zo dat is er alvast uit.
kzal je nu vertellen waarom.

Kom ik om 3 uur de sportschool binnen. Effe omkleden en meteen naar de incline dumbbell press. Ging lekker, toen ik bij mn laatste set was liet ik de dumbbells op de rubberen platen op de vloer vallen, omdat ik geen spotter had.
Komt de fitnessinstructeur boos naar me toe lopen omdat zo de dumbbells krom zouden worden!!??!?!? wtf... ook zou het slecht zijn voor mn aanhechtingen (heeft er niets mee te maken imo). Naja ik dus keurig mn excuses aangeboden en ging door naar de BOR.

Lekker bezig, maak mn laatste setje af met een lichte cheat. Komt er weer iemand naar de toe, Een 55 jarige ecto nog wel. Ik was hard bezig mn rug te verkloten volgens hem. ik heb hem dus om uitleg gevraagd en hij gaf als antwoord dat ik deze oefening niet meer moet doen omdat je nergens op kon steunen met je lichaam en zo dus uit balans zou raken. Hij raadde me aan om alleen Chins en Lat pulls te doen. OK, wtf. Begint die een heel verhaal op te hangen over dat je elk uur een beetje eiwit moest eten want dan zou je heel groot worden en dat hij vroeger elke dag 2 keer per dag trainde.

Jezus man donder op en ga verder met je 100kg legpresses.

Zo dat moest er ff uit, wat een idioten hier op de sportschool. Tijd voor een
nieuwe.

Hier mn training, met 10 min praten inbegrepen...

Incline Dumbbell press.

12x12
10x22
8x24
8x26
6x30 PR

BOR

10x40
8x50
8x60
8x70

Dips

12xbw
10xbw
8xbw (geen kracht meer ;))

Dumbbell curls

3x8x14

Niet aan storen dat soort stakkers. Laat ze maar lullen. Als je over een aantal jaar 10x zo groot/sterk bent piepen ze wel anders:).

Vrijdag,27 apr.

WAT EEN k*t DAG, zo dat is er alvast uit.
kzal je nu vertellen waarom.

Kom ik om 3 uur de sportschool binnen. Effe omkleden en meteen naar de incline dumbbell press. Ging lekker, toen ik bij mn laatste set was liet ik de dumbbells op de rubberen platen op de vloer vallen, omdat ik geen spotter had.
Komt de fitnessinstructeur boos naar me toe lopen omdat zo de dumbbells krom zouden worden!!??!?!? wtf... ook zou het slecht zijn voor mn aanhechtingen (heeft er niets mee te maken imo). Naja ik dus keurig mn excuses aangeboden en ging door naar de BOR.

DB's Krom trekken??? Zeker aldi DB's???En dan nog niet!!!!
Dat ie dan gewoon eerlijk is en zegt dat ie niet wilt dat mensen op die manier trainen in zn health-center....

Lekker bezig, maak mn laatste setje af met een lichte cheat. Komt er weer iemand naar de toe, Een 55 jarige ecto nog wel. Ik was hard bezig mn rug te verkloten volgens hem. ik heb hem dus om uitleg gevraagd en hij gaf als antwoord dat ik deze oefening niet meer moet doen omdat je nergens op kon steunen met je lichaam en zo dus uit balans zou raken. Hij raadde me aan om alleen Chins en Lat pulls te doen. OK, wtf. Begint die een heel verhaal op te hangen over dat je elk uur een beetje eiwit moest eten want dan zou je heel groot worden en dat hij vroeger elke dag 2 keer per dag trainde.

Jezus man donder op en ga verder met je 100kg legpresses.

Zo dat moest er ff uit, wat een idioten hier op de sportschool. Tijd voor een
nieuwe.

Volgende keer zeggen dat je een bepaald schema volgt en niet graag uit concentratie word gebracht.Heeft geen zin om een wannabee nestor wat bij te brengen dus doe geen moeite en doe gewoon je ding.

Hier mn training, met 10 min praten inbegrepen...

Incline dumbbell press.

12x12
10x22
8x24
8x26
6x30 PR

BOR

10x40
8x50
8x60
8x70

Dips

12xbw
10xbw
8xbw (geen kracht meer ;))

dumbbell curls

3x8x14

Netjes man,maar doe je dips eens weighted al is het maar een schijf van 10 of 15kg,je zult verbaasd zijn hoe snel je progressie boekt.;)

Ik doe mn dips al weighted normaal :) Maar was zo brak dat ik het maar niet gedaan heb vandaag.

normaal doe ik 3x8xBW+15 ofzo ( moet nog wel een stuk beter hoor;) triceps zijn mn zwakste punt)

Anyway, ik trek me niets aan van die mafkees en doe het volgende keer gewoon weer. Het is alleen zo irritant als die mensen je aan lopen te gapen.
Zo ben ik met mn trainingsmaatje de enigsten die DL'en en Squatten hier :rolleyes:

dave kneus, nice incline db presses

hou wel van je hoor

kkmietje wat is er nu weer dan?

Ben brak van gisteravond:spaz: naja toch maar traine.

Wordt denk ik geen 6x115 vandaag gillian! maar wie weet;)

Zat,28 apr.

Had niet zoveel van deze training verwacht, bier + s´ochtends trainen = ***
maar het ging nog best lekker. Benen waren wel nog gaar van woensdag, dikke spierpijn nog:p

Deadlift

12x60
10x90
8x100
6x110 PR
6x115 PR (Karma Gillian!!:p)

Machine squats

10x25
8x45
8x55
8x60

Legpress

10x100
8x140
8x160

Standing calve raises

4 sets

Deadlifts gingen lekker, volgende week 6x120! Squats ook minimaal 5x85!

Kga zo op vakantie naar Schotland. Tot Woensdag!!:hello::hello::wave::wave::wave::wave2:

Terug
Naar boven