- Waardering
- 6.972
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 18%
Hier zit mogelijk ook wat bruikbaars tussen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat ik zeg kan ook helemaal niet lekker zijn 😆 ga het zelf eens proberen, alleen die rauwe eieren erin vind ik wat minder.Dan zou het dit moeten zijn:
300 gr witte basterdsuiker
75 gr cacaopoeder
350 gr maria biscuits
425 gr gesmolten boter
3 verse eieren
En zelf zou ik dan:
250 gr basterdsuiker
100 gr cacaopoeder
60 gr chocolade eiwitpoeder
300 gr maria biscuits
200 gr roomboter
3 eieren
Maar je gebakje wordt ook niet gebakken. Dat kan mogelijk ook wat punten schelen
als er iets niet lekker is bij arretjescake is als de boter overheerst haha, die kaakjes minder doen is meer persoonlijke voorkeur denk ik, ben benieuwdWat ik zeg kan ook helemaal niet lekker zijn 😆 ga het zelf eens proberen, alleen die rauwe eieren erin vind ik wat minder.
Mwah nee
dit is nog maar de peiling
Die moest ik ff Googlen
Wel vergelijkbaar met arretjescake.
Doe maar niet, maakt zoveel lawaai!
Wellicht is zoiets een optie?Dit zou heel veel kaakjes en boter zijn
Ik heb recent een gemaakt:
100 gram cacao
60gr chocolade eiwitpoeder
400gr basterdsuiker
250gr plantenmargarine
300gr maria biscuits
3 eieren
Dit is echt het enige wat ik maak qua taart/cake en heb er echt al tientallen gemaakt door de jaren heen veel meer eraan veranderen wordt ie vies
Denk dat hij wel betaling van een kuub GHB verwacht hiervoor.
Wellicht, maar de carbs zijn voor mij geen probleem en als ik zou cutten zou ik hetzelf toch niet makenDoe maar niet, maakt zoveel lawaai!
Wellicht is zoiets een optie?
![]()
Hoor je in assen niet van uit westerbork maak je maar niet druk hoor.
Anders vraag je @Schwarzeneggertje meteen om foto's te maken met iets anders dan zijn raboscanner. Gaat ook niet gebeuren.
Carbs vind ik persoonlijk ook niet zo spannend, maar 17kcal per 100 gram zou je recept wel wat geschikter maken voor deze contest t.o.v. 387kcal per 100 gram voor echte bruine basterdsuiker. 😊Wellicht, maar de carbs zijn voor mij geen probleem en als ik zou cutten zou ik hetzelf toch niet maken
Denk wel dat de smaak eronder lijdt
Dat is waar. Maar doe toch maar niet, heb daar ook familie wonen. 😅Hoor je in assen niet van uit westerbork maak je maar niet druk hoor.
Oke zal de oven wel op mijn balkon instaleren met een brandblusser er naast.🤣Dat is waar. Maar doe toch maar niet, heb daar ook familie wonen. 😅
Dit weekend bakken en zondagavond 20u00 einde.
Nou vooruit, je bakt vast de sterren van de hemel! 😄Oke zal de oven wel op mijn balkon instaleren met een brandblusser er naast.🤣
Ja die vallen ook wel om van de rook gok ik.Nou vooruit, je bakt vast de sterren van de hemel! 😄
Voor de hele cake is het inderdaad een hoop maar uiteindelijk vind ik die 50kcal voor een slice niet heel spannend ookCarbs vind ik persoonlijk ook niet zo spannend, maar 17kcal per 100 gram zou je recept wel wat geschikter maken voor deze contest t.o.v. 387kcal per 100 gram voor echte bruine basterdsuiker. 😊
(Scheelt bijna 1500 kcal voor de hele cake!)