Ik heb al wel jaren geen taart gegeten en eet dit ook liever niet
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb al wel jaren geen taart gegeten en eet dit ook liever niet
Cake of taart en zo gezond mogelijk, daar wordt ook op beoordeeld. Het is hier geen dikke mensen forum.Ik heb al wel jaren geen taart gegeten en eet dit ook liever niet
Als ik win wil ik een lapdance van @th0mazCake of taart en zo gezond mogelijk, daar wordt ook op beoordeeld. Het is hier geen dikke mensen forum.
Deal
Ook geen roze koek?Ik heb al wel jaren geen taart gegeten en eet dit ook liever niet
Nee en je hebt mij gekwetst 😞
M'n arretjescake recept kan niet veel gezonder voor wat het is of ik maak em heel vies maar gezond en pleur em daarna wegCake of taart en zo gezond mogelijk, daar wordt ook op beoordeeld. Het is hier geen dikke mensen forum.
Alleen glazed cake
of ik wil een sigaartje roken met @Henk123456
Zo'n hele dikke sigaar zeker? Die je niet eens aan hoeft te steken?
Je kan mogelijk het suikergehalte aanpassen, sowieso pure cacao is een plus. De maria biscuits zijn er laag in suiker.M'n arretjescake recept kan niet veel gezonder voor wat het is of ik maak em heel vies maar gezond en pleur em daarna weg
Jij mag niet aan mijn sigaar roken.
interesse?Zo'n hele dikke sigaar zeker? Die je niet eens aan hoeft te steken?
Hoezo
Dit zou heel veel kaakjes en boter zijnJe kan mogelijk het suikergehalte aanpassen, sowieso pure cacao is een plus. De maria biscuits zijn er laag in suiker.
Gewone boter is ook goed ipv margarine. Mss wat extra eiwit in?
Voor 5 personen:
100 gr witte basterdsuiker
25 gr cacaopoeder
112.5 gr maria biscuits
125 gr gesmolten boter
1 verse eieren
Is wel een koude cake ipv gebakken. Eieren zijn dus ook rauw en minder biologisch beschikbaar.Dit zou heel veel kaakjes en boter zijn
Ik heb recent een gemaakt:
100 gram cacao
60gr chocolade eiwitpoeder
400gr basterdsuiker
250gr plantenmargarine
300gr maria biscuits
3 eieren
Dit is echt het enige wat ik maak qua taart/cake en heb er echt al tientallen gemaakt door de jaren heen veel meer eraan veranderen wordt ie vies
eerst maar fatsoenlijk spellen seth
Jijzelf. En eerlijk beoordelen.
met margarine is lekkerder en lagere kcal dan normale boter, het recept wat je deelde heeft in verhouding evenveel suiker en een hoop boter meer waardoor de kcal een stuk hoger liggenIs wel een koude cake ipv gebakken. Eieren zijn dus ook rauw en minder biologisch beschikbaar.
Met de plantenmargarine ga je ook geen punten scoren.
Cacao is goed, maar suiker wat te hoge kant.
Dan zou het dit moeten zijn:met margarine is lekkerder en lagere kcal dan normale boter, het recept wat je deelde heeft in verhouding evenveel suiker en een hoop boter meer waardoor de kcal een stuk hoger liggen