XXL Nutrition

WEDSTRIJD DBB Fotowedstrijd 2013 (Mannen) - Gesponsord door XXLNutrition.nl , Bodyenfitshop.nl en Sportfood.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
dat zit kennelijk in het plan, om de 'lage' eruit te halen, maar hoe beslis je welk punt voor iemand laag is, msh geeft iemand mij een 4 om me van de 3e plaats te gooien, maar kan je zeggen dat dat een mongolisch laag cijfer is? msh vind iemand me ook gewoon zo lelijk dat ik in zijn ogen echt een 4 verdien :D

maar msh worden nullen en enen, die msh ook gewoon misclicks kunnen zijn (ik zag ook niet goed of ik al gestemd had, en hoe het juist ging) wel gewist. maar volgens mij gaat het niet zoooveel schelen, enkel de race tussen 3 en 4 kan zo nog ff schelen wsh, dus ik zit nog ff in spanning :D

Zie inderdaad dat je opeens flink gedaald bent. Dat kan niet anders als het resultaat van een oneerlijk laag cijfer.

Vorig jaar was er de regel dat het niet toegestaan was 3pt of meer onder het gemiddelde te geven, omdat dat als oneerlijk laag beschouwd werd. Wat mij betreft word deze regel opnieuw weer toegepast.

Ik zat er vorig jaar ook mee, dat het broertje van de toenmalige nr.1 mij een 6 gaf en hem een 10. Deze werd toen gelukkig wel weggehaald.

Dit jaar heb ik een 1 en een 6 tegen me staan als gevolg van een foutje met het klikken. En dat is dan enkel van de cijfers die ik kan zien! Waarschijnlijk heeft mijn concurrent ook wat lage cijfers tegen zich staan, maar dat de wedstrijd mogelijk beslist kan worden door een per ongeluk foute of expres lage stem, dat vind ik gewoon niet eerlijk.

Dit jaar is het met de nieuwe gallerij echter veel gecompliceerder om cijfers weg te halen. Het is wel mogelijk om te corrigeren. Hiervoor heb ik een stappenplan naar big T gestuurd waarin het redelijk eenvoudig is om de score te corrigeren voor de te lage cijfers in het huidige systeem. Ik hoop echt dat dit op deze manier gedaan gaat worden, want zowel winnen als verliezen op een oneerlijke manier vind ik gewoon waardeloos.

die reactie staat er al zonder punten sinds enkele dagen, nu krijg ik plots die superscore, van de persoon die net buiten de prijzen valt, niet dat ik echt een stelling wil maken ofzo...maarja :D

Snider ik weet niet wat je wil zeggen maar ik ben vandaag alleen via mobiel onlline omdat ik bij mn gf ben en dan kan je sowieso geen stemmen geven ;) ik vind het hele systeem dit jaar van geen kant kloppen..

---------- Post toegevoegd 4 August 2013 om 16:38 ----------

Ik kan snider weer een tien geven (nog niet gestemd op hem),
word het dan weer gelijk ?? en of is het zo wel eerlijk wat ik doe ?..

Een 1 moeten wel tien 10-en tegenover staan aangezien het gemiddelde rond 9 staat. Dat is het kromme aan het systeem.

Snider ik weet niet wat je wil zeggen maar ik ben vandaag alleen via mobiel onlline omdat ik bij mn gf ben en dan kan je sowieso geen stemmen geven ;) ik vind het hele systeem dit jaar van geen kant kloppen..

---------- Post toegevoegd 4 August 2013 om 16:38 ----------

Een 1 moeten wel tien 10-en tegenover staan aangezien het gemiddelde rond 9 staat. Dat is het kromme aan het systeem.

tja, ik merk alleen dat ik plots een 1 van je heb gekregen, zoals ook te zien valt bij je comment. ik hoop echt dat je het niet espress hebt gedaan, anders vertrouw ik nooit nog vegetariërs!!!

deze:

comment.jpg

Dafuq, dat bericht van de eerste dag, ik zie het nu ook. T, is dat een geldende score? als je dit niet kan aanpassen, regel dan dat ik ook een 1 krijg om dit recht te trekken.

Vorig jaar was alles gewoon goed geregeld, snap niet waarom dit systeem nu gebruikt wordt.

Dafuq, dat bericht van de eerste dag, ik zie het nu ook. T, is dat een geldende score? als je dit niet kan aanpassen, regel dan dat ik ook een 1 krijg om dit recht te trekken.

Vorig jaar was alles gewoon goed geregeld, snap niet waarom dit systeem nu gebruikt wordt.

je hoeft geen 1 te krijgen, kan je als het tegenzit nog 5e worden, gewoon de 1 eruit en klaar

Veel mensen geven zichzelf ook hoge cijfers kennelijk. Krom as ****.

je hoeft geen 1 te krijgen, kan je als het tegenzit nog 5e worden, gewoon de 1 eruit en klaar

Volgens mij kan T het niet aanpassen zei hij een paar berichten terug. Dus dan is dat gewoon de enige oplossing. Ik heb toen bewust geen cijfer gegeven man, ik vind dat je geen jury kan zijn van de wedstrijd waar je aan mee doet.

Beter is volgend jaar het oude punten systeem er weer:wanker:

Volgens mij kan T het niet aanpassen zei hij een paar berichten terug. Dus dan is dat gewoon de enige oplossing. Ik heb toen bewust geen cijfer gegeven man, ik vind dat je geen jury kan zijn van de wedstrijd waar je aan mee doet.

dus je vind ook dat je jezelf geen 9 kan geven? :D

achja, dit is nix om me druk over te maken, het zegt gewoon genoeg allemaal, gewoon jammer.

Waarom gaf je sowieso een 1 dan :roflol:

dus je vind ook dat je jezelf geen 9 kan geven? :D

achja, dit is nix om me druk over te maken, het zegt gewoon genoeg allemaal, gewoon jammer.

Ik heb die 1 van mezelf gerapporteerd bro.

---------- Post toegevoegd 4 August 2013 om 17:04 ----------

Waarom gaf je sowieso een 1 dan :roflol:

Ik zie de scores niet man, zit op mn mobiel. Alleen scores bij comments zie ik, maar kan niks geven. Heb het gerapporteerd, dus het is aan T.

Ik heb trouwens ook bijvoorbeeld een 7 ertussen staan, had die member gepm-d, had een 9 moeten zijn zei hij. Maar T kan dat niet wijzigen. Dit hele systeem is niks waard. Niet te controleren en niet te wijzigen.

Laatst bewerkt:
Ik heb die 1 van mezelf gerapporteerd bro.

---------- Post toegevoegd 4 August 2013 om 17:04 ----------

Ik zie de scores niet man, zit op mn mobiel. Alleen scores bij comments zie ik, maar kan niks geven. Heb het gerapporteerd, dus het is aan T.

Oh oké. Gallerij is ook vrij vervelend op je tel. Mag van mij weer terug naar de oude..

jullie doen dit toch allemaal voor jezelf of niet ? Of zijn we tegenwoordig zo individualistisch en materialistisch ingesteld dat we perse in de top 3 willen staan om wat supplementen waardebonnen te winnen.

Kop op en ben trots op wat je bereikt hebt met je harde werk !

Beoordeel dit niet als een aanval trouwens

• Like
Waarderingen: X.
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven