Hertog_Jan
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 506
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zit op iFap en wellicht kijk ik ergens overheen, maar zijn er maar 5 deelnemers?
True, tijdens mijn shoot helaas van beide maar 1 shot gemaakt en niet gelukt naar mijn zin maar het was een verplichte pose, ik heb mijn lats niet goed wijd kunnen trekken helaas. Ik blijf oefenenJW zn armen en lats zijn wel echt heel stuk groter dan die van Bob als je naar de FDB pic kijkt
Daarnaast heeft JW zeker meer arm/lats massa en deze poses perfect onder de knie!Niveau ligt te hoog denk ikWel jammer dat er zo weinig deelnemers zijn overgebleven. Voorgaande jaren deden er veel meer mensen mee toch? Waar ligt dit aan? Respect voor iedereen die toch mee heeft gedaan, ikzelf heb er bijvoorbeeld de drive niet voor.
Punjab, Bob en JW (willekeurige volgorde) gaan de prijzen pakken lijkt me. Of misschien dat Thomas kan verrassen, wel een heel goed fysiek en veel massa maar gewoon mindere foto's.
Vind het overigens wel jammer dat je alleen maar 1, 2, 3, 4 of 5 sterren kunt geven. Waarom niet 1 t/m 10? Om zo wat meer variatie te krijgen in de stemmen.
Zou me dood schamen als ik er tussen moest staan.T gaat niet alleen om het niveau he, je kunt ook een epic ripped lijfje neerzetten zonder dat je zo enorm buff hoeft te zijnDaarnaast gaat het hier ook om inzet, doorzettingsvermogen en jezelf op je best neer te zetten. Oh en vriendjespolitiek niet te vergeten
![]()
Dit dus
Iemand die op 6% staat heeft veel meer moeten lijden als iemand op 10 bv.
Maar dat weet je alleen als je de logs bijhoudt. Dat is ook wat de contest op DBB leuk maakt, het verhaal erbij. Dat heeft dan wel weer ook als nadeel dat als dit niet gelezen wordt er puur op basis van de foto's wordt gestemd. En daarnaast ook het nadeel dat je hier kunt stemmen op basis van je eigen inzicht en niet op basis van een puntensysteem waar je op kunt scoren. Wat natuurlijk ook weer een voordeel kan zijn 

Sorry hoor maar het meest geleden? Zou best gek zijn moesten we bij bodybuildwedstrijden rekening houden met de blessures/obstakels, niet? Bovendien heeft JW gedurende het laatste jaar ook heel wat te verduren gekregen (waarschijnlijk nog steeds). Ik vind daarbij gezegd punjab helemaal niet verdiend boven thomas uitsteken. Vooral door de verhoudingen die bij Punjab helemaal zoek zijn naar mijn mening. Maarja het zij zo e? Iedereen weet dat het bij deze contests nou eenmaal niet persee om het beste fysiek draait.

Voor natty bb'ers lijkt me de uitdaging om mee te doen ook niet echt aantrekkelijker te worden als je deze foto's ziet, alle respect verder. Als ik de logjes zo lees krijg ik ook niet echt een indruk van wie er 'harder voor heeft gewerkt' of 'meer heeft geleden' wat sowieso al zeer subjectieve beoordelingen zijn natuurlijk. Verder dacht ik dat de oorspronkelijke bedoeling was dat men de progressie beoordeelt van de deelnemers? Dus van begin pic tot eind pics? Is er iemand die daar op oordeelt?
Voor natty bb'ers lijkt me de uitdaging om mee te doen ook niet echt aantrekkelijker te worden als je deze foto's ziet, alle respect verder. ?

Meen je dit?Ik dacht dat @Jwdoetookmee natty was? Kan zijn dat ik me vergis![]()