- Waardering
- 10.232
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 84kg
Erg jammer van de waarderingen, wat me al opviel is dat @SkyBlazer iedereen 1 ster heeft gegeven en JW 5. Nice...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Erg jammer van de waarderingen, wat me al opviel is dat @SkyBlazer iedereen 1 ster heeft gegeven en JW 5. Nice...

Komt goed, die dingen vallen meteen op en worden of direct - of na het beëindigen van het stemmen aangepakt. Waar nodig met kaarten etc.Erg jammer van de waarderingen, wat me al opviel is dat @SkyBlazer iedereen 1 ster heeft gegeven en JW 5. Nice...
Lol

Komt goed, die dingen vallen meteen op en worden of direct - of na het beëindigen van het stemmen aangepakt. Waar nodig met kaarten etc.
Beetje flauw om stemmen te gaan censureren omdat het gegeven cijfer niet bevalt.
In deze sport is alleen de eerste de winnaar en de rest een verliezer. Over 10 jaar zal bijna niemand zich meer Kai Greene herinneren tenzij hij nog een paar olympia titels pakt. Net zoals dat bijna niemand meer weet wie er consequent vlak onder Haney, Yates en Coleman eindigden.
Dat gezegt hebbende: @Jwdoetookmee heeft in mijn opzicht de mooiste combinatie van massa en aesthetics. Ziet er gestroomlijnd uit en niet lomp (sorry bob)
Dus Jw is voor mij de winnaar en de rest de verliezer. Als je ego een laag cijfer niet aan kan dan kan je maar beter stoppen met meedoen aan dit soort dingen.
oja (no-homo)

Beetje flauw om stemmen te gaan censureren omdat het gegeven cijfer niet bevalt.
In deze sport is alleen de eerste de winnaar en de rest een verliezer. Over 10 jaar zal bijna niemand zich meer Kai Greene herinneren tenzij hij nog een paar olympia titels pakt. Net zoals dat bijna niemand meer weet wie er consequent vlak onder Haney, Yates en Coleman eindigden.
Dat gezegt hebbende: @Jwdoetookmee heeft in mijn opzicht de mooiste combinatie van massa en aesthetics. Ziet er gestroomlijnd uit en niet lomp (sorry bob)
Dus Jw is voor mij de winnaar en de rest de verliezer. Als je ego een laag cijfer niet aan kan dan kan je maar beter stoppen met meedoen aan dit soort dingen.
oja (no-homo)
Blijkbaar groot lichaam, groot ego maar een klein teer hartje![]()

Gast, deze post slaat als een tang op een varken.Beetje flauw om stemmen te gaan censureren omdat het gegeven cijfer niet bevalt.
oja (no-homo)
Spijker + kopmet jou discussiëren is even zinloos als met hell, wat dat betreft waren jullie het ideale koppel, maar kennelijk konden jullie zelfs elkaar niet handelen![]()
Als je dan vergelijking maakt, maak dan een goede vergelijking, we hebben altijd zijn vids nog.Beetje flauw om stemmen te gaan censureren omdat het gegeven cijfer niet bevalt.
oja (no-homo)
Nee Pun, jij en @HillR zijn toch al ideale koppel <3 <3Beter dan dik en lelijk.. De regels zijn duidelijk, maar jouw tere egootje kan het gewoon niet handelen allemaal. No worries, kansloos gedrag valt idd niet goed te praten, met jou discussiëren is even zinloos als met hell, wat dat betreft waren jullie het ideale koppel, maar kennelijk konden jullie zelfs elkaar niet handelen![]()
Beter dan dik en lelijk.. De regels zijn duidelijk, maar jouw tere egootje kan het gewoon niet handelen allemaal. No worries, kansloos gedrag valt idd niet goed te praten, met jou discussiëren is even zinloos als met hell, wat dat betreft waren jullie het ideale koppel, maar kennelijk konden jullie zelfs elkaar niet handelen![]()
Wou jou nog wel de sympathie award geven i.v.m. je hernia en andere ongemakkenAls je dan vergelijking maakt, maak dan een goede vergelijking, we hebben altijd zijn vids nog.
Dit valt mij een beetje tegen van jou FreekWou jou nog wel de sympathie award geven i.v.m. je hernia en andere ongemakken

Ken je hem irl?shiiiietttt irl geen vrienden en nu op het internet geen vrienden meer. Hoe voel je je nu, skyblazer?