AndroidHealthClinic

DBB fotowedstrijd 2016 [GESPONSORD DOOR XXL NUTRITION, MUSCULI & MUSCLE MEAT]

Bezoekers in dit topic

Ik gok die nieuwe mars/snickers proteine bars..
 
T gaat niet alleen om het niveau he, je kunt ook een epic ripped lijfje neerzetten zonder dat je zo enorm buff hoeft te zijn ;) Daarnaast gaat het hier ook om inzet, doorzettingsvermogen en jezelf op je best neer te zetten. Oh en vriendjespolitiek niet te vergeten :D

Voor natty bb'ers lijkt me de uitdaging om mee te doen ook niet echt aantrekkelijker te worden als je deze foto's ziet

Er is geen puntensysteem op basis waarvan een deelnemer kan scoren.

Dit o.a. idd.

In dit deelnemersveld maakt een natty geen schijn van kans.
_________________________________________________________________________________

JW en Bobby voor mij op een gedeelde 1e plaats. Daar wegen meerdere aspecten in mee.
Respect voor alle deelnemers !
 
Eigenlijk best zonde dat je zelfs al voor deze wedstrijd flink aan de aas/hgh moet om überhaupt een beetje kans te maken..
 
Eigenlijk best zonde dat je zelfs al voor deze wedstrijd flink aan de aas/hgh moet om überhaupt een beetje kans te maken..

Behalve de geneticly gifted natuurlijk zoals Mister TN
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Lol hij is ongeveer net zo natty als jij bent bro ;)

:roflol: Vergeet geloof ik een emoticon.. Anyway, hij heeft volgens mij weleens meegedaan
 
Als ie net onder de douche vandaan stapt is ie wel een beetje natty.

Hij heeft een fysiek waarvan je denkt dat hij AAS gebruikt maar in tegenstelling tot andere kandidaten zie ik hem nooit iets posten over zijn gebruik, misschien heb ik zijn posts daarover gemist. Het staat hem natuurlijk vrij om zijn gebruik voor zich te houden (uiteindelijk is dat zijn beslissing) maar het siert andere kandidaten dat ze er open voor uitkomen.
 
Ben ik trouwens de enige die opmerkt dat sommige kandidaten plots een aantal heel lage waarderingen heeft gekregen waardoor die kandidaten hun gemiddelde score ineens een stukje lager is komen te liggen? Dan nog van leden die 0 (!!!) berichten op het forum hebben gepost?
 
Ben ik trouwens de enige die opmerkt dat sommige kandidaten plots een aantal heel lage waarderingen heeft gekregen waardoor die kandidaten hun gemiddelde score ineens een stukje lager is komen te liggen? Dan nog van leden die 0 (!!!) berichten op het forum hebben gepost?
Mod is aware. Die stemmen worden verwijderd. Toch Sayer ?
Vind vet om te winnen maar dat hoeft niet op die manier. Beetje lame dit
 
Ben ik trouwens de enige die opmerkt dat sommige kandidaten plots een aantal heel lage waarderingen heeft gekregen waardoor die kandidaten hun gemiddelde score ineens een stukje lager is komen te liggen? Dan nog van leden die 0 (!!!) berichten op het forum hebben gepost?

2. Regels voor het stemmen
  1. Minimaal 30 dagen lid zijn
  2. Minimaal 50 posts geplaatst hebben

Het was mij ook opgevallen. Die stemmen hebben, gelet op de regels die Big-T heeft opgemaakt voor het stemmen, helemaal geen nut. Wel vrij kansloos, en irritant omdat je op deze manier niet kunt zien wie echt aan kop staat.
 
2. Regels voor het stemmen
  1. Minimaal 30 dagen lid zijn
  2. Minimaal 50 posts geplaatst hebben

Het was mij ook opgevallen. Die stemmen hebben, gelet op de regels die Big-T heeft opgemaakt voor het stemmen, helemaal geen nut. Wel vrij kansloos, en irritant omdat je op deze manier niet kunt zien wie echt aan kop staat.
Staan cijfers bij de sterren toch?
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Ik heb 80 accounts aangemaakt en iedereen 0 gegeven

:trollface:
 
Back
Naar boven