MuscleMeat

Dbb game: Dbb-Roulette

Imba uit zelfbehoud

• Topic Starter Topic Starter
Even bijkomen..

Wow wat een rush...Tremendes is nog helemaal opgepompt van de adrenaline na het af knallen van de 6 spijbelende stemmers.
Hij besluit lekker naar z'n kamer te gaan en in alle rust een cocktail van test, tren en mast erin te jassen.
Fluitend loopt hij door de lobby naar de lift. Op het moment dat hij op de liftknop drukt hoort hij een whatsappje op z'n telefoon binnenkomen.
Het is een appje van zijn metgezel. "Kijk die doet lekker mee, voor de tweede dag op rij lekker op tijd" denkt ie.
Als hij de naam leest kan hij een glimlach niet onderdrukken. "That's in time, maar deze doe ik lekker zelf."
In plaats van op de knop te drukken van de 9e etage waar zijn penthouse zich bevind, drukt hij voor een korte tussenstop de 7e etage in.
Als de liftdeuren open gaan beent hij resoluut naar de kamer van het volgende slachtoffer van dbb-roulette.
Tremendes klopt op de deur van de hotelkamer. "Moment!" Klinkt het aan de andere kant van de deur.
Als de deur opengaat zet tremendes gelijk de bulldog op de borst van de verbaasd kijkende Wauter. BAM...
Daarna stuurt hij op z'n gemak er even een groepsapp uit met de info dat de dbb-roulette ronde vanavond even niet nodig is en dat hij een rustig avondje op zijn kamer door gaat brengen...

14e0xgj.jpg

Wauter is dood

R.I.P No hard feelings

Gaat hard met de doden :o

De man met baard Sanca

Wat als trem de troll is en ons allemaal zit te trollen?

Best verwarrend, er zijn mensen die LM en IM gestemd hebben.
Noem mij dan gewoon IMBA :cool:

een hele dag zonder dbb was niet leuk :mad:

ik stem LM7790

hihi

eeeeeh wtf is deze
stemronde sws gister al gesloten toch?!

• Like
Waarderingen: Ot92
Ik stem lm7790 om dezelfde reden als gisteren

• Like
Waarderingen: Ot92
Nagenoeg alle stemmen waren voor de nieuweling HighonX. Punjab was als verdoofd geweest nadat hij zijn geliefde voor zijn ogen had zien sterven. HighonX denkt dat het echt maar een spelletje is, zonder consequenties, en zit doodgemoederd op het terras en besteld een cola light. Punjab loopt op 'm af. "Hey Pun! Erg van Hill zeg. Gecondoleerd." zegt HighonX. Hij krijgt geen antwoord terug. Punjab trekt de parasol uit de voet..heft deze boven zijn hoofd en met brute kracht plant hij de punt in de borstkas van HighonX. Gorgelend brengt hij nog uit.."Ik had het toch overleefd?....." HighonX is dood R.I.P newbee

HighonX was sowieso niet de troll, was vooraf eigenlijk al wel duidelijk en staat in het verhaaltje. Desalnietemin gaat Punjab erop af en dat terwijl het aan Tremendes is om de Kill te maken! Deze tekst lijkt me dus een aanwijzing richting Punjab.

ik ga dus op Punjab
Sorry Pun :(

HighonX was sowieso niet de troll, was vooraf eigenlijk al wel duidelijk en staat in het verhaaltje. Desalnietemin gaat Punjab erop af en dat terwijl het aan Tremendes is om de Kill te maken! Deze tekst lijkt me dus een aanwijzing richting Punjab.

ik ga dus op Punjab
Sorry Pun :(

goeie idd, ik stem ook op punjab!

Je zit er helemaal naast LM..

Terug
Naar boven