- Waardering
- 113
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik ben altijd doodserieus tijdens wolfgamesWtf is deze ?! Alsof Wauter zn post serieus was:rolleyes
Behalve als ik zit te lullen natuurlijk. Wat als trem de troll is en ons allemaal zit te trollen?

eeeeeh wtf is deze
stemronde sws gister al gesloten toch?!
Nagenoeg alle stemmen waren voor de nieuweling HighonX. Punjab was als verdoofd geweest nadat hij zijn geliefde voor zijn ogen had zien sterven. HighonX denkt dat het echt maar een spelletje is, zonder consequenties, en zit doodgemoederd op het terras en besteld een cola light. Punjab loopt op 'm af. "Hey Pun! Erg van Hill zeg. Gecondoleerd." zegt HighonX. Hij krijgt geen antwoord terug. Punjab trekt de parasol uit de voet..heft deze boven zijn hoofd en met brute kracht plant hij de punt in de borstkas van HighonX. Gorgelend brengt hij nog uit.."Ik had het toch overleefd?....." HighonX is dood R.I.P newbee

HighonX was sowieso niet de troll, was vooraf eigenlijk al wel duidelijk en staat in het verhaaltje. Desalnietemin gaat Punjab erop af en dat terwijl het aan Tremendes is om de Kill te maken! Deze tekst lijkt me dus een aanwijzing richting Punjab.
ik ga dus op Punjab
Sorry Pun![]()