AndroidHealthClinic

DBB GAME: een nieuw begin

potverdomme ik ben al lang niet meer in opleiding dikz*k

Oja, mijn opvolger van het dorp Walhalla zal heten:

Tromgeroffel
Tromgeroffel
Tromgeroffel
Diaephi

huh ?

• Topic Starter Topic Starter
yoloville

Avondje werken en er gebeurd een hele hoop hier. Had niet eens gestemd :o

Haha die wauter!

---------- Toegevoegd om 22:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:26 ----------

Oja, mijn opvolger van het dorp Walhalla zal heten:

Tromgeroffel
Tromgeroffel
Tromgeroffel
Diaephi

Gefeliciteerd met je nieuwe rol als burgemeester Diaephi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wil je in de lijn van je voorganger staan qua naam van het dorp of wil je het over een hele andere boeg gooien?

diaephi

Wauter wilt ze mede slechte naar voren schuiven. Duidelijk!

Wauter wil laten denken dat hij zijn mede slechte naar voren schuift om mij zo op te offeren

kijk maar naar z'n post dat hij nog wat in de truccendoos had

ik ben juist degene die Wauter de laatste zetjes gegeven heeft

Wauter is slim genoeg om niet een mede-wolf neer te zetten als burgemeester

inb4 reverse psychology, daffy wel wolf

ja reverse psychologie ik ben wolf en ik heb met wauter complot gesmeed waarin het leek alsof ik op fred ging, er 1 medewolf meeging en 1 burger omdaarna te doen lijken dat wauter slecht moest zijn, ik de stemming naar wauter toe haalde waarna hij er uit ging en we met een wolf minder spelen. Waarop Wauter mij de burgemeester maakt

seems legit

het zou wel epic zijn

ja reverse psychologie ik ben wolf en ik heb met wauter complot gesmeed waarin het leek alsof ik op fred ging, er 1 medewolf meeging en 1 burger omdaarna te doen lijken dat wauter slecht moest zijn, ik de stemming naar wauter toe haalde waarna hij er uit ging en we met een wolf minder spelen. Waarop Wauter mij de burgemeester maakt

seems legit

het zou wel epic zijn

maxresdefault.jpg

srs srs ik ben een burger :mad:

voordeel is wel weer dat ik blijkbaar verdacht bent en de wolf me nu vast niet aanvalt omdat ik zijn afleiding ben, bedankt guys

en nu gedraag ik me weer verdacht, jullie maken me nerveus :mad:

Wauter wil laten denken dat hij zijn mede slechte naar voren schuift om mij zo op te offeren

kijk maar naar z'n post dat hij nog wat in de truccendoos had

ik ben juist degene die Wauter de laatste zetjes gegeven heeft

Hij denkt dat wij denken dat het een trucje is maar ik denk dat het een trucje in een trucje is.

Wauter dus echt wolf, nice...
Heeft mijn gevoel toch weer gelijk gehad vanaf dag 1 :cool:

Ik ga wel mee op Deaphi.
Wolf in schaapskleren.

Ik weet niet of de track van Underworld (Born Slippy) een hint is, maar aangezien die clip en zeker de film (Trainspotting) nogal drugsgerelateerd zijn, heeft HighOnX mijn aandacht vooralsnog. De stem op Daffy kan ik zo 123 nog niet in meegaan.. Ik vind de reverse psychology nog wat far fetched eerlijk gezegd.

Jammer dat we Alley Cat hebben verloren in de strijd.

Vandaag gaat mijn stem naar Ot92. Hij is nog niet echt van waarde geweest, zijn stem voor Burgemeester ging na de rolverdeling naar Wauter en zijn stemmen zijn nooit op een wolf geweest.

Als hij burger was geweest zou hij, mijn inziens, meegaan met de stroom in plaats van random stemmen te plaatsen op burgers waar nog geen stemmen op staan.

Terug
Naar boven