XXL Nutrition

DBB GAME: een nieuw begin

Kan dat ik het heb gemist maar wat zijn de redenen waarom er zoveel op Wauter gestemd wordt?

Hij heeft tot nu toe best goed gedaan toch, en aan het begin was er veel vertrouwen in hem aangezien we hem hebben verkozen tot burgemeester.

Ik denk dat hij veel moeite heeft gedaan om dat vertrouwen te winnen van ons, en zo zichzelf goed kan beschermen tegen verdenken van wold zijnde.

Wauter

Laatst bewerkt:
Kan dat ik het heb gemist maar wat zijn de redenen waarom er zoveel op Wauter gestemd wordt?

Hij heeft tot nu toe best goed gedaan toch, en aan het begin was er veel vertrouwen in hem aangezien we hem hebben verkozen tot burgemeester.

Omdat er zonder reden opeens meegevlogen werd op Fred terwijl er geen enkel argument was, save Wauter much ?

Omdat er zonder reden opeens meegevlogen werd op Fred terwijl er geen enkel argument was, save Wauter much ?

Maar Wauter had daarvoor al heel veel stemmen.

Vind het inderdaad ook heel raar dat er blind meegegaan wordt op Fred, maar als reddingsactie lijkt dat me toch een tikje zinloos. Lijken me eerder gewoon lolbroeken.

Ik vind Tremendes ook verdacht stil dit spelletje, vaak een signaal van wolfgedrag..

Wengstertje gaat weer op mij, hmmm nog even twijfelen

Laatst bewerkt:
verhaal ?

• Topic Starter Topic Starter
dag 3: Dood van een vaderfiguur

Vandaag herdenken we een trouw speler, vandaag herdenken we iemand die hints wil oplossen maar dit keer dat niet zo goed mocht doen. Iemand die zich verraden voelde door het volk. Geen enkele relevante hint leidde naar zijn afgrond maar toch kreeg ze haar zin. Machteloos stond hij in het besluit af te treden. En veel erger nog, hij werd weggevoerd, zijn dood tegemoet.

Het stoorde hem onderweg zeer dat na al zijn moeite en al het vertrouwen dat ie dacht gekregen te hebben, zo makkelijk kon worden opgeknoopt aan de hoogste boom die ze maar konden vinden. Immers vingen zulke hoge bomen als hijzelf het meeste wind. Erger nog was dat de jager die hem 2 achtereenvolgende nachten beschermde, de eer had hem op te knopen. En waarvoor? Alleen al het feit dat wat wolven voor hem stemden in zijn strijd voor het burgemeesterschap. Een strijd die hijzelf eerlijk vond gewonnen en hem hielp in het wegkrijgen van datzelfde gebroed dat zijn prachtige zelfbenoemde dorp de afgelopen dagen hadden geteisterd, maar op de zetel had weten te krijgen.

De voornaamste persoon in de strijd en haar prachtige metgezel met wie ze de strijd aanging tegen hem was juist vond hij toen hem de galg werd om gedaan. Terugkijkend op de stappen die hij had gezet, wenste hij dat ie niks anders in de strijd had moeten doen dan hij heeft kunnen doen voor het voortbestaan van het dorp dat ie ingetrokken was met de missie het stuk te maken voor eigen gewin waar hij later enigzins sympthatie voor gekregen had

books_pob_322.jpg

Wauter is dood
hij was weerwolf

Hij mag nu in zijn laatste adem een opvolger benoemen zoals de regels toestaan.

awesome !

rockofages of steensteen dan maar morgen?

Er wordt gesproken over wolven dus er zijn er nog meerderen zoals ik het lees. Steensteen is inderdaad wel verdacht. En het was hillr of wauter, ben wel benieuwd wat voor speciale rol hillr nog heeft dan.

wat nou op mij stemmen ? wtf, waarom zou ik als weerwolf mijn mede weerwolf Wauter opofferen, dat zou de domste zet ooit zijn, wauter is de beste speler in dit spel

Er wordt gesproken over wolven dus er zijn er nog meerderen zoals ik het lees. Steensteen is inderdaad wel verdacht. En het was hillr of wauter, ben wel benieuwd wat voor speciale rol hillr nog heeft dan.

ben jij zo dom ?

Goed werk allemaal!

Eens kijken wat de nacht ons brengt..

wat nou op mij stemmen ? wtf, waarom zou ik als weerwolf mijn mede weerwolf Wauter opofferen, dat zou de domste zet ooit zijn, wauter is de beste speler in dit spel

ben jij zo dom ?
Uh, denk het. Enlighten me..
Ze doet iig alsof ze een speciale rol heeft :o

Nog niet al mijn troeven zijn uitgespeeld, dit spel gaat nog knallen de komende dagen :) Succes allemaal!

• Topic Starter Topic Starter
nacht 4: kort maar krachtig

Live verslag vanuit walhalla:

Het burgemeestersloze dorp is vannacht weer opgeschrikt door een brute moord. De groep heeft een kansloze moord gepleegd. Het slachtoffer liep door een steegje terwijl een kat hem van links kruiste over de weg. Dit kan maar 1 ding betekenen hé jongens en meisjes.

Vernomen werd dat de jager op het moment van plaatsvinden de nacht doorbracht bij z'n gewaardeerde vriend en dienstdoener die nacht genaamd: Diaephi .Het verdere speuren op Bristlr bleek alleen wat Limburgse liefhebbers aan te trekken. De onoplettende agent in opleiding besloot hierdoor liever een avondje door te zakken met de jager dan hij op straat op ging om te patrouilleren. Hierdoor bleek de groep vrij spel te hebben door de straten van Walhalla. Niet zonder reden aangezien de stemming erg aangenaam is door het feestgedruis en alcohol misbruik. We hebben gewonnen denken de burgers. Dit blijkt het tegendeel te zijn.

Het lichaam van het slachtoffer bleek ernstig toegetakeld te zijn toen het werd aangetroffen in diezelfde steeg. De kat en de NES of Atari spelcomputer bij het slachtoffer bleek geen nut gehad te hebben in het verweer van het slachtoffer tegenover de bloeddorstige groep van moordenaars. De groep lachte en ging door op jacht.

Alley Cat is om het leven

Hij was burger

Gelieve je in te zetten in het hint oplos systeem ipv wat doelloos een uitgespeelde speler achterna lopen ty
http://www.youtube.com/watch?v=6iKFn8dlxX8

---------- Toegevoegd om 21:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:21 ----------

Nog niet al mijn troeven zijn uitgespeeld, dit spel gaat nog knallen de komende dagen :) Succes allemaal!

Noem dit dan niet echt bepaald reutelend een opvolger benoemen :(

Terug
Naar boven