Fitness Seller

DBB GAME: een nieuw begin

jou

gvd

Vervolgens door mijn nachtelijke ervaringen.. De informatie die ik heb gehad leidde mij naar jou en nicky. Ik had vandaag op jou kunnen stemmen, maar wist zeker dat ik nog niet genoeg vertrouwen had gewonnen om de burgers dit duidelijk te maken.., dus moest eerst Nicky er aan geloven..

Welke nachtelijke ervaringen?

Het meisje is dood, het tweede meisje is de gek, de jager krijgt geen informatie en cupido en de heks kunnen sowieso niks meer.

---------- Toegevoegd om 16:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:26 ----------

Ten eerste de burgemeesterrol en ten tweede de rol die ik gekregen heb

Zelfde vraag voor jou, welke belangrijke rol (naast burgemeester) kan je hebben? Jager kan je niet zijn, meisje is dood en cupido en de heks kunnen niks meer.

Wauter, ik vertrouw mn burgemeester niet meer.

Welke nachtelijke ervaringen? Het meisje is dood, het tweede meisje is de gek, de jager krijgt geen informatie en cupido en de heks kunnen sowieso niks meer. ---------- Toegevoegd om 16:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:26 ---------- Zelfde vraag voor jou, welke belangrijke rol (naast burgemeester) kan je hebben? Jager kan je niet zijn, meisje is dood en cupido en de heks kunnen niks meer.

Ik twijfel er niet aan dat HillR goed is maar er is toch eindelijk iemand die inziet dat HillR met de info die ze krijgt onmogelijk kan zeggen dat ik sowieso slecht ben want dat is gewoon pertinent fout. Als je goed nadenkt weet je overigens welke rol HillR heeft.

Simpel, ik wil gewoon meedelen dat ik nut heb voor dit spel.

---------- Toegevoegd om 16:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:46 ----------

Wauter, ik vertrouw mn burgemeester niet meer.

Zucht, ik heb toch al meermaals bewezen dat de feiten/hints die er zo gezegd zijn die naar mij leiden foutief zijn? Niemand in de spel kan momenteel nog dit soort informatie vergaren. Dan kan je toch niet anders dan constateren dat ik geen wolf ben?

• Topic Starter Topic Starter
Ivm het Nederlands elftal kan ik voor stellen nu het verhaal te maken of na de wedstrijd.

fred22

geen idee waarom maar ik vind de naam fred niks

Diaephi omdat baard te kort getrimd, hoort dus duidelijk niet thuis in Whalhala

Son, you disapoint me :(

fred22 want als iedereen op hem stemt dan moet er wel wat mis met hem zijn tog

Omdat Daffy de naam niks vind ?! Seems legit

Voetbal, really ?!

Haha gekkigheid dit, een van diegene die op mij stemt is sowieso een wolf. Ik heb jullie wel door!

Haha gekkigheid dit, een van diegene die op mij stemt is sowieso een wolf. Ik heb jullie wel door!

En dan zijn er nog mensen die denken dat er niets vreemd aan de hand was met de stemming gisteren op Wengstertje...

---------- Toegevoegd om 17:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:49 ----------

haha wat de f :roflol: ik durfde wauter er niet uit te stemmen en dacht zet em op random persoon en nu gaan er 2 man plots mee medecults van wauter ??

Dus het gaat van ik ben de laatste wolf tot er komen er opeens nog eens twee bij? :o

---------- Toegevoegd om 17:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:50 ----------

Stemlijstje zoals mijn plicht:
HillR Wauter
Punjab Wauter
IMBAatwork Wauter
Wengstertje Stefanovich
Tremendes Wauter
Orgineel Wauter
Ot92 Wauter
Fred22 Wauter
Diaephi Fred22=>Wauter
Rockofages Fred22
Sanca Diaephi
Steensteen Fred22

ik heb nooit gezegd dat jij de laatste wolf was

Wauter, wij zijn ijzerbroeders maar ik vertrouw je gewoonweg niet in dit verhaal

Wauter, om mee te gaan in de stroom want je gaat er sws uit

maak me burgemeester pl0x

Terug
Naar boven