- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vervolgens door mijn nachtelijke ervaringen.. De informatie die ik heb gehad leidde mij naar jou en nicky. Ik had vandaag op jou kunnen stemmen, maar wist zeker dat ik nog niet genoeg vertrouwen had gewonnen om de burgers dit duidelijk te maken.., dus moest eerst Nicky er aan geloven..
Ten eerste de burgemeesterrol en ten tweede de rol die ik gekregen heb
Welke nachtelijke ervaringen? Het meisje is dood, het tweede meisje is de gek, de jager krijgt geen informatie en cupido en de heks kunnen sowieso niks meer. ---------- Toegevoegd om 16:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:26 ---------- Zelfde vraag voor jou, welke belangrijke rol (naast burgemeester) kan je hebben? Jager kan je niet zijn, meisje is dood en cupido en de heks kunnen niks meer.
fred22
geen idee waarom maar ik vind de naam fred niks
Ivm het Nederlands elftal kan ik voor stellen nu het verhaal te maken of na de wedstrijd.

fred22 want als iedereen op hem stemt dan moet er wel wat mis met hem zijn tog

Haha gekkigheid dit, een van diegene die op mij stemt is sowieso een wolf. Ik heb jullie wel door!
haha wat de fik durfde wauter er niet uit te stemmen en dacht zet em op random persoon en nu gaan er 2 man plots mee medecults van wauter ??