Ot92
Huge Freak
- Waardering
- 1.030
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 10%
Momenteel zijn Punjab en HillR de enige 2 die ik vertrouw. Punjab heeft volgens mij de beste hints gevonden op dit moment, dus hem volg ik dit keer.
---------- Toegevoegd om 10:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:38 ----------
Als ik een wolf zou zijn, waarom zou ik dan Wauter als 1 van de eerste eruit stemmen gisteren, als iedereen momenteel weet dat er minimaal 4 wolven in het begin waren... Dan zou het nogal dom van me zijn om een mede wolf eruit te gaan spelen.
Trouwens er waren meerdere mensen die Wauter als burgermeester hebben gekozen en daar zaten zeker burgers tussen.
---------- Toegevoegd om 10:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:38 ----------
Jammer dat we Alley Cat hebben verloren in de strijd. Vandaag gaat mijn stem naar Ot92. Hij is nog niet echt van waarde geweest, zijn stem voor Burgemeester ging na de rolverdeling naar Wauter en zijn stemmen zijn nooit op een wolf geweest. Als hij burger was geweest zou hij, mijn inziens, meegaan met de stroom in plaats van random stemmen te plaatsen op burgers waar nog geen stemmen op staan.
Als ik een wolf zou zijn, waarom zou ik dan Wauter als 1 van de eerste eruit stemmen gisteren, als iedereen momenteel weet dat er minimaal 4 wolven in het begin waren... Dan zou het nogal dom van me zijn om een mede wolf eruit te gaan spelen.
Trouwens er waren meerdere mensen die Wauter als burgermeester hebben gekozen en daar zaten zeker burgers tussen.