XXL Nutrition

DBB GAME: een nieuw begin

Momenteel zijn Punjab en HillR de enige 2 die ik vertrouw. Punjab heeft volgens mij de beste hints gevonden op dit moment, dus hem volg ik dit keer.

---------- Toegevoegd om 10:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:38 ----------

Jammer dat we Alley Cat hebben verloren in de strijd. Vandaag gaat mijn stem naar Ot92. Hij is nog niet echt van waarde geweest, zijn stem voor Burgemeester ging na de rolverdeling naar Wauter en zijn stemmen zijn nooit op een wolf geweest. Als hij burger was geweest zou hij, mijn inziens, meegaan met de stroom in plaats van random stemmen te plaatsen op burgers waar nog geen stemmen op staan.

Als ik een wolf zou zijn, waarom zou ik dan Wauter als 1 van de eerste eruit stemmen gisteren, als iedereen momenteel weet dat er minimaal 4 wolven in het begin waren... Dan zou het nogal dom van me zijn om een mede wolf eruit te gaan spelen.

Trouwens er waren meerdere mensen die Wauter als burgermeester hebben gekozen en daar zaten zeker burgers tussen.

Momenteel zijn Punjab en HillR de enige 2 die ik vertrouw. Punjab heeft volgens mij de beste hints gevonden op dit moment, dus hem volg ik dit keer.

---------- Toegevoegd om 10:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:38 ----------

Als ik een wolf zou zijn, waarom zou ik dan Wauter als 1 van de eerste eruit stemmen gisteren, als iedereen momenteel weet dat er minimaal 4 wolven in het begin waren... Dan zou het nogal dom van me zijn om een mede wolf eruit te gaan spelen.

Trouwens er waren meerdere mensen die Wauter als burgermeester hebben gekozen en daar zaten zeker burgers tussen.

Oh, heb je post gemist gisteren dat je meeging.

Wauter zijn speelstijl was toch ook zo goed mogelijk voorkomen, hij offerde LeonM ook zomaar op. Ik bedenk me vast nog vandaag dan. Zal even afwachten waar de rest mee komt vandaag.

Gewoon met zijn allen op Deaphi stemmen met zijn yolo.
Anders moet ik hem vanavond op gaan eten en dat lukt me nooit in mijn eentje.

Gewoon met zijn allen op Deaphi stemmen met zijn yolo.
Anders moet ik hem vanavond op gaan eten en dat lukt me nooit in mijn eentje.

Ben je zeker van je zaak? Ik vind het nogal dunnetjes eerlijk gezegd. En ook een inkoppertje met zijn Yoloville..

Ik ben harstikke goed de hele game al wat is dit nu weer :roflol:

Medecult nicky en wauter eruit gestemd yeh sure

Wat te stemmen voor vandaag..

Ik vind eigenlijk dat Sanca wel lang genoeg meegespeeld heeft deze game. :P

De link van het plaatje bij de ophangen van Wauter is als volgt: http://www.thepirateking.com/images/books_pob_322.jpg -> hetgeen mijn inziens naar Sanca moet leiden, onze eigen dorpspiraat!

Vervolgens wordt er in het nachtverhaal iets over Bristlr gepost. Dit is een social beard network. Wat wederom naar Sanca kan verwijzen.

Maar dan zijn we er nog niet.. "de bloeddorstige groep van moordenaars"

Er zijn nog meer van die krengen in ons midden. En ik heb wel een idee.. maar dat is een zorg voor later.

Ik vind eigenlijk dat Sanca wel lang genoeg meegespeeld heeft deze game. :P

De link van het plaatje bij de ophangen van Wauter is als volgt: http://www.thepirateking.com/images/books_pob_322.jpg -> hetgeen mijn inziens naar Sanca moet leiden, onze eigen dorpspiraat!

Vervolgens wordt er in het nachtverhaal iets over Bristlr gepost. Dit is een social beard network. Wat wederom naar Sanca kan verwijzen.

Maar dan zijn we er nog niet.. "de bloeddorstige groep van moordenaars"

Er zijn nog meer van die krengen in ons midden. En ik heb wel een idee.. maar dat is een zorg voor later.

Yup, ik gok dat ot92 de volgende wordt. Maar dat zal moeten blijken uit de volgende verhalen dan.

Ik ga mee op sanca

nea dat bristlr gaat over mij, ik poste daar gister in andere topics over

verder denk ik dat Rockofages of Steensteen cult is, gezien die rare switch mee naar fred gisteren

verder denk ik dat Rockofages of Steensteen cult is, gezien die rare switch mee naar fred gisteren

Ja, dat heb ik wel gelezen. Maar toch wijst een beard ding ook op Sanca.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nu is niet het moment om sloppy te worden Daffy..

Ik vind die hints wel heel ver gezocht, wacht nog even tot vanavond

dat was gewoon geouwehoer omdat ik overtuigd was dat wauter goed was

sterf kapot wauter :mad:

Ik vind eigenlijk dat Sanca wel lang genoeg meegespeeld heeft deze game. :P De link van het plaatje bij de ophangen van Wauter is als volgt: http://www.thepirateking.com/images/books_pob_322.jpg -> hetgeen mijn inziens naar Sanca moet leiden, onze eigen dorpspiraat! Vervolgens wordt er in het nachtverhaal iets over Bristlr gepost. Dit is een social beard network. Wat wederom naar Sanca kan verwijzen. Maar dan zijn we er nog niet.. "de bloeddorstige groep van moordenaars" Er zijn nog meer van die krengen in ons midden. En ik heb wel een idee.. maar dat is een zorg voor later.

Denk je nu echt dat deze hint naar de wolf is?

Waarschijnlijk zit er nog maar 1, max 2 wolven in het spel.
Burgers zijn aan de winnende hand, zou niet logisch zijn om dan zo de laatste wolf aan te wijzen.

Ik als wolf interpreteer de hint als zijnde dat Sanca de jager is die Wauter op mocht hangen na hem 2 dagen beschermd te hebben.
Dus weet al wie ik vanavond op ga eten.

• Like
Waarderingen: Ot92
Terug
Naar boven