Steensteen
Huge Freak
- Waardering
- 2.613
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog niet al mijn troeven zijn uitgespeeld, dit spel gaat nog knallen de komende dagenSucces allemaal!
Ik weet niet of de track van Underworld (Born Slippy) een hint is, maar aangezien die clip en zeker de film (Trainspotting) nogal drugsgerelateerd zijn, heeft HighOnX mijn aandacht vooralsnog. De stem op Daffy kan ik zo 123 nog niet in meegaan.. Ik vind de reverse psychology nog wat far fetched eerlijk gezegd.
Ik vind eigenlijk dat Sanca wel lang genoeg meegespeeld heeft deze game.
De link van het plaatje bij de ophangen van Wauter is als volgt: http://www.thepirateking.com/images/books_pob_322.jpg -> hetgeen mijn inziens naar Sanca moet leiden, onze eigen dorpspiraat!
Vervolgens wordt er in het nachtverhaal iets over Bristlr gepost. Dit is een social beard network. Wat wederom naar Sanca kan verwijzen.
Maar dan zijn we er nog niet.. "de bloeddorstige groep van moordenaars"
Er zijn nog meer van die krengen in ons midden. En ik heb wel een idee.. maar dat is een zorg voor later.
Nog niet al mijn troeven zijn uitgespeeld, dit spel gaat nog knallen de komende dagenSucces allemaal!
Ik volg Punjab vandaag zoals eerder aangegeven.
Sanca

Ik weet het niet maar ik vind mede door het postgedrag toch Tremendes de grootste kanshebber

Jij bent dit spel wel echt de meest doelloze stemmer..![]()