XXL Nutrition

DBB GAME: een nieuw begin

Wtf is deze ?! Als ik een wolf was had ik gisteren mijn stem toch niet gewisseld naar Wauter ?!

Nog niet al mijn troeven zijn uitgespeeld, dit spel gaat nog knallen de komende dagen :) Succes allemaal!

Denk eraan dat je IRL nog stompen krijgt van mij, vuile wolf

Ik weet niet of de track van Underworld (Born Slippy) een hint is, maar aangezien die clip en zeker de film (Trainspotting) nogal drugsgerelateerd zijn, heeft HighOnX mijn aandacht vooralsnog. De stem op Daffy kan ik zo 123 nog niet in meegaan.. Ik vind de reverse psychology nog wat far fetched eerlijk gezegd.

Bij trainspotting dacht ik ook meteen aan HighonX, als we al met 2 zo redeneren zal er wel iets van zijn zeker

Ik vind eigenlijk dat Sanca wel lang genoeg meegespeeld heeft deze game. :P

De link van het plaatje bij de ophangen van Wauter is als volgt: http://www.thepirateking.com/images/books_pob_322.jpg -> hetgeen mijn inziens naar Sanca moet leiden, onze eigen dorpspiraat!

Vervolgens wordt er in het nachtverhaal iets over Bristlr gepost. Dit is een social beard network. Wat wederom naar Sanca kan verwijzen.

Maar dan zijn we er nog niet.. "de bloeddorstige groep van moordenaars"

Er zijn nog meer van die krengen in ons midden. En ik heb wel een idee.. maar dat is een zorg voor later.

Hmm, geen idee waarom hij een plaatje van de pirate king erbij heeft gezet, lijkt me eerder toeval ... Edit, ofwel omdat ik Wauter met mijn stem vermoord heb

Bristlr ain't got shit on me, dat verwijst naar Daffy maar ik vind de hint naar ighonX sterker

---------- Toegevoegd om 18:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:09 ----------

Nog niet al mijn troeven zijn uitgespeeld, dit spel gaat nog knallen de komende dagen :) Succes allemaal!

Deze zin blijft door mijn hoofd spelen, is Daffy burgemeester maken een troef of niet ?!

• Like
Waarderingen: Ot92
imba

Ik volg Punjab vandaag zoals eerder aangegeven.

Sanca

Iedereen die op mij stemt is niet wijs, hoe kan ik nou wolf zijn?
Alleen omdat ik het zeg?

HighonXHighonX

Wat een onzin stemmen op mij (voor Imba zie ik ook geen reden, wel een mogelijke hint naar HighonX en Daffy), denk toch eventjes na lieve medeburgertjes, Illoy zou mijn rol als wolf zeker niet zo easy te grabbel gooien, als de pirate king dan al naar mij verwijst is het omdat ik Wauter vermoord heb en verwijst het naar mijn goede rol, als bristle naar Daffy verwijst is hij ook gewoon goed, ik heb een zeer zwaar vermoeden waarom dat dan zou zijn maar dat kan ik nu nog niet openbaar gooien, dat wordt duidelijk met de tijd

---------- Toegevoegd om 19:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:13 ----------

Ik volg Punjab vandaag zoals eerder aangegeven.

Sanca

Zijn eerste gedacht was een mogelijke én plausibele hint naar HighonX maar volgde daarna HillR, ik stel voor dat jullie beiden switchen voor het behoud van Walhalla

Het is gewoon Deaphi, simpel.

Hee daffy, doe eens een lijstje.. ;)

Hee HillR, doe eens een voteswitch

Highonx

Ik weet het niet maar ik vind mede door het postgedrag toch Tremendes de grootste kanshebber

Echt niet makkelijk deze keer.

Ik ga voor highonx Sanca heeft me kunnen overtuigen

Ik ga ng steeds op dieaphi
Zou niet weten wie ik kan vertrouwen!!

• Topic Starter Topic Starter
dag 4: kantje boord

Aan het begin van zijn nieuwe dag ging de pasgekozen burgemeester bijna in de fout bij zijn volk. De slinkse leider voor hem had het volk op een dwaalspoor gezet met als gevolg dat een vredelievend schepsel het leven zou moeten laten vandaag.

Op de 1e dag had schepsel een op het oog onmogelijk koppel voor de rest van hun leven verbonden aan elkaar.
Zijn drugsgebruik werd hem fataal in een hintoplossing dat niet de zijne was. Heel nerveus en schuifelend mocht het arme wezen voorgaan naar het altaar. Vanwege zijn lieve uitstraling was de opstelling van de beul wat aarzelend maar wat moest, moest immers he. Het mysterie en de bescherming van het koppel ging nu in rook op met zijn dood.

Lions in the street and roaming
Dogs in heat, rabid, foaming
A beast caged in the heart of a city
The body of his mother
Rotting in the summer ground
He fled the town

He went down South and crossed the border
Left chaos and disorder
Back there over his shoulder

One morning he awoke in a green hotel
With a strange creature groaning beside him
Sweat oozed from its shining skin
Is everybody in? Is everybody in?
Is everybody in?
The ceremony is about to begin

Wake up!

Highonx is dood

Hij was cupido

nachtrollen mogen tot 22.00 insturen wie ze dood willen hebben of beschermen of een kijkje willen nemen bij 1 van de wolven

Terug
Naar boven